Audienţe TV 23 noiembrie. Kanal D peste Antena 1, în intervalul ştirilor şi prime time. Cine a fost lider? Clasament final, aici! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 23 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 17.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 3.6% rating şi 21% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 2.4% rating şi 8.7% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu cifre în creştere – 1.5% rating şi 8.7% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Acasă. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 23 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.5% rating. LA MĂRUŢA de la PRO TV a fost lider de audienţă pe acest tronson orar cu o medie de 5.4% rating şi 22.2% share, în timp ce principalul concurent emisiunea ACCES DIRECT de la Antena 1, care a obţinut – 3.5% rating şi 14.5% share. Kanal D cu TEO SHOW s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 6.6% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.9% rating. ŞTIRILE PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9% rating şi 26.4% share, iar KANAL D a reuşit performanţa să fie peste OBSERVATORUL ANTENA 1 – 4.1% rating şi 12.2% share pentru ŞTIRILE KANAL D. Pe locul 3 Antena 1 a totalizat 3.6% rating şi 10.6% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV cu MASTERCHEF a fost lider de audienţa cu o medie de 10.2% rating şi 25.1% share, în timp ce KANAL D s-a clasat pe locul 2 cu serialul FURTUNĂ PE BOSFOR – 5.6% rating şi 13.7% share. ŞERIFI DE ROMÂNIA, reality show-ul de la ANTENA 1 a obţinut locul 3 cu o medie de 4.5% rating şi 11.1% share, urmat de postul ACASĂ şi NAŢIONAL TV.

SERIFI DE ROMANIA ANTENA 1

SERIFI DE ROMANIA
ANTENA 1

 

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.5% rating. LA MĂRUŢA de la PRO TV a fost lider de audienţă pe acest tronson orar cu o medie de 5.4% rating şi 22.2% share, în timp ce principalul concurent emisiunea ACCES DIRECT de la Antena 1, care a obţinut – 3.5% rating şi 14.5% share. Kanal D cu TEO SHOW s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 6.6% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.9% rating. ŞTIRILE PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9% rating şi 26.4% share, iar KANAL D a reuşit performanţa să fie peste OBSERVATORUL ANTENA 1 – 4.1% rating şi 12.2% share pentru ŞTIRILE KANAL D. Pe locul 3 Antena 1 a totalizat 3.6% rating şi 10.6% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV cu MASTERCHEF a fost lider de audienţa cu o medie de 10.2% rating şi 25.1% share, în timp ce KANAL D s-a clasat pe locul 2 cu serialul FURTUNĂ PE BOSFOR – 5.6% rating şi 13.7% share. ŞERIFI DE ROMÂNIA, reality show-ul de la ANTENA 1 a obţinut locul 3 cu o medie de 4.5% rating şi 11.1% share, urmat de postul ACASĂ şi NAŢIONAL TV.

Juriul MasterChef PRO TV

Juriul MasterChef
PRO TV

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 23 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. rrr

    24 noiembrie 2015 at 19:07

    in sfarsit l-au pus la colt pe Negru – poate face aceeasi performanta si de Revelion ca sa il scoata din schema de la A1 cu glumele de 2 lei si cu modul penibil in care prezinta…

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending