Miercuri, 17 mai, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul orar 20:00 – 24:00, cu serialul turcesc “Dragoste infinita” si late night show-ul “WOWBiz”.
La nivelul intregii tari si la orase, Kanal D a fost lider detasat de audienta; in ceea ce priveste segmentul de public Comercial, postul s-a clasat pe pozitia secunda, la mica diferenta fata de primul clasat.
[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Conform datelor furnizate de Kantar Media, pe toate segmentele de public monitorizate, Kanal D a inregistrat cote de piata de peste 20%.
Aseara, intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 7,8% rating si 20,1% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,3% rating si 20,6% cota de piata, pe segmentul de public Comercial.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-24:00 | Kanal D | 8,0 | 21,2 | |||
Pro TV | 5,9 | 15,6 | ||||
Antena 1 | 3,7 | 9,8 | ||||
Antena 3 | 1,9 | 5,0 | ||||
Romania TV | 1,9 | 4,9 | ||||
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-24:00 | Kanal D | 7,8 | 20,1 | |||
Pro TV | 5,7 | 14,8 | ||||
Antena 1 | 3,7 | 9,7 | ||||
Antena 3 | 2,5 | 6,5 | ||||
Romania TV | 2,1 | 5,5 | ||||
PUBLICUL COMERCIAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-24:00 | Pro TV | 6,9 | 22,9 | |||
Kanal D | 6,3 | 20,6 | ||||
Antena 1 | 3,3 | 11,0 | ||||
Prima TV | 0,9 | 2,8 | ||||
Antena Stars | 0,8 | 2,6 | ||||
Foto Credit: KANAL D
Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de KANAL D si au caracter pur informativ.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial), All Urban si National
Perioada: 17 mai 2017
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).