Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D, lider incontenstabil de audienta in Prime Time, cu “Exatlon”. Clasament final, aici!

In aceasta seara, returul meciului international Exatlon Romania  vs. Exatlon Mexic! Cine va fi prima vedeta care paraseste competitia?

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Telespectatorii si-au petrecut seara de luni in compania Kanal D, care a mizat pe cea mai decisiva competitie sportiva si a inregistrat audiente record, iar minutul de aur, atins la 21:50, a tinut in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.196.000) de fani “Exatlon”.

Aseara, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata in Prime Time, devansand statiile concurente in intervalul 20:30 – 23:05, pe intreaga durata de difuzare a celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon”.

Atat la nivelul intregii tari, cat si in randul populatiei de la orase, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Cu un rating de 9,8% si o cota de piata de 20,7%, pe targetul National, si un rating de 8,0% si o cota de piata de 17,3%, pe targetul All Urban, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta.

Pe segmentul de public Comercial, in acelasi interval orar mentionat mai sus, statia a fost pe locul doi, la mica diferenta fata de primul clasat, cu 7,5% rating si 19,1% cota de piata.

“Exatlon” a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, in aproape cele trei ore de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.757.000) de romani.

 

Andrei Stoica, Anda Adam si Ion Oncescu, propusi spre eliminare

 

Un spectacol total, demn de o Olimpiada au oferit concurentii celor doua tabere de la “Exatlon”, cand s-au duelat in Arena, miza pentru care au jucat fiind dubla: atat confortul casei pentru trei zile, cat si imunitatea oferita saptamana aceasta de la eliminare.

Razboinicii si-au luat revansa in fata Faimosilor si i-au infrant cu un scor de 10 la 7.

Concurentii din Echipa Faimosilor si-au desemnat aseara, pentru prima oara in aceasta competitie, cei trei nominalizati spre eliminare: Andrei Stoica, Anda Adam si Ion Oncescu. Timp de o ora, telespectatorii au avut posibilitatea de a-si vota vedeta preferata pentru a fi salvata de la eliminare. Deznodamantul il vor putea afla in editia de astazi, difuzata la ora 20:00.

Tot in aceasta seara, cei din fata micilor ecrane se vor bucura de o surpriza uriasa cand concurentii “Exatlon Romania” isi vor reintalni rivalii de la “Exatlon Mexic”. Vor reusi acestia sa se replieze si sa isi ia revansa in fata lor, dupa ce in primul tur au fost infranti cu 10 la 4?

Urmariti probele spectaculoase, pline de adrenalina si situatii limita, in aceasta seara, de la ora 20:00, numai la Kanal D! Mansa retur a celui mai iubit show concurs din lume se anunta a fi una de foc pentru concurentii celor doua tari, competitia internationala atinge cote alarmante.

Tabel Audiente Tv toate segmentele de public: national, urban si comercial:

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 9,8 20,7 1757
  Pro TV 7,1 15,0 1271
  Antena 1 6,1 12,8 1085
EXATLON Romania TV 3,1 6,5 547
20:30-23:05 Antena 3 2,8 5,9 500
  Prima TV 1,4 2,9 243
  TVR 1 1,2 2,5 213
  Antena Stars 1,0 2,0 170
  TVR 2 0,9 1,9 164
  ETNO 0,9 1,9 159
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.01.2018        

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 8,0 17,3 770
  Pro TV 6,8 14,6 652
  Antena 1 5,7 12,4 553
EXATLON Antena 3 3,7 7,9 353
20:30-23:05 Romania TV 3,4 7,3 326
  Realitatea TV 1,2 2,7 120
  Antena Stars 1,1 2,3 102
  Prima TV 1,0 2,2 97
  TVR 1 0,9 2,0 91
  TVR 2 0,9 1,9 86
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.01.2018        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 8,3 21,2 371
  Kanal D 7,5 19,1 334
  Antena 1 6,5 16,6 290
EXATLON Romania TV 1,4 3,6 64
20:30-23:05 Antena 3 1,1 2,8 49
  Prima TV 1,0 2,5 44
  Disney Junior 0,8 2,0 36
  Realitatea TV 0,8 1,9 34
  Happy Channel 0,7 1,8 32
  Comedy Central 0,7 1,7 30
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.01.2018        

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV: Campania ”Oameni de vânzare”, lider de audiență

Published

on

Duminică seară, la România, te iubesc!, Rareș Năstase a încheiat campania ”Oameni de vânzare”, despre amploarea pe care a luat-o traficul de carne vie. Ediția din această săptămână și reportajele difuzate de Știrile PRO TV au fost lider de audiență.

 

O statistică îngrijorătoare ne plasează pe primul loc la traficul de persoane, iar 7 din 10 tinere ajung să fie exploatate în toată Europa de către rețele care provin din țara noastră. Săptămâna trecută, în fiecare zi, la Știrile PRO TV de la ora 19:00, Rareș Năstase ne-a arătat mărturiile impresionate ale fetelor implicate în acest fenomen. Reportajele difuzate au fost lider de audiență și au înregistrat o medie de 8 puncte de rating și 27.9% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.8 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. La nivel național, 2 milioane de români au urmărit reportajele realizate de Rareș Năstase.

 

Ediția România, te iubesc! de duminică a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.1% share în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit dezvăluirile

 

Tu când ai spus ultima dată România, te iubesc?

Toate reportajele pot fi urmărite pe www.romaniateiubesc.stirileprotv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: