Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Las Fierbinţi, Ai noştri şi show-ul JOCURI DE CELEBRITATE, din nou în topul audientelor. Cine s-a clasat pe locul secund?

Published

on

Las Fierbinți, Ai noștri și Jocuri de celebritate au ținut românii în fața televizoarelor, cele două seriale și emisiunea din sufrageria lui Bobonete fiind în topul preferințelor telespectatorilor.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Las Fierbinți a fost, ca de fiecare dată, lider de audiență pe toate categoriile de public! Pe segmentul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 13.3 puncte de rating și 34.5% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a înregistrat cifre de peste două ori mai mici: 5.5 puncte de rating și 14.3% share.

 

Imediat după cel mai iubit serial românesc de comedie, Ai noștri au intrat în scenă și au dominat topurile! Noul episod din primul sezon Ai noștri a obținut, pe targetul comercial, 10.9 puncte de rating și 28.2% share, în timp ce televiziunea care a ocupat locul secund, ANTENA 1 a înregistrat numai 6.0 puncte de rating și 15.7% share.

 

Distracția de joi seara a continuat cu o nouă ediție Jocuri de celebritate, care i-a adus pe Anca Dumitra, Ecaterina Țugulea, Ovidiu Niculescu și Jean Paler în sufrageria lui Bobonete. Pe intervalul difuzării Jocuri de celebritate, Pro TV a înregistrat pe segmentul publicului comercial 6.8 puncte de rating și 23.6% share, iar postul TV de pe locul al doilea, ANTENA 1 a obținut 4.4 puncte de rating și 15.3% share.

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending