Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D, locul doi in preferintele romanilor, pe toate targeturile

Avatar

Published

on

„Puterea Dragostei”,  Stirile Kanal D,  „Teo Show”, „In cautarea adevarului” si serialele serii, „Lacrimi la Marea Neagra” si „Mireasa din Istanbul”, au tinut milioane de telespectatori in fata micilor ecrane

 

Emisiunile Kanal D difuzate miercuri, 4 septembrie, au plasat statia pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, la nivelul publicului Comercial, Kanal D a cumulat 1,7% Rating si 13,6% cota de piata, pe All Urban, 2,0% Rating si 11,3% cota de piata, iar pe National a inregistrat 2,4% Rating si 12,9% cota de piata.

Emisiunile difuzate la Kanal D, atat in Day Time cat si Prime Time, au fost in preferintele milioanelor de romani, incepand cu „Puterea Dragostei”, prima parte, difuzata in intervalul 11:00 – 12:00. Show-ul fenomen’, prezentat de Andreea Mantea, s-a situat pe primul loc, pe cele trei categorii de public, cu 1,5% Rating si  19,7% cota de piata, pe Comercial, 1,6% Rating si 12,1 cota de piata pe All Urban, si 2,4% Rating si 16,2% cota de piata, pe National.  Cea de-a doua parte „Puterea Dragostei” a situat statia pe locul 1 pe National, cu 4,0 % Rating si 17,1% cota de piata, si 18-49 Urban, cu 3,3% Rating si 21,8% cota de piata, in intervalul difuzarii – 17:00 -19:00. Pe locul 2 s-a situat cu cifrele pe All Urban, 3,3% Rating si 13,8% cota de piata.

Stirile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au plasat Kanal D pe primul loc in audiente la nivelul publicului din intreaga tara, cu 3,0% Rating si 18,2% cota de piata, si pe locul secund pe Comercial (1,4% cota de piata si 15,7% Share) si All Urban (1,9% Rating si 13,0% cota de piata).

„In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, a fost pe podium pe primul loc, pe National, cu 3,5% Rating si 18,7% cota de piata, si s-a clasat pe locul doi, cu Comercialul reprezentat de 1,6% Rating si 17,3% cota de piata, si targetul All Urban, cu 2,1% Share si 12,7% cota de piata.

„Teo Show” a continuat seria cifrelor de top pozitionand statia pe primul loc, pe National, cu 3,0% Rating si 15,2% cota de piata, si All Urban cu 2,2% Rating si 12,1% Share. Comercialul a fost reprezentat pe locul secund cu 1,6% Rating si 15,7%  cota de piata, in intervalul difuzarii productiei, 15:00 -17:00.

Serialul turcesc „Lacrimi la Marea Neagra” a situat Kanal D pe locul doi pe toate targeturile, inregistrand 5,4% Rating si 13,7 % cota de piata pe National, 4,9% Rating si 12,8% cota de piata pe All Urban, si 4,0% Rating si 13,8% cota de piata, pe Comercial.

Si „Mireasa din Istanbul” a continuat seria audientelor de top,  pe locul secund cu toate targeturile, inregistrand 2,2% Rating si 9,6% cota de piata, la nivelul publicului Comercial, 3,2% Rating si 12,2% Share, pe All Urban, si 3,3% Rating si 13,6% Cota de piata, in ceea ce priveste publicul National.

 

Kanal D audiente intreaga zi

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,923,4123
 Kanal D1,713,672
 Antena 11,713,571
KANAL DRomania TV0,54,423
Whole dayAntena 30,43,217
 Prima TV0,32,212
 Digi 240,32,011
 Pro Cinema0,21,79
 DigiSport 10,21,79
 National TV0,21,48
Source: Kantar Media Romania
Date: 04.09.2019

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,117,6296
 Kanal D2,011,3190
 Romania TV1,810,2172
KANAL DAntena 11,79,8164
Whole dayAntena 31,37,3123
 Digi 240,42,238
 Prima TV0,42,034
 Realitatea TV0,31,729
 B1TV0,31,627
 National TV0,31,627
Source: Kantar Media Romania
Date: 04.09.2019

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,619,5635
 Kanal D2,412,9420
 Romania TV1,79,3303
KANAL DAntena 11,79,3302
Whole dayAntena 31,15,8190
Prima TV0,42,066
National TV0,31,960
Digi 240,31,857
Boomerang0,31,757
Antena Stars0,31,754
Source: Kantar Media Romania
Date: 04.09.2019

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Marți seara, „Chefi la cuţite” a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 27.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.1 puncte de rating și 20.8% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.7 puncte de rating si 18.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 15.6 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 18.1 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7 puncte de rating și 16.6 cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.37, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară, urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

 

În ediția de marți seara, Cătălin Voicu, fost membru al trupei Ro-Mania, a făcut spectacol la Chefi la cuțite. În timp ce a pregătit o super rețetă de piept de curcan cu sos de muștar cu fasole verde și baby carrot, Cătălin Voicu a povestit mai multe despre viața sa. „Sunt fost cântăreț, actual agent de vânzări pentru o firmă de contabilitate. Am fost membrul unei trupe timp de 16 ani, am fost în formația Ro-Mania. M-am retras în urmă cu șase ani, dar formația merge înainte. M-am retras pentru că familia este mai importantă și vreau să fiu mai aproape de ea. Sunt căsătorit de 20 de ani, am un copil de șase ani, care a venit în urmă cu trei ani în familie. Am încercat să avem copii, am avut numeroase nereușite, inclusiv o fertilizare in vitro. Am mers apoi pe ideea de adopție, l-am adoptat pe Alex în urmă cu trei ani. Acum pot spune că sunt un părinte împlinit din toate punctele de vedere. Dacă vrei să adopți cu adevărat, se rezolvă totul foarte repede”, a povestit el.

Ediția difuzată miercuri seara va aduce în fața chefilor un cuplu inedit: Sali Levent și Cătălin Cazacu. Cei doi vin să îl impresioneze pe chef Scărlătescu, iar Cătălin va stabili chiar și o premieră în cadrul show-ului. Telespectatorii vor descoperi toate aceste surprize astăzi, de la ora 20.30, la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research AntenaGroup
Analiza este făcută pe target-urile 18 – 49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 29 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Luni seara, Chefi la cuţite a câștigat lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.7  puncte de rating și o cotă de piață de 29.3%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 5.8 puncte de rating și 17.6% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9 puncte de rating si 21.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 4.8 puncte de rating și 11.8 procente cotă de piață.

             Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 21 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 5.7 puncte de rating și 13.8 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

În ediția de luni seara, Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ștefan Bănică, au demonstrat că au factorul X nu doar pe scenă, ci și în bucătărie. Ștefănel a reușit să îi impresioneze pe cei trei chefi cu un pui portocaliu, o rețetă pe care obișnuiește să o gătească deseori în familie și a obținut cele 3 cuțite. Ba mai mult, la final, Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu i-au oferit și cuțitul de aur pentru a-i încuraja pasiunea pentru bucătărie.

Tot luni seara, chefii au gustat și câteva bucate tradiționale din Maramureș pentru prima oară în viața lor. Laptele de oi sau zama de bureți de bortă aduse de Ileana Vlad, concurenta de pe Valea Izei, au făcut senzație în platoul Chefi la cuțite.

Seria degustărilor pe nevăzute continuă și în această seară la Antena 1. Nico și fiica ei, Andra fac echipă în bucătărie. După ce au experimentat aventura Asia Express, cele două vin pe un teren care le este mult mai familiar… gătitul. La pachet cu farfuriile spectaculoase vin în această seară și concurenți cu nume… haioase. Meniul va fi completat de personaje care își încearcă din nou norocul în fața chefilor sau de concurenți care îți deschid apetitul nu doar pentru mâncare, ci și pentru povești extraordinare.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 28 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro au fost lideri de audiență și trafic în ziua alegerilor locale

Avatar

Published

on

Platforma media Digi24 a fost principala sursă de informare a românilor despre alegerile locale. Cei mai mulți telespectatori din segmentul de public comercial au urmărit programele speciale difuzate de Digi24, în timp ce utilizatorii români de internet au preferat să se informeze despre scrutin din știrile de pe site-ul digi24.ro sau aplicația Digi24.

 

În ziua alegerilor, Digi24.ro a reprezentat principala sursă online de informare a românilor, conform Biroului Român de Audit Transmedia. Astfel, în categoria site-urilor de media, digi24.ro a fost lider, cu peste 1,4 milioane de vizitatori unici care au accesat site-ul și aplicația Digi24. De asemenea, digi24.ro a fost cea mai vizitată platformă online din România, înregistrând peste 2,1 milioane de vizite. În ziua votului, Digi24.ro (site și aplicație) s-a poziționat ca lider incontestabil al segmentului de media online cu peste 4,4 milioane de afișări.

Digi24 a fost, duminică, lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial). În medie, peste 45.000 de telespectatori au urmărit edițiile speciale ale postului, cu ocazia alegerilor locale, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 1,08% și o cotă de piață de 6,6% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). În intervalul 21:00-21:30, când au fost făcute publice rezultatele exit poll-urilor, în medie aproximativ 170.000 de români urmăreau Digi24, postul de știri înregistrând astfel un rating mediu de 4% și o cotă de piață de 10,15% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). Minutul de aur pe segmentul comercial, urban, 18-49 ani, a fost înregistrat la 21:26, când peste 200.000 de telespectatori aveau televizoarele pe Digi24 (rating de 4,88% și cotă de piață de 12,5%).

 

Rezultatele înregistrate de echipele Digi24 și digi24.ro au fost efectul unei importante mobilizări a profesioniștilor televiziunii de știri care a făcut proba unei desfășurări de forțe uimitoare, pentru ca românii din toată țara să poată afla informațiile corecte, la cald, despre procesul alegerilor locale. Întrega echipă de jurnaliști și tehnicieni Digi24 mulțumește publicului pentru fidelitatea și încrederea arătate și de această dată.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0