Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D lider absolut de audienta cu show-ul WOWBiz. Cum s-au impartit cifrele aseara?

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D a fost lider absolut de audienta aseara, cu late night show-ul “WOWBiz”, statia pozitionandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Peste un milion de romani au urmarit aseara declaratiile in exclusivitate ale Alinei Pana, fosta concurenta din Echipa Razboinicilor de la “Exatlon”, aceasta fiind si prima aparitie publica, in direct, a sportivei dupa revenirea in tara. Interesul sporit manifestat de telespectatori in ceea ce priveste detaliile oferite de Alina, in urma eliminarii din competitive, a clasat postul Kanal D pe podiumul audientelor, statia adjudecandu-si aproape un sfert de piata in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Marti, 17 aprilie, in intervalul orar 23:21 – 00:48, Kanal D a inregistrat 4,2% rating si 22,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,3% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, si 3,9% rating si 18,8% cota de piata, in randul publicului de la orase.

O medie de 760.000 de romani au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea prezentata de Andreea Mantea si Victor Slav. In minutul de aur, atins la debutul show-ului (23:24), in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion de fani (1.284.000) asteptau cu sufletul la gura declaratiile Alinei,  fosta concurenta de la “Exatlon”.

 

TABEL AUDIENTE TV pentru toate segmentele de public: Comercial, National si Urban

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,2 22,9 188
  Pro TV 2,6 14,1 116
  Antena 1 2,3 12,4 102
WOW BIZ Antena 3 0,8 4,1 34
23:21-24:48 Realitatea TV 0,7 4,0 33
  Romania TV 0,7 3,7 30
  TVR 1 0,6 3,2 26
  AXN 0,6 3,1 25
  National TV 0,5 2,9 24
  DigiSport 1 0,5 2,8 23
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.04.2018

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,3 21,2 760
  Pro TV 2,3 11,3 405
  Antena 3 1,6 7,8 280
WOW BIZ Antena 1 1,6 7,8 279
23:21-24:48 Romania TV 1,2 5,8 208
Realitatea TV 0,8 4,1 145
TVR 1 0,7 3,4 121
National TV 0,6 3,1 110
Prima TV 0,6 3,1 110
Pro Cinema 0,6 2,8 101
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.04.2018

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,9 18,8 380
  Pro TV 2,1 9,9 200
  Antena 3 1,9 8,9 181
WOW BIZ Antena 1 1,6 7,7 156
23:21-24:48 Romania TV 1,6 7,5 152
  Realitatea TV 0,8 3,8 77
  AXN 0,6 3,1 63
  Pro Cinema 0,6 2,9 59
  TVR 1 0,6 2,8 57
  DigiSport 1 0,6 2,7 55
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.04.2018

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Comentarii

AUDIENȚE TV

Te cunosc de undeva!, lider detaşat de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Distracţie la cote înalte, aşa poate fi descrisă cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, câștigată aseară de Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu o excelentă transformare în Azucar Moreno. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare provocările Ruletei, emisiunea impunându-se ca lider de audiență pe toate segmentele de public şi totodată, înregistrând cifre record pentru acest sezon.

 

Așadar, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (20:00 – 23:06), lider detaşat de audienţă, înregistrând cifre record pentru acest sezon, respectiv 7.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24.4 %, în timp ce următorul clasat, PRO TV, obţinea 6 puncte de rating și 18.9 % cota de piață.

Şi la nivelul publicului urban, producţia Antenei 1 a înregistrat un record de audienţă – 9.8 puncte de rating şi 24.1 % cota de piaţă, în timp ce principalul competitor, PRO TV, înregistra 5.7 puncte de rating şi 14.1 % cota de piaţă. Şi la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.3 puncte de rating și 22.1 % cota de piață, urmată de PRO TV cu 5.6 puncte de rating şi 13.4 % cota de piaţă.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane peste 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:40. Antena 1 a fost ieri lider de piaţă şi la nivel Prime-Time, pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, atât pe publicul urban, cât şi pe cel naţional.

Concurenții celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şaptea gală a fost deschisă de cuplul Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu fetele de la Azucar Moreno, o transformare energică, pe placul juraţilor. Tot debordant de energie a fost şi momentul Cătălinei Grama – Jojo, cu transformarea ei în Anda Călugăreanu, în vreme ce Toto a mai bifat un travesti, Tita Bărbulescu.

În continuare, Tavi Clonda i-a uimit pe toţi cu energia lui, cu un heavy metal de la Metallica, în vreme ce Liviu şi Andrei au avut mari bătăi de cap cu personajele lor, o albaneză senzuală şi un rapper franco-algerian, Dhurata Dora & Soolking. Misiunea Addei a fost foarte grea de această dată, artista transformându-se în Dida Drăgan, în vreme ce lui AMI ruleta i-a adus un personaj basarabean – Misha Miller. Monica şi Marcel au încheiat gala cu o transformare în Diana Matei şi Aurelian Temişan.

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al cuplului Adriana Trandafir şi Romică Ţociu, care şi-au adjudecat premiul celei de-a şaptea gale. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a opta gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 24 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Adina Buzatu şi fiica ei Sara, gătesc împreună la Chefi la cuţite. Ediția de marţi, lider de audiență

Avatar

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și la nivelul publicului din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea mai nouă ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.9% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating si 17.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.4 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.42, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe audițiile savuroase de la Chefi la cuțite.

 

După ce aseară Anca Dinicu, transformată în celebrul personaj Gina Felea, a stârnit hohote de râs în platoul show-ului de cooking, distracţia continuă şi în această seară. Adina Buzatu şi fiica ei, Sara, vin să le facă o surpriză celor trei chefi, mai ales că Adina este cunoscută pentru timpul pe care îl petrece în bucătărie: „Eu nu gătesc deloc, că nu îmi place să stau în bucătărie este puţin spus! Nicio cafea nu am făcut, nici măcar un ceai. Bucătăria e locul pe care îl vizitez rar, să îmi iau un pahar cu apă eventual, acum să apar să gătesc… e şoc şi panică!”, mărturiseşte amuzată Adina Buzatu.

Stilista îşi va folosi abilităţile şi îi va surprinde pe cei trei chefi cu plating-ul, în vreme ce Sara va fi cea responsabilă cu gătitul propriu-zis. Somon în sos teriyaki cu noodles este preparatul despre care Adina va spune înainte de a intra pe bandă: „Vă spun că luăm toate cuţitele!”. Dacă şi chefii vor fi de acord, telespectatorii vor afla în această seară, de la ora 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.

Degustările pe nevăzute se apropie de final, amuletele sunt tot mai puține, iar competiția s-a instalat deja între cei trei chefi. Rămâne de văzut cine va reuși în această seară să obțină un nou avantaj în lupta pentru marele titlu.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 20 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

            Emisiunea realizată de Iuliana Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

 

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

 

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

 

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii, vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai… popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa datelor: Kantar Media
Prelucrarea datelor: SRTv
Copyright: ARMADATA SRL

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending