

Analize
AUDIENTE TV PRIME TIME: Cifrele s-au impartit intre KANAL D, PRO TV si Antena 1. Serialul Kosem, locul 2 pe doua segmente de public!
Luni, 13 martie, in Prime time, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu serialul turcesc „Kosem”, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Pe acest interval orar, PRO TV a difuzat show-ul UITE CINE DANSEAZA, iar Antena 1 , cooking show-ul CHEFI LA CUTITE!
Aseara, productia difuzata la Kanal D a adunat in fata micilor ecrane o medie de aproape un milion si jumatate de telespectatori, pozitionand statia pe locul secund, atat in randul publicului de la nivel national cat si all urban. In ceea ce priveste targetul comercial, Kanal D si-a adjudecat cea de-a treia pozitie.
Luni, in intervalul 20:00 – 22:30, Kanal D a inregistrat 8,3% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, 7,9% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,7% rating si 10,9% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
O medie de 1.488.000 de romani urmareau aseara serialul „Kosem”, in intervalul orar mentionat mai sus; in minutul de maxima audienta, atins la 21:48, in fata micului ecran, la Kanal D, se aflau 1.877.000 de fani ai productiei.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | ||
KOSEM 20:00-22:30 |
Pro TV | 9,4 | 18,5 | ||
Kanal D | 8,3 | 16,2 | |||
Antena 1 | 7,0 | 13,7 | |||
Antena 3 | 2,7 | 5,2 | |||
DigiSport 1 | 2,6 | 5,0 | |||
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
KOSEM 20:00-22:30 |
Pro TV | 9,3 | 18,1 | |||
Kanal D | 7,9 | 15,3 | ||||
Antena 1 | 7,1 | 13,8 | ||||
DigiSport 1 | 3,7 | 7,1 | ||||
Antena 3 | 3,1 | 6,1 | ||||
PUBLICUL COMERCIAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
KOSEM 20:00-22:30 |
Pro TV | 10,3 | 23,7 | |||
Antena 1 | 8,8 | 20,2 | ||||
Kanal D | 4,7 | 10,9 | ||||
DigiSport 1 | 3,7 | 8,6 | ||||
Prima TV | 1,3 | 3,0 | ||||
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.
Comentarii
-
ADVERTORIALEo zi ago
OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA
-
Program TV2 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 22 – 28 ianuarie 2021
-
INTERVIU4 zile ago
INTERVIU cu Dan Cruceru, Taticool: “Sunt și voi rămâne un supraviețuitor!”
-
Vedete3 zile ago
Iuliana Beregoi, artista fenomen care ocupă primele locuri în topuri!
-
Reality Show3 zile ago
Afla Prezentatorul Burlacul: ”Cred în dragoste la prima vedere, dar abia de acolo începe munca!”
-
ALL MEDIA4 zile ago
Dirijorul Ion Marin, Cavaler al Ordinului Artelor și Literelor al Republicii Franceze
-
Program TV2 zile ago
Program TV pentru Happy Channel în perioada 22 – 28 ianuarie 2021
-
Program TVo zi ago
Programul pentru KANAL D în săptămâna 25 – 31 ianuarie 2021