Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Grupul PRO TV anunță rezultatele financiare și de audiență pentru trimestrul al treilea și primele nouă luni ale anului 2017

Published

on

 

În perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2017, grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), parte a Central European Media Enterprises LTD. (CME) a obținut o creștere de 9.7% a venitului net, calculat la rate constante ale cursului de schimb valutar, ajungând la un venit net de aproximativ 128.0 milioane de dolari.

 

Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al treilea (iulie-septembrie 2017)

 

În trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obținut venituri nete în valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 6.4% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016.

 

Grupul PRO TV a fost, ca de obicei, lider de audiență în perioada iulie-septembrie! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, grupul PRO TV a obținut pe durata întregii zile o medie de 4.0 puncte de rating și 27.2% share, în timp ce grupul clasat pe locul secund, INTACT a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 20.1% share.

În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 8.7 puncte de rating și 29.9% share, spre deosebire de grupul de pe locul al doilea, INTACT, care a înregistrat 5.7 puncte de rating și 19.6% share.

 

În top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din România, la nivelul publicului comercial, nouă sunt producții PRO TV, iar primele șase poziții sunt ocupate de programe difuzate la PRO TV: meciurile de fotbal din UEFA Champions League (medie de 12.0 puncte de rating și 34.4% share), emisiunea Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating și 32.3% share), serialul Las Fierbinți (medie de 11.0 puncte de rating și 32.2% share), meciurile de fotbal din UEFA Europa League (medie de 11.0 puncte de rating și 32.9% share), talent show-ul Vocea României (medie de 10.6 puncte de rating și 30.9% share) și reality show-ul Gospodar fără pereche (medie de 10.3 puncte de rating și 27.5% share).

 

La nivelul întregii piețe de televiziune din România, această vară a fost una foarte încărcată, cu motoarele turate la potențialul maxim pentru pregătirea show-urilor clasice de toamnă, cât și a producțiilor noi. În grupul nostru, am lansat nu mai puțin de patru producții noi, iar pe majoritatea le-am lansat în luna septembrie. În acest context, suntem incredibil de mândri să vedem că PRO TV este singura televiziune din România care figurează în acest trimestru în top 10 programe cu o emisiune nouă, Gospodar fără pereche, lansată la mijlocul lunii septembrie.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Rezultatele grupului PRO TV în primele nouă luni ale anului 2017

 

În perioada ianuarie-septembrie 2017, grupul PRO TV a obținut un venit net în valoare de aproximativ 128.0 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.7% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

 

În cele nouă luni, grupul PRO TV a obținut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4.6 puncte de rating și 27.6% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, INTACT care a înregistrat 3.4 puncte de rating și 20.4% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 10.1 puncte de rating și 30.5% share, în timp ce grupul de pe locul al doilea, INTACT a înregistrat doar 6.8 puncte de rating și 20.6% share. Astfel, cota de piață a grupului PRO TV din prime time pentru perioada ianuarie-septembrie 2017 a fost cu aproximativ 6% mai mare comparativ cu aceeași perioadă din 2016.

 

De la începutul anului și până la sfârșitul lui septembrie, în top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din România, opt sunt producții PRO TV. Topul este condus de emisiunea Românii au talent (medie de 16.1 puncte de rating și 44.9% share), serialul Las Fierbinți (medie de 12.0 puncte de rating și 33.0% share) și Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating și 32.3% share).

 

Mulțumesc întregii echipe PRO TV și tuturor partenerilor noștri pentru munca și efortul depuse în primele nouă luni ale acestui an. Ne bucurăm că am reușit să obținem cifre foarte bune atât la nivel financiar, cât și de audiență. Aș vrea să menționez unul dintre recordurile pe care le-am înregistrat: prima ediție a noului sezon Vocea României a avut cele mai mari cifre de audiență din istoria show-ului în România (11.7 puncte de rating și 38.6% share). Vom continua să oferim pentru toți românii, zi de zi, de luni până duminică, programe care să îi informeze, conținut de calitate și divertisment de top.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

*Sursă date: Kantar Media România

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Published

on

 

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta cu “Teo Show”

Published

on

 

Luni, 30 septembrie, Kanal D a fost lider de audienta cu emisiunea “Teo Show”, postul TV clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul de difuzare a show-ului prezentat de Teo Trandafir si Bursucu, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul de difuzare “Teo Show” (15:00 –17:00), Kanal D a surclasat productiile statiilor concurente, atat pe targetul Comercial cat si All Urban.

Astfel, Kanal D a inregistrat, in intervalul orar mentionat mai sus, 1,5% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,9% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de maxima audienta, atins la 16:42, a adunat in fata micilor ecrane peste o jumatate de milion de romani.

Unul dintre momentele cele mai urmarite de public a fost surpriza inedita pregatita de Ilinca Vandici pentru Raluca Badulescu. Aflate in Turcia, cele doua vedete s-au “rasfatat” cu o cura de detox, la o clinica de lux, din Bodrum. Aventura in Turcia continua pentru Ilinca Vandici si Raluca Badulescu, departe de Romania, si in editia de astazi a emisiunii “Teo Show”, difuzata incepand cu ora 15:00, la Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: