vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAnalize Audiente TVAUDIENTE TV: KANAL D a revenit pe primul loc in prime time...

    AUDIENTE TV: KANAL D a revenit pe primul loc in prime time cu serialul turcesc Dragoste Infinita. Ce audienta a obtinut?

    [rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Marti, 25 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta cu serialul “Dragoste infinita”, devansand celelalte statii concurente, atat pe segmentul publicului din mediul urban cat sip e cel national. Conform datelor furnizate de Kantar Media, aseara, in intervalul difuzarii productiei turcesti, o medie de peste un milion si jumatate de romani din intreaga tara urmareau Kanal D.

     

    Marti, in intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D a inregistrat 8,7% rating si 19,2% cota de piata, pe targetul National, si 8,0% rating si 17,3% cota de piata, pe tragetul All Urban. O medie de 1.563.000 de romani urmareau aseara serialul “Dragoste infinita”. In minutul de maxima audienta, atins la 22:14, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se aflau aproape doua milioane (1.942.000) de fani.

    Nu ratati serialul “Dragoste infinita”, difuzat de luni pana vineri, de la ora 20:00, numai la Kanal D!

     

    PUBLICUL NATIONAL

    Time Bands Channels Rtg% Shr%
    KARA SEVDA
    20:00-23:00
    Kanal D 8,7 19,2
      Pro TV 7,2 16,0
      Antena 1 7,0 15,5
      Romania TV 2,2 4,8
      National TV 1,7 3,8

     

    PUBLICUL URBAN

    Time Bands Channels Rtg% Shr%
    KARA SEVDA
    20:00-23:00
    Kanal D 8,0 17,3
      Antena 1 7,6 16,3
      Pro TV 6,7 14,6
      Romania TV 2,5 5,4
      Antena 3 2,0 4,4

     

    Foto Credit: KANAL D

     

    Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de KANAL D si au caracter pur informativ.

    Sursa: Kantar Media

    Copyright: ARMADATA S.R.L.

    Date prelucrate de catre KANAL D

    Analiza este facuta pe target-ul comercial, national si urban

    Perioada 25 aprilie 2017                   

     

    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

     

    REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

    Elen Milea - Redactor

    elen.milea fb

    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente