Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Jocul de recompensă al săptămânii disputat aseară la „Survivor România” a ținut în fața micilor ecrane, la Kanal D, milioane de fani ai celui mai iubit reality din România. Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA

 

O medie de peste două milioane de fani (2.063.000) ai emisiunii urmăreau aseară duelul sportiv între Faimoși și Războinici, în fiecare minut al difuzării reality-ului prezentat de Daniel Pavel.  În minutul de aur, atins la 21:36, 2.622.000 de telespectatori din întreaga țară urmăreau Kanal D. Stația a fost lider absolut de audiență aseară, cu 11,7% rating și 25,2% cota de piață, pe targetul Național, 8,1% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial, și 8,7% rating și 20,2% cota de piață, pe targetul All Urban.

 

Înaintea jocului de aseară s-au alăturat noi concurenți la Survivor România: Ana Porgras și Sebastian Chitosca la Faimoși, iar Mihaela Berteanu și Iulian Dascălu la Războinici. Mihaela Berteanu are 24 de ani și este originară din Brașov. S-a înscris la Survivor România pentru că își dorește să facă față acestei provocări uriașe și să își demonstreze că poate reuși să îşi depășească limitele. Iulian Dascălu, boxeur de profesie, are 22 de ani, este din Constanța, iar Sebastian Chitosca are 28 de ani și a practicat fotbal de performanță. Ana Porgras este una dintre fetele de aur ale gimnasticii românești  și se declară pregătită să înfrunte jungla din Republica Dominicană, pentru a demonstra că și femeile pot supraviețui în condiții greu de imaginat.

Recompensa atât de așteptată de concurenții de la „Survivor România” pentru echipa câștigătoare a fost aleasă de public, 3 kilograme de cartofi, în săptămâna anterioară, în urmă voturilor înregistrate pe pagina oficială de Instagram a emisiunii, survivorromania.oficial

 

În jocul de aseară de la Survivor România” s-a dat o luptă grea, nervii întinși la maximum, tensiunile acumulate și lipsurile și-au spus cuvântul. Recompensa atât de necesară a fost câștigată de Faimoși, aceștia și-au înfrânt adversarii cu scorul de 10 la 7, într-un joc extrem de antrenant, cu răsturnări inedite de situație. Punctul câștigător a fost înscris de Elena Marin, în duelul cu Mihaela. Traseul pe care au performat aseară Faimoșii și Războinicii i-a solicitat la maximum pe aceștia, fiind nevoie de forță, echilibru, îndemânare și calm.

Telespectatorii vor alege premiul și pentru viitorul joc de recompensă de la „Survivor România”, pentru echipa câștigătoare, fanii au de ales între porții de cheescake și un coș de legume, vot ce poate fi exprimat pe pagina oficială de Instagram a emisiunii, survivorromania.oficial

 

În această seară, de la ora 20:00, la „Survivor România” se va disputa primul joc de imunitate al săptămânii. Tensiunea se mută în tabăra Războinicilor care par măcinați de frustrările acumulate și de meciurile pierdute.

 

VEZI CIFRELE DE AUDIENTA PE URMATOAEA PAGINA⇓

Comentarii

comments

Pagini: 1 2

Analize

Show-ul #unusiunu a strâns pentru 2.3 milioane de români! Cine a apasat butonul auriu?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Nu știu dacă a fost real sau am visat. Mereu mi-am dorit să ajung pe o scenă mare”, a spus Daria după ce a reușit să obțină golden buzz-ul care o duce direct în semifinale. Iar aseară, tânăra a demonstrat că visurile completate de muncă aduc rezultatele sperate. Interpretarea ei la harpă l-a făcut pe Andi Moisescu să spună că a fost ”o îmbinare de rafinament, sensibilitate” și pe Andra să admită că ceea ce a ascultat i-a ”schimbat percepția asupra acestui instrument”.

 

Seara a fost completată și de alte momente de neuitat: David Micu a oferit un moment care l-a făcut pe Smiley să exclame că ”a fost un dans perfect”, iar Muy Moi Show i-a intrigat pe jurați cu mixul de contorsionism și foc, Alexandra Dinu recunoscând că i-a ”înghețat sângele în vene”.

 

Pentru că seara de vineri se încheie mai bine cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:11! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 30.2% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 8.8 puncte de rating și 23.6% share.

 

Peste 2.3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:03, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

3 sau 4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Alexandra Balla și Denisa Pavel, Christoph Baier, Laura Melu, Priscilla Oghenovo, Akara Dianne, Daria Pândici, David Micu, Duo Turkeev, Liliya Turkeieva și Muy Moi Show.

 

Luni, pe scenă momentele emoționante se vor îmbina cu cele care vor ridica juriul în picioare. O trupă înfințată de puțin timp va prezenta un dans impresionant care o va face pe Alexandra Dinu să spună: ”Este minunat că există acest mod de comunicare”. Ce îi diferențiază pe tineri și ce au pregătit pentru acest sezon, aflăm curând.

 

Doar două zile până la revederea cu spectacolul #unusiunu! Nu ratați luni, de la 20:30!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”! Află şi cine s-a alăturat echipelor!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ediția de aseară a reality-ului fenomen “Survivor România” a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audiență, detașat față de posturile concurente.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ediția de aseară “Survivor România”, în care s-a disputat jocul de recompensă, a fost urmărită de peste două milioane (2.043.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de maximă audiență, atins la 22:23, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, 2.629.000 de fani ai emisiunii.

 

Joi, în intervalul orar 19:59 – 24:02, Kanal D s-a plasat pe primul loc, înregistrând 11,6% rating și 26,1% cota de piață, pe targetul Național, 10,0% rating și 23,3% cota de piață, pe tagetul All Urban, și 9,2% rating și 25,8% cota de piață, pe targetul Comercial.

 

Aseară, la “Survivor România” s-a disputat jocul pentru recompensă, premiul pus în joc – o porție de paste cu sos pentru fiecare concurent al echipei câștigătoare. Bătălia sportivă între Faimoși și Războinici a fost una extrem de strânsă, cu răsturnări inedite de situații, adrenalină la maximum și determinare extraordinară din partea concurenților, totul pentru miza uriașă pusă la bătaie în jocul pentru recompensă. Confruntarea s-a încheiat cu victoria Războinicilor, cu scorul de 10 la 8, punctul decisiv fiind adus de Starlin, în duelul cu Moroșanu.

 

În această seară, se va disputa primul joc de imunitate al săptămânii, cele două echipe se vor confrunta pentru protecția în față eliminării. Mai mult, tot în această seară, Daniel Pavel va face un anunț surprinzător pentru Faimoși și Războinici, în Consiliu: pentru unul dintre concurenți, drumul la Survivor România se va opri.

Andreea Antonescu s-a alăturat Faimoşilor, iar la Războinici au venit trei noi concurenți – Szidonia, Romina și Marius

 

Andreea Antonescu este cunoscută publicului din România ca una dintre cele mai de succes cântărețe, intrarea în lumea muzicii a avut loc la o vârstă fragedă, la șase ani, odată cu participarea ei la diverse concursuri și festivaluri de muzică. Alături de Andreea Bălan a lansat trupa “Andre”, care a devenit foarte rapid un adevărat fenomen muzical. Proiectul „Andre” s-a dovedit, pentru mulți ani la rând, un succes național, hiturile lansate în acea perioadă fiind pe buzele multor iubitori de muzică și astăzi. Cariera solo a Andreei Antonescu a reprezentat pentru aceasta lansarea a 3 albume și nenumărate single-uri care au devenit rapid hituri. Viața profesională s-a îmbinat constant cu cea personală, realizarea cea mai de preț a ei fiind Sienna, fiica acesteia, care îi aduce cea mai mare împlinire. De asemenea, în ultimii ani, Andreea a fost implicată în organizarea celui mai mare festival european de muzică retro. Proiectul revoluționar „Survivor România” a fost ocazia perfectă pentru a-și depăși limitele și a demonstra încă o dată că este o adevărată luptătoare.

 

Szidonia Szasz are 26 de ani și este de profesie tehnician maseur. E născută în Brașov și are o soră geamănă. A practicat trei ani de atletism, apoi s-a îndreptat către dans modern și latino. De cinci ani practică kickboxing. Ea reuşeşte să îmbine agilitatea, grația și nu în ultimul rând, voința de a câştiga. A ales să participe la Survivor România pentru că se consideră o sportivă suficient de puternică, atât fizic cât și psihic. Este convinsă că va face față tuturor provocărilor și greutăților ivite pe parcursul competiției și, în ciuda lipsurilor, va lupta pentru a obține victorii alături de echipa sa.

 

Romina Geczi are 35 de ani, este maseur și instructor spinning. În prezent locuiește la Timișoara, după ce cinci ani a locuit în Cipru. Crede că are motivația de a trece peste cele mai grele momente de la Survivor, viață învățând-o că și când crezi că nu mai poți, ai resurse să te ridici să continui. Își dorește experiența Survivor România pentru că are nevoie de un restart în viața sa. Are ambiția necesară pentru a depăși toate obstacolele celei mai dure competiții din istoria televiziunii.

 

Marius Crăciun este din Pitești, are 25 de ani și este de profesie manager marketing. A făcut 12 ani de judo de performanță, câteva luni de MMA și este pasionat de parkour. În timpul liber practică bodybuilding și fitness. S-a înscris la Survivor România pentru că își dorește să demonstreze că are abilitățile necesare unei astfel de competiții, dar și pentru porția de adrenalină pe care o oferă acest show. Consideră că motricitatea, motivația, calmul și agilitatea vor fi punctele lui forte, însă crede că empatia de care dă dovadă ar putea fi un punct slab.

 

Continuare audienţe în pag. 2

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienţă cu serialul “Hercai”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Miercuri, 24 februarie, Kanal D a fost lider de piață cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:12, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1% puncte de rating, și 19,5% cota de piață, la nivelul populației întregii țări, si cu 7,7% puncte de rating, și 17,2% cota de piață la oraşe, conform Kantar Media România.

 

Episodul de aseară, din îndrăgita producție turcească “Hercai”, a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, de 1.608.000 telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, atins la 20:42, a adunat în fața micilor ecrane 1.851.000 de fani ai serialului. Serialul fenomen “Hercai” poate fi urmărit săptămânal, de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiențe Target Național:

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 9.1 19.5 1608
20:00-23:12 Pro TV 6.9 14.6 1211
  Antena 1 5.6 12.0 988
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

Audiențe Target All Urban:

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 7.7 17.2 740
20:00-23:12 Pro TV 6.6 14.7 632
  Antena 1 4.7 10.6 455
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Imperiul Leilor a fost lider de audiență miercuri seară

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Antreprenori mari și mici au intrat ieri în Imperiul Leilor cu gândul de a-i convinge pe cei cinci investitori să finanțeze afacerile lor. Ediția de miercuri seară a fost lider de audiență.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu au încercat să găsească potențial și să finanțeze o școală de reconversie profesională, un shop online cu invenții făcute de doi copii, un prototip de castron care reține stropii, o clinică medicală pentru animalele de companie, o platformă online de cursuri de make-up, un business cu dulciuri sănătoase și un restaurant cu produse pe bază de ou, pentru micul dejun și prânz. Deși toți au venit în fața leilor cu speranță, doar unii au plecat acasă cu banii.

Porțile Imperiului au fost deschise aseară pentru milioane de români, PRO TV fiind lider de audiență și înregistrând în intervalul 20:28 – 22:32, 8.9 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă avea 5.8 puncte de rating și 15.5% share.

 

Frații Robert și Aaron Zicman au fost primii copii antreprenori care au reușit să primească finanțare în ediția din această săptămână. Toți cei cinci lei vor investi 40.000 de euro în magazinul lor cu invenții. Mina David, un tânăr de 18 ani a reușit să declanșeze o adevărată luptă între cei cinci investitori, care s-au duelat aseară pentru castronul prototip care reține stropii. Într-un final, Dan Șucu și Bogdan Micu și-au adjudecat investiția de 200.000 de euro pentru 20% din afacere. Alexandra Ardelean, dublă campioana națională la make-up a primit 50.000 de euro de la Cristina Bâtlan pentru platforma ei de cursuri de make-up, în schimbul a 30%. Ultimul concurent care a plecat acasă cu finanțare pentru visul lui a fost Andrei Isac. Deși a cerut 50.000 de euro pentru dezvoltarea unor restaurante cu produse pe bază de ou, Mohammad Murad i-a oferit 500.000 de euro, în schimbul a 30% din companie.

Leii revin săptămâna viitoare cu noi investiții în antreprenori tineri și idei geniale. Miercuri, de la ora 20:30, un concurent va pleca acasă cu o finanțare record: 1 milion de euro. Cine îi va oferi acești bani și pentru ce afacere, vedem în continuare, la Imperiul Leilor.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reacții puternice și lacrimi de bucurie aseară la Șef sub acoperire! Emisiunea a fost lider de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, Șef sub acoperire l-a avut în prim plan pe Dragoș Anastasiu, cunoscut om de afaceri de la noi, fondatorul grupului Eurolines. Emisiunea a fost lider de audiență și a înregistrat o medie de 8.4 puncte de rating și 24.7 % share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.0 puncte de rating și 14.6 % share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit aseară emisiunea.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Protagonistul ediției, Dragoș Anastasiu, vrea să pună umărul la dezvoltarea turismului din România, iar pentru că este atât de dedicat misiunii sale, a decis să coboare la firul ierbii și să experimenteze o sumedenie de joburi în cadrul companiei sale. Experiența l-a ajutat să înțeleagă mai bine cum funcționează lucrurile în afacerea sa și ce se poate îmbunătăți, într-o perioadă în care industria ospitalității suferă pierderi. Aseară, emisiunea ne-a purtat prin locuri spectaculoase din Deltă și Transilvania, unde omul de afaceri are business-uri în industria ospitalieră de nișă. Cu această ocazie, șeful și-a cunoscut și angajații îndeaproape, aflând poveștile lor de viață impresionante.

Marcel Paimschi, unul dintre angajații lui Dragoș Anastasiu, este un om dedicat, exigent și mereu gata să învețe lucruri noi. Acesta l-a impresionat pe șeful său, etalându-și cunoștințele vaste despre Delta Dunării: „E o adevărată enciclopedie!” a concluzionat șeful. Recompensa pe care a primit-o, un motor pentru barca personală, în valoare de 5000 de euro, îl va ajuta să câștige banii necesari pentru a-și rezolva problemele. Iar șeful nu s-a oprit la asta: i-a oferit și o vacanță de o săptămână în Transilvania, pentru el și soția sa. Reacția angajatului a fost pe măsură, iar barcagiul Marcel, emoționat până la lacrimi de atenția șefului, a spus: „Mulțumesc că ați aflat că exist cu adevărat! Există Dumnezeu! Sunt cele mai mari surprize din viața mea!”

 

Șeful a rămas și el impresionat de oamenii pe care i-a descoperit prin intermediul emisiunii și de poveștile lor emoționante. „Acesta este adevăratul moment de încărcare, atunci când dai ceva și oamenii se bucură. Pentru că noi de fapt trăim pentru ceilalți. Mă simt împlinit, mă simt bucuros datorită acestei experiențe!” a declarat Dragoș Anastasiu la finalul experienței din emisiune.

Săptămâna viitoare vedem un alt șef care s-a încumentat să intre sub acoperire în propria companie. Iar emisiunea oferă surprize plăcute telespectatorilor și în online. Premii care mai de care, oferite de Șef sub acoperire și de protagoniști, îi așteaptă pe pagina de Instagram a emisiunii, în fiecare săptămână. Șef sub acoperire, marți, de la 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending