Seriale
Producţiile proprii PRO TV: Las Fierbinţi, Ai noştri şi Jocuri de Celebritate, locul 1 pe publicul comercial
Joi seara, românii au ales Pro TV! Las Fierbinți, Ai noștri și Jocuri de celebritate au adus comedia și distracția în casele românilor, iar pe segmentul publicului comercial, cu vârsta între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider detașat de audiență cu fiecare dintre cele trei producții.
Las Fierbinți, lider de audiență pe toate segmentele de public! Episodul de joi seară a ținut telespectatorii în fața televizoarelor, iar pe segmentul publicului comercial, Pro TV a obținut 12.3 puncte de rating și 31.4% share, rezultate de aproximativ 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a avut 4.6 puncte de rating și 11.8% share.
Seara a continuat cu Ai noștri, care au trecut prin tot felul de aventuri cauzate de renovarea apartamentului Irinei și al lui Horațiu. Pe intervalul noului episod din primul sezon în care îi cunoaștem pe Ai noștri, Pro TV a obținut pe segmentul publicului comercial 8.8 puncte de rating și 22.5% share, iar televiziunea clasată pe următorul loc, ANTENA 1 a obținut 5.7 puncte de rating și 14.7% share.
Jocuri de celebritate a adus, din nou, distracția în sufrageria lui Bobonete, cu invitați care au amuzat telespectatorii cu replicile și energia lor. Pe intervalul difuzării emisiunii, Pro TV a obținut pe targetul comercial 5.9 puncte de rating și 18.9% share, iar televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 a înregistrat 4.7 puncte de rating și 15.2% share.
În această seară, de la ora 20:30, Românii au talent, iar Andi Moisescu va apăsa și el pe golden buzz, pentru un moment inedit pe care îl vor aprecia toți jurații, cei doi prezentatori, dar și publicul din sală!
Foto Credit: PRO TV
Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Analiza este facuta pe target-ul: 18-49 Urban
Perioada 6 aprilie 2017
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
-
PREMIILE RADAR DE MEDIAo lună agoSTART VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025
-
ADVERTORIALEo lună agoNEW! We write and publish sponsored articles for your budget!
-
Digitalo lună agoPROMOȚIE RADAR DE MEDIA la publicare de advertoriale seo – tu stabiliști necesarul de articole sponsorizate dar și prețul. Beneficile de a alege acestă oferă!
-
Digital3 luni agoWe publish sponsored articles with a multitude of advantages and top prices
-
ENCICLOPEDIA RADAR3 luni agoINSULA IUBIRII, reality show difuzat la Antena 1 și prezentat de Radu Vâlcan. A fost supranumit fenomenul verii!
-
Program TV2 luni agoProgramul TV pentru PRO TV, săptămâna 08-14 septembrie 2025
-
ENTERTAINMENT2 luni agoRadio DEEA, primul post de radio din România cu un playlist alcătuit 100% din muzică electronică a implinit 28 de ani – La multi ani! –
-
REVISTA PRESEI MEDIA2 luni agoREVISTA PRESEI MONDENE – 15 septembrie 2025 – Vedete, showbiz & evenimente. Secrete, cenzură, căsaătorie, vacanțe, acuzații și modă.








