Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D, lider incontenstabil de audienta in Prime Time, cu “Exatlon”. Clasament final, aici!

In aceasta seara, returul meciului international Exatlon Romania  vs. Exatlon Mexic! Cine va fi prima vedeta care paraseste competitia?

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Telespectatorii si-au petrecut seara de luni in compania Kanal D, care a mizat pe cea mai decisiva competitie sportiva si a inregistrat audiente record, iar minutul de aur, atins la 21:50, a tinut in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.196.000) de fani “Exatlon”.

Aseara, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata in Prime Time, devansand statiile concurente in intervalul 20:30 – 23:05, pe intreaga durata de difuzare a celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon”.

Atat la nivelul intregii tari, cat si in randul populatiei de la orase, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Cu un rating de 9,8% si o cota de piata de 20,7%, pe targetul National, si un rating de 8,0% si o cota de piata de 17,3%, pe targetul All Urban, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta.

Pe segmentul de public Comercial, in acelasi interval orar mentionat mai sus, statia a fost pe locul doi, la mica diferenta fata de primul clasat, cu 7,5% rating si 19,1% cota de piata.

“Exatlon” a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, in aproape cele trei ore de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.757.000) de romani.

 

Andrei Stoica, Anda Adam si Ion Oncescu, propusi spre eliminare

 

Un spectacol total, demn de o Olimpiada au oferit concurentii celor doua tabere de la “Exatlon”, cand s-au duelat in Arena, miza pentru care au jucat fiind dubla: atat confortul casei pentru trei zile, cat si imunitatea oferita saptamana aceasta de la eliminare.

Razboinicii si-au luat revansa in fata Faimosilor si i-au infrant cu un scor de 10 la 7.

Concurentii din Echipa Faimosilor si-au desemnat aseara, pentru prima oara in aceasta competitie, cei trei nominalizati spre eliminare: Andrei Stoica, Anda Adam si Ion Oncescu. Timp de o ora, telespectatorii au avut posibilitatea de a-si vota vedeta preferata pentru a fi salvata de la eliminare. Deznodamantul il vor putea afla in editia de astazi, difuzata la ora 20:00.

Tot in aceasta seara, cei din fata micilor ecrane se vor bucura de o surpriza uriasa cand concurentii “Exatlon Romania” isi vor reintalni rivalii de la “Exatlon Mexic”. Vor reusi acestia sa se replieze si sa isi ia revansa in fata lor, dupa ce in primul tur au fost infranti cu 10 la 4?

Urmariti probele spectaculoase, pline de adrenalina si situatii limita, in aceasta seara, de la ora 20:00, numai la Kanal D! Mansa retur a celui mai iubit show concurs din lume se anunta a fi una de foc pentru concurentii celor doua tari, competitia internationala atinge cote alarmante.

Tabel Audiente Tv toate segmentele de public: national, urban si comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,820,71757
 Pro TV7,115,01271
 Antena 16,112,81085
EXATLONRomania TV3,16,5547
20:30-23:05Antena 32,85,9500
 Prima TV1,42,9243
 TVR 11,22,5213
 Antena Stars1,02,0170
 TVR 20,91,9164
 ETNO0,91,9159
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.01.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,017,3770
 Pro TV6,814,6652
 Antena 15,712,4553
EXATLONAntena 33,77,9353
20:30-23:05Romania TV3,47,3326
 Realitatea TV1,22,7120
 Antena Stars1,12,3102
 Prima TV1,02,297
 TVR 10,92,091
 TVR 20,91,986
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.01.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,321,2371
 Kanal D7,519,1334
 Antena 16,516,6290
EXATLONRomania TV1,43,664
20:30-23:05Antena 31,12,849
 Prima TV1,02,544
 Disney Junior0,82,036
 Realitatea TV0,81,934
 Happy Channel0,71,832
 Comedy Central0,71,730
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.01.2018    

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de romani au urmarit joi seara serialele Las Fierbinți și Triplusec!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec.

Distracția a atins cote maxime aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.3 puncte de rating și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.

Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de locul doi, KANAL D avea 4.4 puncte de rating și 13% share.

Comedia continuă și săptămâna viitoare cu alte aventuri în Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, dar și cu un nou episod Triplusec, joi, de la 21:30, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending