RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 23 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 17.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 3.6% rating şi 21% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 2.4% rating şi 8.7% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu cifre în creştere – 1.5% rating şi 8.7% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Acasă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 16 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 17 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 noiembrie 2015
- Audinete TV pentru ziua de 20 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 21 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 22 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.5% rating. LA MĂRUŢA de la PRO TV a fost lider de audienţă pe acest tronson orar cu o medie de 5.4% rating şi 22.2% share, în timp ce principalul concurent emisiunea ACCES DIRECT de la Antena 1, care a obţinut – 3.5% rating şi 14.5% share. Kanal D cu TEO SHOW s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 6.6% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.9% rating. ŞTIRILE PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9% rating şi 26.4% share, iar KANAL D a reuşit performanţa să fie peste OBSERVATORUL ANTENA 1 – 4.1% rating şi 12.2% share pentru ŞTIRILE KANAL D. Pe locul 3 Antena 1 a totalizat 3.6% rating şi 10.6% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV cu MASTERCHEF a fost lider de audienţa cu o medie de 10.2% rating şi 25.1% share, în timp ce KANAL D s-a clasat pe locul 2 cu serialul FURTUNĂ PE BOSFOR – 5.6% rating şi 13.7% share. ŞERIFI DE ROMÂNIA, reality show-ul de la ANTENA 1 a obţinut locul 3 cu o medie de 4.5% rating şi 11.1% share, urmat de postul ACASĂ şi NAŢIONAL TV.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.5% rating. LA MĂRUŢA de la PRO TV a fost lider de audienţă pe acest tronson orar cu o medie de 5.4% rating şi 22.2% share, în timp ce principalul concurent emisiunea ACCES DIRECT de la Antena 1, care a obţinut – 3.5% rating şi 14.5% share. Kanal D cu TEO SHOW s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 6.6% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.9% rating. ŞTIRILE PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9% rating şi 26.4% share, iar KANAL D a reuşit performanţa să fie peste OBSERVATORUL ANTENA 1 – 4.1% rating şi 12.2% share pentru ŞTIRILE KANAL D. Pe locul 3 Antena 1 a totalizat 3.6% rating şi 10.6% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV cu MASTERCHEF a fost lider de audienţa cu o medie de 10.2% rating şi 25.1% share, în timp ce KANAL D s-a clasat pe locul 2 cu serialul FURTUNĂ PE BOSFOR – 5.6% rating şi 13.7% share. ŞERIFI DE ROMÂNIA, reality show-ul de la ANTENA 1 a obţinut locul 3 cu o medie de 4.5% rating şi 11.1% share, urmat de postul ACASĂ şi NAŢIONAL TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 16 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 17 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 noiembrie 2015
- Audinete TV pentru ziua de 20 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 21 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 22 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiunio săptămână ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Emisiunio săptămână ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Filmeo săptămână ago
Hamas – Violenta nu e o optiune, in curand in cinematografe
-
Reality Showo săptămână ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
Documentaro săptămână ago
James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie
-
Program TVo săptămână ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 19 – 25 aprilie 2024
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Ana Maria Pal a părăsit Survivor All Stars, iar concurenții rămași vor da, diseară, bătălia Imunității: ”unul singur va căpăta acest colan”
-
Mondeno săptămână ago
Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”
-
EVENTS3 zile ago
“Fii regina pentru o zi” – eveniment unicat in Romania.
-
Reality Showo săptămână ago
Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii
-
Culturao săptămână ago
Alege să dăruiești o carte cadou cu ocazia sărbătorilor pascale
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
EVENTSo săptămână ago
Mai sunt doar 100 de zile până la Jocurile Olimpice Paris 2024, transmise pe Eurosport și Max
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 15 – 21 aprilie 2024
-
ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago
Afla aici cine este Corina Munteanu
rrr
24 noiembrie 2015 at 19:07
in sfarsit l-au pus la colt pe Negru – poate face aceeasi performanta si de Revelion ca sa il scoata din schema de la A1 cu glumele de 2 lei si cu modul penibil in care prezinta…