Spread the love

Duminică, seara, iUmor, a fost din nou lider de audiență pe toate targeturile, emisiunea fiind urmărită în minutul de maximă audiență de la 21.48 de 2.375.000 de români.

 

PUBLICUL COMERCIAL

Pe publicul comercial din mediul urban, emisiunea iUmor difuzată între 19.59-22.08 a înregistrat o audiență medie de 11,3 puncte de rating și 24,5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 9,7 puncte de rating și 21,1% cotă de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 9,5 puncte de rating și 17,8% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat din nou pe locul al doilea cu 7,7% puncte de rating și 14,4% cotă de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat din nou poziția fruntașă cu 10 puncte de rating și 18,9% cotă de piață, urmată de ProTv cu 7,2 puncte de rating și 13,6% cotă de piață.

audiente-tv-radar-de-media-16-oct-2016-iumor

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Follow up pe urmatoarea pagina!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.