Connect with us

Analize

A cincea ediţie a show-ului IUMOR, lider de audienţă pe publicul comercial şi urban! Ce concurenţi au adus umor?

Cea de-a cincea ediție a emisiunii „iUmor” a fost lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și pe întregul public din mediul urban.

Avatar

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”blue”]A[/rdmof_dropcaps]Cea de-a cincea ediție a emisiunii „iUmor” a fost lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și pe întregul public din mediul urban. 

 

Astfel, cea de-a cincea ediție a emisiunii iUmor difuzată duminică seara, între orele 20.29-23.07 a fost preferata publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 23,4% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat ProTv cu o medie de 6.4 puncte de rating și 15,4% cotă de piață.

 

 iUmor a fost lider  de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban cu o medie de 7 puncte de rating și 14,7% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat pe poziția secundă cu 6,6 puncte de rating și 13,8% cotă de piață.

 

 

Cea de a cincea ediție „iUmor”, difuzată duminică, 02 aprilie, de la ora 20:30, le-a adus juraților multe surprize. Prima dintre ele a fost Dima Cubreacov, tânărul care a urcat pe scenă desculț și și-a început numărul spunând ”sunt din Republica Moldova și o să citesc reprize de umor”. În ciuda aceste introduceri, studentul la Facultatea de Marketing și Management în Danemarca i-a cucerit pe membrii juriului atât prin glume absurde și umor negru, dar și prin atitudinea complet impasibilă, netulburat de nicio reacție sau hohot de râs al juraților.

 

Mulți dintre concurenții care au urcat pe scenă au ales să întruchipeze personaje și momente cu tematică preponderent religioasă. Moartea, Dumnezeu și Diavolul, Îngerul lui Mihai Bendeac, preoți, sau reprezentați ai unei firme de pompe funebre i-au făcut pe jurați să se întrebe dacă să râdă sau să plângă.

 

Rap battle-ul între Dumnezeu și Diavol, însoțiți de două apariții feminine deghizate în înger și demon nu a ieșit așa cum se așteptau concurenții care s-au și certat între ei și au reușit să îl și enerveze pe Mihai Bendeac. Moartea, un personaj de altfel foarte ofertant pentru un număr de stand up, după cum a apreciat Cheloo, a reușit să-i dezamăgească pe toți cei trei jurați cu prestația sa… dezorganizată. Însă, au existat și surprize pozitive, astfel că întâlnirea lui Mihai cu Îngerul său a devenit o sursă de amuzament și pentru Delia, dar și pentru Cheloo. Numărul său a fost catalogat de Mihai ca fiind un  „un roast…divin”, iar jurata „iUmor” a aflat cu această ocazie că ea a primit însărcinarea de a avea grijă de Bendeac.

 

Cei trei „preoți” din trupa Biss care au vorbit despre „Catedrala jefuirii, pardon mântuirii neamului”, „cutia milei transformată în biserici în urnă 6 din 49”, precizând și că „la noi nu mai există jocul popa prostul, pentru că toți popii sunt deștepți” i-au amuzat pe jurați, cărora le-au povestit și faptul că ei se cunosc de la grădiniță și doar în armată nu au fost împreună.

 

Însă nu au lipsit nici momentele emoționante pe scena „iUmor”. Astfel, după ce au urmărit sceneta interpretată de actorii Nae Alexandru și Cristi Simion bazată pe confuzia de schimbare de adresă dintre o firmă de croitorie și una de pompe funebre, telespectatorii au aflat și povestea incredibilă de viață a unuia dintre protagoniști, spusă de Mihai Bendeac. Juratul l-a recunoscut pe colegul său de breaslă și a împărtășit cu cei prezenți faptul că Nae Alexandru a supraviețuit cutremurului din 1977 deși pe vremea aceea era doar un bebeluș. El a fost găsit în viață, sub dărămături, protejat de corpul mamei lui. ”Faptul că ești în fața noastră este împotriva tuturor șanselor cu putință și destinul nu te-a ținut degeaba aici”, a spus Mihai. Emoționat, actorul le-a împărtășit telespectatorilor Antena 1 faptul că „de fiecare dată când sunt în fața spectatorilor și la teatru și la televiziune și oriunde mă duc, spun mereu: <e pentru tine, mamă”, a încheiat el.

 

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban

Perioada 2 aprilie 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0