Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: KANAL D a inregistrat cresteri in audienta de peste 30% in Prime Time, pe targetul comercial, clasand statia pe locul doi, pe toate categoriile de public

Published

on

 

Luna iulie a acestui an a adus pentru postul Kanal D cresteri cu zeci de procente pentru Kanal D, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. In timp ce audienta posturilor concurente inregistreaza scaderi masive in audienta (in unele cazuri, de pana la minus 15%), Kanal D a reusit cresteri spectaculoase in audienta, pe toate segmentele de public monitorizate, atat pe tronsonul orar All day, cat si in Prime Time.

 

In Prime Time (20:00 – 24:00), Kanal D reuseste performanta de a se clasa pe locul doi in topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate. Astfel, in randul publicului de la orase cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cresterea in audienta a postului in luna iulie a acestui an comparativ cu luna trecuta a anului trecut a fost de 30%.

Pe intervalul orar 18:00 – 24:00, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere in audienta tot pe publicul Comercial, cu 23 de procente fata de luna iulie a anului 2016.

 

Cresterea pe segmentele de public National si All Urban a fost pentru Kanal D de 4 procente, respectiv 3%, clasand Kanal D pe locul doi in topul audinetelor din Romania. Atat liderul de piata pozitionat pe acest tronson orar, cat si statia TV de pe locul trei au inregistrat scaderi in audienta, pe toate categoriile de public.

Kanal D si-a mentinut pozitia secunda doua luni consecutiv, in Prime Time (20:00 – 24:00), respectiv iunie si iulie 2017, pe tagetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

 

In ceea ce priveste tronsonul orar All day, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere in audienta in randul publicului de la orase, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, respectiv 17%, statia plansadu-se pe locul trei in topul televiziunilor din Romania.

In ceea ce priveste segmentele de public National si All Urban, audienta postului TV  a inregistrat o crestere de 4% fata de aceeasi luna a anului trecut.

 

Interval orar: 20:00 – 24:00

  • Target Comercial
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV3207,124,626,7-8%
 Kanal D1743,813,410,330%
 Antena 11743,813,414,1-5%
Target: 18-49 Urban      

 

  • Target All Urban
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV5856,017,319,4-11%
 Kanal D4975,114,713,78%
 Antena 13033,19,09,9-10%
Target: All Urban      

 

  • Target National
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV10575,916,818,5-9%
 Kanal D10255,716,315,56%
 Antena 15913,39,410,5-11%
Target: National     

 

Interval orar: 18:00 – 24:00

  • Target Comercial
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
18:00-24:00Pro TV2886,424,425,0-2%
 Antena 11663,714,114,7-4%
 Kanal D1403,111,99,723%
Target: 18-49 Urban      

 

  • Target All Urban
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
18:00-24:00Pro TV5715,918,118,3-1%
 Kanal D3904,012,311,94%
 Antena 13363,510,611,7-9%
Target: All Urban      

 

  • Target National
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
18:00-24:00Pro TV9955,517,217,6-2%
 Kanal D7994,413,813,53%
 Antena 16623,711,512,4-8%
Target: National      

 

 

Interval orar: Whole day

  • Target Comercial
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
Whole dayPro TV1473,222,321,44%
 Antena 1922,014,015,3-9%
 Kanal D601,39,17,717%
Target: 18-49 Urban      

 

  • Target All Urban
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
Whole dayPro TV3103,217,217,01%
 Antena 11942,010,812,5-14%
 Kanal D1671,79,38,94%

Target: All Urban

 

  • Target National
  July 2017July 2016Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
Whole dayPro TV5813,217,016,44%
 Antena 13792,111,113,0-15%
 Kanal D3722,110,810,44%
Target: National      

 

Audienta Kanal D – luna iunie 2017  pe targetul Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00)

Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%
20:00-24:00Pro TV3157,024,0
 Kanal D1854,114,1
 Antena 11783,913,6
Target: 18-49 Urban    
Data: June 2017    

 

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinala live, Romanii au talent, lider de audienta! Cine s-a calificat?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

12 concurenți fantastici au urcat aseară pe scenă în prima semifinală LIVE Românii au talent, însă numai cinci dintre ei au reușit să obțină câte un loc în marea finală. Cei care au cucerit publicul și jurații și au primit cele mai multe voturi din partea lor sunt: Ana Maria Pantaze, Ema Stoian, Magitot, Rareș Bratu și Andreea Tucaliuc. Tot vineri, jurații au nominalizat și primii doi candidați la premiul de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Alegerile lor au fost Ema Stoian și Magitot.

Prima semifinală a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.7 puncte de rating și 42.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3 puncte de rating și 10.2% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:46, peste 3.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Prima semifinală LIVE Românii au talent le-a adus telespectatorilor un show extraordinar, foarte multă emoție, dar și momente care au stârnit hohote de râs. Concurenții au prezentat numere complexe, iar evoluția lor din etapa preselecțiilor până acum a fost apreciată de Andi, Andra, Mihai și Florin, care au aplaudat talentul lor desăvârșit și determinarea de a face spectacol. Și Irina Rimes și The Motans au încântat aseară publicul cu una dintre cele mai dragi piese ale lor, POEM. A fost o seară plină de dinamism și emoție, în care reprezentațiile de muzică, dans, magie, stand-up comedy și acrobație s-au completat perfect și au făcut scena să vibreze.

Ieri seară au fost aleși primii 5 finaliști și primii doi candidați la premiul de originalitate, iar lista va fi completată vinerea viitoare, în cea de-a doua semifinală LIVE a sezonului #9suprem Românii au talent.

Ediția Românii au talent de ieri seară este disponibilă integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Ioana Filimon a pierdut duelul în fața prietenei sale, Diana Belbiță! Peste 1.7 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, la Ferma – Un nou început!, telespectatorii au urmărit un duel al prieteniei, cu totul diferit de cele de până acum. Diana Belbiță și Ioana Filimon au intrat în arenă, trimise în luptă de Otniela. Concurenții și-au dat seama, în această săptămână, cât de puternice sunt prieteniile legate în casă, deși de-a lungul ultimelor luni au trecut prin rele și bune.

 

Deși probele de îndemânare le-au ținut la egalitate, întrebările din cartea fermei au făcut diferența, iar duelul a fost câștigat de Diana Belbiță, prietena ei fiind nevoită să iasă din emisiune. Cu toate că a câștigat și și-a asigurat locul în semifinală alături de ceilalți cinci concurenti, Diana Belbita nu s-a putut bucura la finalul duelui. Pentru eliminarea Ioanei, luptătoarea MMA vrea să se răzbune pe Otniela, cea care le-a trimis la duel. “Îmi doresc să ajung față în față cu Otniela pentru că nu își merită locul aici”, i-a transmis luptătoarea Otnielei.

 

Editia Ferma – Un nou început! lider absolut joi seara!

Joi, Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și national. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 28.8% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obținut cifre de două ori mai mici, înregistrând 4.9 puncte de rating și 13.6% share. Peste 1.7 milioane de români au urmărit ediția de joi seară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Milioane de români au urmărit luni seară penultimul episod VLAD! Ce audienta a inregistrat serialul?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După ce a văzut la Titi filmulețul din noaptea jafului de la cazinou, Leo a decis să renunțe la tot și să plece, să fie liber, să o cucerească pe Roxana și să încerce să uite trecutul și tot răul pe care l-a făcut. Chiar dacă începuse să-și dorească să se schimbe, dezamăgit de reacția femeii pe care o iubește atunci când a invitat-o la cină, a revenit asupra planului de a scăpa de Vlad, Miky și Barbu, iar de Ștefan a hotărât să se ocupe chiar el, cu ajutorul lui Titi.

Al 12-lea episod VLAD a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 10 puncte de rating și 28.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit povestea VLAD, iar în minutul de maximă audiență de la 21:24, peste 2 milioane de români au trăit suspansul și emoția din serial.

Dezamăgit de Ștefan, Leo l-a lăsat baltă, l-a anunțat că-și ia o pauză lungă și a plecat hotărât să-și schimbe viața. Dorindu-și să o cucerească pe Roxana, i-a adus flori și a invitat-o la cină, însă refuzul fetei și sinceritatea ei în ceea ce privește sentimentele pe care le are pentru Vlad l-au făcut pe Leo să-și schimbe decizia și a trimis o parte din echipa lui pe urmele acestuia, dar și pe cele ale aliaților lui. Dacă Tibi a reușit să o salveze pe Miky, iar inginerul pe Vlad, Barbu a fost împușcat și, cu ultimele puteri, și-a sunat șeful.

Încercând să-i demonstreze Elizei că o iubește, Ștefan a făcut tot ce a putut pentru a nu o dezamăgi și pentru a o ajuta să-și împlinească visul, acela de a se asocia cu Vlad în afacerea cu hotelul și cazinoul de la malul mării. Bucuros că Vlad l-a înțeles și a vrut să-l ajute, Ștefan a mers acasă cu un cadou pentru soția lui, un colier cu pietre prețioase, dar nu știa că aceasta fusese sunată de Carla înainte, așa că a avut parte de o surpriză neplăcută și de o mărturisire dureroasă, aceea că Matei nu este fiul lui.

Tot aseară, Vlad și-a luat rămas bun de la tatăl lui, spunându-i că pleacă într-o călătorie de afaceri, Ștefan a revenit în apartamentul Carlei, după ce părea că își dorește să termine orice legătură cu ea, iar Leo, hotărât să se răzbune pe toți, a încercat să-l omoare pe Ștefan, dar cum nu a putut să o facă, a apelat la ajutorul lui Titi.

Ce se va întâmpla cu Ștefan și cum se va încheia primul sezon VLAD, vedem lunea viitoare, de la 20:30.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending