Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: KANAL D a inregistrat cresteri in audienta de peste 30% in Prime Time, pe targetul comercial, clasand statia pe locul doi, pe toate categoriile de public

Published

on

Reclame

Luna iulie a acestui an a adus pentru postul Kanal D cresteri cu zeci de procente pentru Kanal D, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. In timp ce audienta posturilor concurente inregistreaza scaderi masive in audienta (in unele cazuri, de pana la minus 15%), Kanal D a reusit cresteri spectaculoase in audienta, pe toate segmentele de public monitorizate, atat pe tronsonul orar All day, cat si in Prime Time.

 

In Prime Time (20:00 – 24:00), Kanal D reuseste performanta de a se clasa pe locul doi in topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate. Astfel, in randul publicului de la orase cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cresterea in audienta a postului in luna iulie a acestui an comparativ cu luna trecuta a anului trecut a fost de 30%.

Pe intervalul orar 18:00 – 24:00, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere in audienta tot pe publicul Comercial, cu 23 de procente fata de luna iulie a anului 2016.

 

Cresterea pe segmentele de public National si All Urban a fost pentru Kanal D de 4 procente, respectiv 3%, clasand Kanal D pe locul doi in topul audinetelor din Romania. Atat liderul de piata pozitionat pe acest tronson orar, cat si statia TV de pe locul trei au inregistrat scaderi in audienta, pe toate categoriile de public.

Kanal D si-a mentinut pozitia secunda doua luni consecutiv, in Prime Time (20:00 – 24:00), respectiv iunie si iulie 2017, pe tagetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

 

In ceea ce priveste tronsonul orar All day, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere in audienta in randul publicului de la orase, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, respectiv 17%, statia plansadu-se pe locul trei in topul televiziunilor din Romania.

In ceea ce priveste segmentele de public National si All Urban, audienta postului TV  a inregistrat o crestere de 4% fata de aceeasi luna a anului trecut.

 

Interval orar: 20:00 – 24:00

  • Target Comercial
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
20:00-24:00 Pro TV 320 7,1 24,6 26,7 -8%
  Kanal D 174 3,8 13,4 10,3 30%
  Antena 1 174 3,8 13,4 14,1 -5%
Target: 18-49 Urban            

 

  • Target All Urban
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
20:00-24:00 Pro TV 585 6,0 17,3 19,4 -11%
  Kanal D 497 5,1 14,7 13,7 8%
  Antena 1 303 3,1 9,0 9,9 -10%
Target: All Urban            

 

  • Target National
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
20:00-24:00 Pro TV 1057 5,9 16,8 18,5 -9%
  Kanal D 1025 5,7 16,3 15,5 6%
  Antena 1 591 3,3 9,4 10,5 -11%
Target: National          

 

Interval orar: 18:00 – 24:00

  • Target Comercial
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
18:00-24:00 Pro TV 288 6,4 24,4 25,0 -2%
  Antena 1 166 3,7 14,1 14,7 -4%
  Kanal D 140 3,1 11,9 9,7 23%
Target: 18-49 Urban            

 

  • Target All Urban
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
18:00-24:00 Pro TV 571 5,9 18,1 18,3 -1%
  Kanal D 390 4,0 12,3 11,9 4%
  Antena 1 336 3,5 10,6 11,7 -9%
Target: All Urban            

 

  • Target National
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
18:00-24:00 Pro TV 995 5,5 17,2 17,6 -2%
  Kanal D 799 4,4 13,8 13,5 3%
  Antena 1 662 3,7 11,5 12,4 -8%
Target: National            

 

 

Interval orar: Whole day

  • Target Comercial
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
Whole day Pro TV 147 3,2 22,3 21,4 4%
  Antena 1 92 2,0 14,0 15,3 -9%
  Kanal D 60 1,3 9,1 7,7 17%
Target: 18-49 Urban            

 

  • Target All Urban
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
Whole day Pro TV 310 3,2 17,2 17,0 1%
  Antena 1 194 2,0 10,8 12,5 -14%
  Kanal D 167 1,7 9,3 8,9 4%

Target: All Urban

 

  • Target National
    July 2017 July 2016 Growth
Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr% Shr% %
Whole day Pro TV 581 3,2 17,0 16,4 4%
  Antena 1 379 2,1 11,1 13,0 -15%
  Kanal D 372 2,1 10,8 10,4 4%
Target: National            

 

Audienta Kanal D – luna iunie 2017  pe targetul Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00)

Time Bands Channels Rtg(000) Rtg% Shr%
20:00-24:00 Pro TV 315 7,0 24,0
  Kanal D 185 4,1 14,1
  Antena 1 178 3,9 13,6
Target: 18-49 Urban        
Data: June 2017        

 

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement

Foto Credit: KANAL D

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar15 ore ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TV7 zile ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?7 zile ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending