AUDIENTE TV: Aseară, Bobiță și Giani au fugit de Poliție de față cu cei 2.4 milioane de români care i-au urmărit - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENTE TV: Aseară, Bobiță și Giani au fugit de Poliție de față cu cei 2.4 milioane de români care i-au urmărit

Published

on

Bobiță și Giani au intrat într-o încurcătură de zile mari în episodul de marți seara. Dornici să mai facă un ban cinstit dintr-o combinație cu alimente, cei doi au ajuns să fugă de organele statului după ce un echipaj de Poliție a oprit taxiul în care se aflau, la volanul căruia se afla prietenul lor, Rață. Faptul că Giani era murdar de lapte praf l-a făcut pe polițist să fie suspicios și să își dorească mai multe detalii despre produsele pe care le transportau.

Din păcate, alimentele erau expirate, fără acte, iar Rață nu avea niciun document în regulă la mașină. Românii s-au uitat într-un număr foarte mare la soluțiile pe care taximetristul le-a găsit pentru a-și amortiza cheltuielile cu amenzile primite de la Poliție.

 

Serialul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul întregii țări, peste 2.4 milioane de români au urmărit încurcăturile în care au intrat Bobiță și Giani, iar în minutul de aur de la ora 21:01, peste 2.7 milioane de telespectatori se uitau la PRO TV.

Marți seara, Las Fierbinți a înregistrat 12.1 puncte de rating și 31.2% share pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe locul doi, ANTENA 1 avea 10.9 puncte de rating și 28.1% share.

 

Aventurile continuă în Las Fierbinți și săptămâna viitoare. Țara o arde pe comedie marți, de la 20:30, la PRO TV.

 

Advertisement

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending