In prima luna a acestui an, Kanal D s-a situat pe locul doi in top, in intervalul 20:00 -24:00, pe publicul National si All Urban.
Kanal D a inceput in forta 2018! In prima luna a acestui an, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 27%, la nivelul publicului comercial, in raport cu anul precedent, in intervalul 20:00 – 24:00. Cresterea este una uriasa comparativ cu cea inregistrata de competitiorii din top trei televiziuni din Romania.
Kanal D a fost toata luna pe locul doi in intervalul 20:00 – 24:00, cu 6,7% Rating si 15,1% share, pe targetul National, cu 10% crestere a cotei de piata fata de anul precedent, cea mai mare in raport cu competitorii. Si pe All Urban Kanal D s-a plasat tot pe locul secund in intervalul mentionat, inregistrad 5,5% Rating si 12,7% Share, cu o crestere de 4% a cotei de piata, cea mai mare raportat la competitie.
Crestere semnificativa a cotei de piata, de 16%, a fost inregistrata si la nivelul intregii zile, pe Comercial, in raport cu rezultatele obtinute in 2017.
Kanal D continua sa ofere publicului cele mai bune emisiuni si sa isi reconfirme calitatea de adevarat trendsetter in materie de formate TV. Revelatia acestui inceput de an este reality-ul „Exatlon”, difuzat de sambata pana marti, de la ora 20:00. De asemenea, „Bravo, ai stil! All Stars”, show-ul devenit inca de la primele difuzari un adevarat fenomen, a aruncat in lupta, de aceasta data, cele mai bune concurente ale sezoanelor precedente. Anul 2018 a venit si cu sezoanele noi ale unor emisiuni foarte iubite de publicul larg: „Te vreau langa mine”, „Teo Show”, WOWBiz”,”Asta-i Romania”. In acest weekend, pe 4 februarie, va incepe noul sezon „Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest urmand sa fie difuzat in fiecare duminica, de la ora 23:15, imediat dupa „Exatlon”. Serialul turcesc „Dragoste si ura” cucereste tot mai multi telespectatori, iar spectacolul Stirilor Kanal D le aduce in continuare telespectatorilor cele mai importante subiecte de pe agenda zilei, reportaje emotionante, dintr-un studio conceput la cele mai avansate standarde tehnice.
Tabel cifre de audienta, Prime Time, toate segmentele de public, luna ianuarie 2018:
|
Tabel, cifre pentru toata ziua, publicul comercial!
Ianuarie 2018 | Ianuarie 2017 | Growth | ||||
Time Bands | Channels | Rtg(000) | Rtg% | Shr% | Shr% | % |
Whole day | Pro TV | 202 | 4,5 | 23,2 | 23,2 | 0% |
Antena 1 | 131 | 2,9 | 15,0 | 14,3 | 5% | |
Kanal D | 72 | 1,6 | 8,3 | 7,1 | 16% | |
Target: 18-49 Urban | ||||||
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL