AUDIENŢE TV: Seriale PRO, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţa cu primele episoade! Cine s-a clasat pe locul secund? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Seriale PRO, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţa cu primele episoade! Cine s-a clasat pe locul secund?

Published

on

Producțiile românești marca de Pro TV: Las Fierbinți și Atletico Textila au fost lider de audienta cu primul episod difuzat. Serialele de la PRO TV s-au intersectat cu emisiunea “Te pui cu blondele” de la Antena 1 şi cu serialul istoric Kosem de la Kanal D. 

 

Las Fierbinți, lider absolut de audiență!

 

Primul episod din sezonul 11, Las Fierbinți a ținut telespectatorii cu ochii pe amuzantele aventuri ale lui Bobiță, Celentano, Giani și Vasile.

Miercuri seară, pe segmentul publicului comercial, Las Fierbinți a obținut miercuri 11.7 puncte de rating și 28.6% cotă de piață, in timp ce Antena 1  s-a clasat pe locul doi cu 5.5 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

În minutul de aur de la 20:55, la nivel național, peste 2.6 milioane de telespectatori se amuzau pe seama personajelor din Las Fierbinți.

 

 

Atletico Textila a adus masoneria în comedie și a fost lider de audiență pe publicul comercial!

 

Miercuri seară, Atletico Textila a obținut primul loc la nivelul audiențelor înregistrate pe targetul comercial, cu 8.2 puncte de rating și 20.9% cotă de piață, spre deosebire de locul al doilea, Antena 1, care a înregistrat 6.5 puncte de rating și 16.6% cotă de piață.

În cel mai urmărit minut, la 21:36, peste 1.6 milioane de români urmăreau aventura fotbaliștilor din simpatica echipă de fotbal și pe Florin Călinescu, în rolul de mason.

 

 

În această seară, Pro TV le oferă tuturor românilor comedie și fotbal! De la 21:00, aventura continuă într-un nou episod Las Fierbinți, iar de la 22:00, Astra joacă pentru istorie, împotriva celor de la Genk, în Europa League!

 

Foto Credit: PRO TV

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară – RADAR DE MEDIA

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017: A început Etapa Preliminară de votare pentru desemnarea celor 10 finalişti care vor merge în următoarea etapă de votare – finală! La cele 15 categorii participante, cititorii au propus nominalizări, iar tot cititorii vor alege şi câştigătorii. Etapa preliminară de votare este deschisă în perioada 8 februarie – 19 mai …

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending