Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENTE TV PRIME TIME: Cifrele s-au impartit intre KANAL D, PRO TV si Antena 1. Serialul Kosem, locul 2 pe doua segmente de public!

Published

on

Luni, 13 martie, in Prime time, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu serialul turcesc „Kosem”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pe acest interval orar, PRO TV a difuzat show-ul UITE CINE DANSEAZA, iar Antena 1 , cooking show-ul CHEFI LA CUTITE!

 

Aseara, productia difuzata la Kanal D a adunat in fata micilor ecrane o medie de aproape un milion si jumatate de telespectatori, pozitionand statia pe locul secund, atat in randul publicului de la nivel national cat si all urban. In ceea ce priveste targetul comercial, Kanal D si-a adjudecat cea de-a treia pozitie.

 

Luni, in intervalul 20:00 – 22:30, Kanal D a inregistrat 8,3% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, 7,9% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,7% rating si 10,9% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

 

O medie de 1.488.000 de romani urmareau aseara serialul „Kosem”, in intervalul orar mentionat mai sus; in minutul de maxima audienta, atins la 21:48, in fata micului ecran, la Kanal D, se aflau 1.877.000 de fani ai productiei.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
KOSEM
20:00-22:30
Pro TV9,418,5
 Kanal D8,316,2
 Antena 17,013,7
 Antena 32,75,2
 DigiSport 12,65,0

 

Advertisement

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%
KOSEM
20:00-22:30
Pro TV9,318,1
 Kanal D7,915,3
 Antena 17,113,8
 DigiSport 13,77,1
 Antena 33,16,1

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
KOSEM
20:00-22:30
Pro TV10,323,7
 Antena 18,820,2
 Kanal D4,710,9
 DigiSport 13,78,6
 Prima TV1,33,0

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending