Connect with us

AUDIENȚE TV

RAPORT: Performanta in audiente pentru KANAL D. Statia a inregistrat in ianuarie cele mai bune cifre pe publicul comercial!

Emisiunile Kana D sunt preferatele romanilor! In ianuarie 2018, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, in Prime Time, la nivelul publicului Comercial

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

In prima luna a acestui an, Kanal D s-a situat pe locul doi in top, in intervalul 20:00 -24:00, pe publicul National si All Urban. 

Kanal D a inceput in forta 2018! In prima luna a acestui an, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 27%, la nivelul publicului comercial, in raport cu anul precedent, in intervalul 20:00 – 24:00. Cresterea este una uriasa comparativ  cu cea inregistrata de competitiorii din top trei televiziuni din Romania.

Kanal D a fost toata luna pe locul doi in intervalul 20:00 – 24:00, cu 6,7% Rating si 15,1% share, pe targetul National, cu 10% crestere a cotei de piata fata de anul precedent, cea mai mare in raport cu competitorii. Si pe All Urban Kanal D s-a plasat tot pe locul secund in intervalul mentionat, inregistrad 5,5% Rating si 12,7% Share, cu o crestere de 4% a cotei de piata, cea mai mare raportat la competitie.

 

Crestere semnificativa a cotei de piata, de 16%, a fost inregistrata si la nivelul intregii zile, pe Comercial, in raport cu rezultatele obtinute in 2017.

Kanal D continua sa ofere publicului cele mai bune emisiuni si sa isi reconfirme calitatea de adevarat trendsetter in materie de formate TV. Revelatia acestui inceput de an este reality-ul „Exatlon”, difuzat de sambata pana marti, de la ora 20:00. De asemenea, „Bravo, ai stil! All Stars”, show-ul devenit inca de la primele difuzari un adevarat fenomen, a aruncat in lupta, de aceasta data, cele mai bune concurente ale sezoanelor precedente. Anul 2018 a venit si cu sezoanele noi ale unor emisiuni foarte iubite de publicul larg: „Te vreau langa mine”, „Teo Show”, WOWBiz”,”Asta-i Romania”. In acest weekend, pe 4 februarie,  va incepe noul sezon  „Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest urmand sa fie difuzat in fiecare duminica, de la ora 23:15, imediat dupa „Exatlon”. Serialul turcesc „Dragoste si ura” cucereste tot mai multi telespectatori, iar spectacolul Stirilor Kanal D le aduce in continuare telespectatorilor cele mai importante subiecte de pe agenda zilei, reportaje emotionante, dintr-un studio conceput la cele mai avansate standarde tehnice.

 

Tabel cifre de audienta, Prime Time, toate segmentele de public, luna ianuarie 2018:

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV4289,625,926,6-2%
Antena 12405,414,614,32%
Kanal D2014,512,29,627%
Target: 18-49 Urban

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV13817,717,319,0-9%
Kanal D12076,715,113,710%
Antena 18905,011,110,92%
Target: National

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV7127,417,017,8-5%
Kanal D5305,512,712,24%
Antena 14274,410,29,93%
Target: All Urban

 

Tabel, cifre pentru toata ziua, publicul comercial!

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
Whole dayPro TV2024,523,223,20%
Antena 11312,915,014,35%
Kanal D721,68,37,116%
Target: 18-49 Urban

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima confruntare pe echipe ”Chefi la cuțite”, lider absolut de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima confruntare pe echipe a clasat cel mai iubit show culinar ca lider detașat de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19.58-23.15 în care a fost difuzat. 

Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură desfășurarea primei lupte culinare a bucătarilor aleși în cel de-al șaselea sezon, iar minutul de maximă audiență de la 21.16 a strâns, la nivel național, aproape 2.400.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 10.2 puncte de rating și 29,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 20,7 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,9 puncte de rating și 22,7 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,4 puncte de rating și 12,4 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 22,3% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 13,5 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 27% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6.4 puncte de rating și 14,6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,6 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,4 puncte de rating și 16,1% cota de piață.

Aseară, bucătarii aleși de chefi în cel de-al șaselea sezon ”Chefi la cuțite” și-au ocupat locurile la bancul de lucru plini de energie și entuziasm. Lucrurile au luat o întorsătură neașteptată după ce chef Sorin Bontea a decis să deschidă jocul cu o primă mișcare strategică și a folosit cea mai temută amuletă adjudecată în luptele culinare din audiții. Pentru că juratul a obținut dreptul de a schimba un concurent din echipa sa, cu un altul dintr-o echipă adversă, a decis ca Valentin Dumitrescu, ucenic din echipa lui chef Florin Dumitrescu, să poarte de acum încolo tunica albastră, în vreme ce Ovidiu Malișevschi să lupte alături de mentorul său preferat, în culoarea roșie.

Un joc de ghicit a stabilit și avantajul echipei albastre, ce și-a câștigat dreptul de a împărți ingredientele în prima confruntare pe echipe, a cărei teme au fost antreurile de Crăciun. Astfel, bucătarii lui chef Bontea au avut de gătit salată boeuf, în vreme ce galbenii lui chef Scărlătescu au încercat să facă impresie în rândul juraților cu piftie, iar concurenții din echipa roșie condusă de chef Dumitrescu au pregătit caltaboș. Cei trei jurați s-au bazat luni seară pe cei mai talentați dintre cei aleși, cuțitele de aur, Maria Burlacu, Silviu Nedelea și Alex Ilinca, ce s-au impus ca lideri și au contribuit decisiv la farfuriile finale ale echipelor.

Invitații speciali ai serii au fost actorii din serialul ”Fructul Oprit”, difuzat de Antena 1, ei fiind cei care au stabilit clasamentul după prima confruntare din bucătăria ”Chefi la cuțite”. Deși lupta între chefii Bontea și Scărlătescu a fost una strânsă, echipa albastră a fost cea care a impresionat actorii cu dish-ul tradițional românesc și a reușit să scăpe de emoțiile duelului de luni seară: ”Prima probă e foarte importantă. E important să câștigi, mai ales pentru moralul echipei. Concurenții mei au gust!”, a afirmat Sorin Bontea încântat.

Primul duel din sezonul șase s-a dat între echipele chefilor Scărlătescu și Dumitrescu, iar tema probei i-a provocat pe bucătari să gătească cupcakes, prăjiturele decorate, coapte în forme speciale. Acest desert a adus și multă tensiune la bancurile de lucru, iar pentru o parte din concurenți, deliciile culinare dulci au fost un adevărat chin. După jurizarea chefilor, emoțiile primei eliminări din sezonul șase au început să pună stăpânire pe toți cei prezenți: ”Cred că după ce se termină emisiunea, voi avea probleme serioase de inimă.”, afirma George, din echipa roșie. Maria Burlacu, cuțitul de aur al lui Cătălin Scărlătescu, a obținut aseară punctaj maxim cu o farfurie impecabilă, demonstrând că a meritat pe deplin votul de încredere primit în audiții. Deși Andrei Balasz a fost la un singur pas de eliminare, Ovidiu Malișevschi, a fost cel care a părăsit competiția: ”Ovidiu este un bucătar pasionat și m-am atașat de el. Este un om cu coloană vertebrală, a ținut-o până în pânzele albe că vrea să ajungă în echipa meași a reușit. Din păcate aici s-a hazardat, a făcut o farfurie ce nu avea ce să caute pe masă acum. Experiența lui în acest concurs se termină prea brusc.”, a mărturisit Florin Dumitrescu la finalul ediției.

Lupta continuă în seara aceasta cu a doua confruntare pe echipe a sezonului șase ”Chefi la cuțite, una în care tensiunea, emoțiile și izbucnirile la bancul de lucru vor face parte din peisajul unei alte lupte culinare crâncene, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 17 decembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala VOCEA ROMANIEI, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Sezonul 8 Vocea României s-a încheiat vineri seară în aplauzele publicului, care și-a desemnat câștigătorul. Finala celei mai tari competiții a vocilor a reprezentat un adevărat eveniment muzical, în care cei patru finaliști au cântat câte trei piese pline de emoție, energie și forță: una împreună cu antrenorul, una singuri și una împreună cu un invitat special.

După 12 reprezentații impresionante, telespectatorii și-au ales favoritul sezonului 8, Bogdan Ioan, din echipa Smiley, prin intermediul voturile trimise prin sms sau online. Bogdan a câștigat aseară marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro. Tot în marea finală, Ana Munteanu, câștigătoarea sezonului 7 Vocea României, a urcat pe scena competiției care i-a schimbat viața și a încântat publicul cu interpretarea de excepție a piesei Unde te duci.

Finala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.9 puncte de rating și 22.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 18.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Sezonul opt Vocea României le-a adus telespectatorilor în fiecare vineri seară un show fabulos, concurenți cu timbre vocale care i-au făcut pe antrenori să aibă reacții surprinzătoare și momente pline de efervescență și emoție.

Toți cei care au calități vocale remarcabile, pentru care muzica reprezintă mai mult decât un stil de viață și care își doresc să fie văzuți și aplaudați de o țară întreagă sunt așteptați să se înscrie pe vocearomaniei.protv.ro și să vină la audițiile pentru sezonul 9 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CE de handbal: Peste 1 milion de telespectatori au urmărit meciul României cu eterna rivală, Ungaria

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie: Rusia –România, de la ora 18.30 şi Olanda – Franţa, ora 22.00, la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi echipa României a pierdut meciul cu Ungaria de la Campionatului European de handbal din Franţa, iar Cristina Neagu a părăsit terenul pe targă, Naţionala s-a calificat în semifinalele competiţiei.

Lupta fetelor noastre cu eternele rivale a fost urmărită aseară, 12 decembrie, la TVR 1 de peste 1 milion de telespectatori, meciul cu Ungaria fiind cel mai vizionat de până acum.

Competiţia transmisă în exclusivitate de TVR este tot mai intensă, emoţiile sunt tot mai mari, românii sunt alături de Naţională şi speră la un loc în primele trei echipe ale Europei.

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Peste 1.500.000 de telespectatori au urmărit finalul partidei, în minutul de aur, la ora 20.19, TVR 1 înregistrând, la nivel naţional, o audienţă medie de 8,8% şi o cotă de piaţă de 16,9%.

1.023.000 de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat de Ungaria la Nantes, Franţa (5,7% rating şi 11,5% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.50-20.35.

Aproape 600.000 de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta handbalistelor noastre cu echipa ţării vecine, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 6,2% şi o cotă de piaţă de 13,3% (596.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a avut audienţe bune cu meciul de handbal Ungaria -România: o medie de 5,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5% (223.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe intervalul menţionat.

Următoarele partide, semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie. În prima, de la ora 18.30, România întâlneşte puternica echipă a Rusiei, iar de la ora 22.00, în doua semifinală, se vor afla faţă în faţă Olanda şi Franţa. Meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

@credit foto: Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending