Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Grupul PRO TV anunță rezultatele financiare și de audiență pentru trimestrul al treilea și primele nouă luni ale anului 2017

Published

on

 

În perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2017, grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), parte a Central European Media Enterprises LTD. (CME) a obținut o creștere de 9.7% a venitului net, calculat la rate constante ale cursului de schimb valutar, ajungând la un venit net de aproximativ 128.0 milioane de dolari.

 

Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al treilea (iulie-septembrie 2017)

 

În trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obținut venituri nete în valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 6.4% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016.

 

Grupul PRO TV a fost, ca de obicei, lider de audiență în perioada iulie-septembrie! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, grupul PRO TV a obținut pe durata întregii zile o medie de 4.0 puncte de rating și 27.2% share, în timp ce grupul clasat pe locul secund, INTACT a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 20.1% share.

În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 8.7 puncte de rating și 29.9% share, spre deosebire de grupul de pe locul al doilea, INTACT, care a înregistrat 5.7 puncte de rating și 19.6% share.

 

În top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din România, la nivelul publicului comercial, nouă sunt producții PRO TV, iar primele șase poziții sunt ocupate de programe difuzate la PRO TV: meciurile de fotbal din UEFA Champions League (medie de 12.0 puncte de rating și 34.4% share), emisiunea Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating și 32.3% share), serialul Las Fierbinți (medie de 11.0 puncte de rating și 32.2% share), meciurile de fotbal din UEFA Europa League (medie de 11.0 puncte de rating și 32.9% share), talent show-ul Vocea României (medie de 10.6 puncte de rating și 30.9% share) și reality show-ul Gospodar fără pereche (medie de 10.3 puncte de rating și 27.5% share).

 

La nivelul întregii piețe de televiziune din România, această vară a fost una foarte încărcată, cu motoarele turate la potențialul maxim pentru pregătirea show-urilor clasice de toamnă, cât și a producțiilor noi. În grupul nostru, am lansat nu mai puțin de patru producții noi, iar pe majoritatea le-am lansat în luna septembrie. În acest context, suntem incredibil de mândri să vedem că PRO TV este singura televiziune din România care figurează în acest trimestru în top 10 programe cu o emisiune nouă, Gospodar fără pereche, lansată la mijlocul lunii septembrie.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Rezultatele grupului PRO TV în primele nouă luni ale anului 2017

 

În perioada ianuarie-septembrie 2017, grupul PRO TV a obținut un venit net în valoare de aproximativ 128.0 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.7% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

 

În cele nouă luni, grupul PRO TV a obținut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4.6 puncte de rating și 27.6% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, INTACT care a înregistrat 3.4 puncte de rating și 20.4% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 10.1 puncte de rating și 30.5% share, în timp ce grupul de pe locul al doilea, INTACT a înregistrat doar 6.8 puncte de rating și 20.6% share. Astfel, cota de piață a grupului PRO TV din prime time pentru perioada ianuarie-septembrie 2017 a fost cu aproximativ 6% mai mare comparativ cu aceeași perioadă din 2016.

 

De la începutul anului și până la sfârșitul lui septembrie, în top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din România, opt sunt producții PRO TV. Topul este condus de emisiunea Românii au talent (medie de 16.1 puncte de rating și 44.9% share), serialul Las Fierbinți (medie de 12.0 puncte de rating și 33.0% share) și Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating și 32.3% share).

 

Mulțumesc întregii echipe PRO TV și tuturor partenerilor noștri pentru munca și efortul depuse în primele nouă luni ale acestui an. Ne bucurăm că am reușit să obținem cifre foarte bune atât la nivel financiar, cât și de audiență. Aș vrea să menționez unul dintre recordurile pe care le-am înregistrat: prima ediție a noului sezon Vocea României a avut cele mai mari cifre de audiență din istoria show-ului în România (11.7 puncte de rating și 38.6% share). Vom continua să oferim pentru toți românii, zi de zi, de luni până duminică, programe care să îi informeze, conținut de calitate și divertisment de top.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

*Sursă date: Kantar Media România

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: