RAPORT: Performanta in audiente pentru KANAL D. Statia a inregistrat in ianuarie cele mai bune cifre pe publicul comercial!

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro
Spread the love

In prima luna a acestui an, Kanal D s-a situat pe locul doi in top, in intervalul 20:00 -24:00, pe publicul National si All Urban. 

Kanal D a inceput in forta 2018! In prima luna a acestui an, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 27%, la nivelul publicului comercial, in raport cu anul precedent, in intervalul 20:00 – 24:00. Cresterea este una uriasa comparativ  cu cea inregistrata de competitiorii din top trei televiziuni din Romania.

Kanal D a fost toata luna pe locul doi in intervalul 20:00 – 24:00, cu 6,7% Rating si 15,1% share, pe targetul National, cu 10% crestere a cotei de piata fata de anul precedent, cea mai mare in raport cu competitorii. Si pe All Urban Kanal D s-a plasat tot pe locul secund in intervalul mentionat, inregistrad 5,5% Rating si 12,7% Share, cu o crestere de 4% a cotei de piata, cea mai mare raportat la competitie.

 

Crestere semnificativa a cotei de piata, de 16%, a fost inregistrata si la nivelul intregii zile, pe Comercial, in raport cu rezultatele obtinute in 2017.

Kanal D continua sa ofere publicului cele mai bune emisiuni si sa isi reconfirme calitatea de adevarat trendsetter in materie de formate TV. Revelatia acestui inceput de an este reality-ul „Exatlon”, difuzat de sambata pana marti, de la ora 20:00. De asemenea, „Bravo, ai stil! All Stars”, show-ul devenit inca de la primele difuzari un adevarat fenomen, a aruncat in lupta, de aceasta data, cele mai bune concurente ale sezoanelor precedente. Anul 2018 a venit si cu sezoanele noi ale unor emisiuni foarte iubite de publicul larg: „Te vreau langa mine”, „Teo Show”, WOWBiz”,”Asta-i Romania”. In acest weekend, pe 4 februarie,  va incepe noul sezon  „Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest urmand sa fie difuzat in fiecare duminica, de la ora 23:15, imediat dupa „Exatlon”. Serialul turcesc „Dragoste si ura” cucereste tot mai multi telespectatori, iar spectacolul Stirilor Kanal D le aduce in continuare telespectatorilor cele mai importante subiecte de pe agenda zilei, reportaje emotionante, dintr-un studio conceput la cele mai avansate standarde tehnice.

 

Tabel cifre de audienta, Prime Time, toate segmentele de public, luna ianuarie 2018:

 

Ianuarie 2018 Ianuarie 2017 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
20:00-24:00 Pro TV 428 9,6 25,9 26,6 -2%
Antena 1 240 5,4 14,6 14,3 2%
Kanal D 201 4,5 12,2 9,6 27%
Target: 18-49 Urban

 

 

Ianuarie 2018 Ianuarie 2017 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
20:00-24:00 Pro TV 1381 7,7 17,3 19,0 -9%
Kanal D 1207 6,7 15,1 13,7 10%
Antena 1 890 5,0 11,1 10,9 2%
Target: National

 

 

Ianuarie 2018 Ianuarie 2017 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
20:00-24:00 Pro TV 712 7,4 17,0 17,8 -5%
Kanal D 530 5,5 12,7 12,2 4%
Antena 1 427 4,4 10,2 9,9 3%
Target: All Urban

 

Tabel, cifre pentru toata ziua, publicul comercial!

Ianuarie 2018 Ianuarie 2017 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
Whole day Pro TV 202 4,5 23,2 23,2 0%
Antena 1 131 2,9 15,0 14,3 5%
Kanal D 72 1,6 8,3 7,1 16%
Target: 18-49 Urban

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh