Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D, locul doi in preferintele romanilor, pe toate targeturile

Avatar

Published

on

„Puterea Dragostei”,  Stirile Kanal D,  „Teo Show”, „In cautarea adevarului” si serialele serii, „Lacrimi la Marea Neagra” si „Mireasa din Istanbul”, au tinut milioane de telespectatori in fata micilor ecrane

 

Emisiunile Kanal D difuzate miercuri, 4 septembrie, au plasat statia pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, la nivelul publicului Comercial, Kanal D a cumulat 1,7% Rating si 13,6% cota de piata, pe All Urban, 2,0% Rating si 11,3% cota de piata, iar pe National a inregistrat 2,4% Rating si 12,9% cota de piata.

Emisiunile difuzate la Kanal D, atat in Day Time cat si Prime Time, au fost in preferintele milioanelor de romani, incepand cu „Puterea Dragostei”, prima parte, difuzata in intervalul 11:00 – 12:00. Show-ul fenomen’, prezentat de Andreea Mantea, s-a situat pe primul loc, pe cele trei categorii de public, cu 1,5% Rating si  19,7% cota de piata, pe Comercial, 1,6% Rating si 12,1 cota de piata pe All Urban, si 2,4% Rating si 16,2% cota de piata, pe National.  Cea de-a doua parte „Puterea Dragostei” a situat statia pe locul 1 pe National, cu 4,0 % Rating si 17,1% cota de piata, si 18-49 Urban, cu 3,3% Rating si 21,8% cota de piata, in intervalul difuzarii – 17:00 -19:00. Pe locul 2 s-a situat cu cifrele pe All Urban, 3,3% Rating si 13,8% cota de piata.

Stirile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au plasat Kanal D pe primul loc in audiente la nivelul publicului din intreaga tara, cu 3,0% Rating si 18,2% cota de piata, si pe locul secund pe Comercial (1,4% cota de piata si 15,7% Share) si All Urban (1,9% Rating si 13,0% cota de piata).

„In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, a fost pe podium pe primul loc, pe National, cu 3,5% Rating si 18,7% cota de piata, si s-a clasat pe locul doi, cu Comercialul reprezentat de 1,6% Rating si 17,3% cota de piata, si targetul All Urban, cu 2,1% Share si 12,7% cota de piata.

„Teo Show” a continuat seria cifrelor de top pozitionand statia pe primul loc, pe National, cu 3,0% Rating si 15,2% cota de piata, si All Urban cu 2,2% Rating si 12,1% Share. Comercialul a fost reprezentat pe locul secund cu 1,6% Rating si 15,7%  cota de piata, in intervalul difuzarii productiei, 15:00 -17:00.

Serialul turcesc „Lacrimi la Marea Neagra” a situat Kanal D pe locul doi pe toate targeturile, inregistrand 5,4% Rating si 13,7 % cota de piata pe National, 4,9% Rating si 12,8% cota de piata pe All Urban, si 4,0% Rating si 13,8% cota de piata, pe Comercial.

Si „Mireasa din Istanbul” a continuat seria audientelor de top,  pe locul secund cu toate targeturile, inregistrand 2,2% Rating si 9,6% cota de piata, la nivelul publicului Comercial, 3,2% Rating si 12,2% Share, pe All Urban, si 3,3% Rating si 13,6% Cota de piata, in ceea ce priveste publicul National.

 

Kanal D audiente intreaga zi

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,923,4123
 Kanal D1,713,672
 Antena 11,713,571
KANAL DRomania TV0,54,423
Whole dayAntena 30,43,217
 Prima TV0,32,212
 Digi 240,32,011
 Pro Cinema0,21,79
 DigiSport 10,21,79
 National TV0,21,48
Source: Kantar Media Romania
Date: 04.09.2019

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,117,6296
 Kanal D2,011,3190
 Romania TV1,810,2172
KANAL DAntena 11,79,8164
Whole dayAntena 31,37,3123
 Digi 240,42,238
 Prima TV0,42,034
 Realitatea TV0,31,729
 B1TV0,31,627
 National TV0,31,627
Source: Kantar Media Romania
Date: 04.09.2019

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,619,5635
 Kanal D2,412,9420
 Romania TV1,79,3303
KANAL DAntena 11,79,3302
Whole dayAntena 31,15,8190
Prima TV0,42,066
National TV0,31,960
Digi 240,31,857
Boomerang0,31,757
Antena Stars0,31,754
Source: Kantar Media Romania
Date: 04.09.2019

 

Comentarii

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Stirile Kanal D, locul intai la nivelul intregii tari!

Avatar

Published

on

Duminica, 15 martie, peste un milion si jumatate de romani din intreaga tara au fost cu ochii pe Stirile Kanal D, urmarind cele mai importante stiri referitoare la masurile adoptate de Romania si de celelalte state in lupta cu pandemia de coronavirus.

    Telespectatorii au ales ca prima sursa de informatii Stirile Kanal D, duminica, de la ora 18:00. Declaratiile premierului Ludovic Orban referitoare la cele mai recente decizii ale Guvernului, dar si enumerarea masurilor adoptate dupa instaurarea starii de urgenta in Romania au fost printre subiectele supuse atentiei publice in buletinul informativ de ieri seara, la Kanal D.

        Astfel, in intervalul de difuzare, 18:00 – 19:00, Kanal D s-a aflat in pe primul loc in topul optiunilor telespectatorilor din intreaga tara, cu 6,5% rating si 14,1% cota de piata. O medie de peste 1.1 milioane de romani (1.148.000) au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, Stirile Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la 18:34, peste un milion si jumatate de telespectatori din intreaga tara au ales Stirile Kanal D ca prima sursa de informatii .

 

Materialele in exclusivitate cu si despre romanii izolati in Italia, difuzate in cadrul emisiunii “Asta-i Romania”, urmarite de peste un milion de telespectatori

    Interesul romanilor despre situatia actuala a conationalii din diaspora, izolati departe de casa, este urias luand in considerare cifrele obtinute, conform Kantar Media, de emisiunea “Asta-i Romania!”, difuzata  ieri, in intervalul orar 14:30 – 16:00, la Kanal D. Situatia alarmanta a celor peste un milion de romani, captivi in Italia, care traiesc cel mai negru cosmar, intr-o tara inchisa, a fost intens urmarita.

    Emisiunea “Asta-i Romania” a fost prima optiune a telespectatorilor, atat din intreaga tara, cat si de la orase. Kanal D a inregistrat 4,9% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National, si 3,9% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de aur, inregistrat la 15:39, a adunat in fata televizoarelor, peste un milion de privitori (1.153.000). 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,514,11148
 Pro TV6,514,11147
 Romania TV4,39,2750
STIRILE KANAL DAntena 13,77,9644
18:00-19:00Antena 33,67,7625
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,911,1374
 Pro TV3,49,7328
 Antena 33,18,8299
ASTA-I ROMANIARomania TV3,18,7293
14:30-16:00Antena 12,77,7261
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,913,5867
 Pro TV3,69,8627
 Romania TV3,18,4538
ASTA-I ROMANIAAntena 32,87,7495
14:30-16:00Antena 12,77,5482
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0