Marti, 16 mai, Kanal D a fost lider absolut de audienta in Prime Time, cu show-ul “WOWBiz”. Emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Andreea Mantea s-a clasat pe primul loc, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. Aseara, in intervalul difuzarii emisiunii de la Kanal D, peste 20% din populatia Romaniei a fost cu ochii pe subiectele prezentate in cadrul “WOWBiz”.
[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Marti, in intervalul 23:05 – 0:40, Kanal D a inregistrat 4,6% rating si 20,8% cota de piata, pe targetul National, 4,1% rating si 17,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,8% rating si 18,9% cota de piata, in randul publicului comercial.
O medie de 827.000 de romani urmareau aseara late night show-ul “WOWBiz”. In minutul de maxima audienta, atins la debutul emisiunii, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se flau 1.869.000 de telespectatori din intreaga tara.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
WOW BIZ 23:15-24:35 |
Kanal D | 4,6 | 20,8 | |||
Pro TV | 3,1 | 13,8 | ||||
Antena 3 | 1,7 | 7,5 | ||||
Antena 1 | 1,5 | 6,6 | ||||
Romania TV | 1,1 | 4,9 | ||||
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
WOW BIZ 23:15-24:35 |
Kanal D | 4,1 | 17,7 | |||
Pro TV | 3,1 | 13,4 | ||||
Antena 3 | 2,1 | 8,9 | ||||
Romania TV | 1,5 | 6,4 | ||||
Antena 1 | 1,3 | 5,7 | ||||
PUBLICUL COMERCIAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
WOW BIZ 23:05-24:40 |
Kanal D | 3,8 | 18,9 | |||
Pro TV | 3,4 | 16,4 | ||||
Antena 1 | 1,6 | 8,0 | ||||
Prima TV | 1,0 | 5,0 | ||||
Digi 24 | 0,6 | 3,2 | ||||
Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de KANAL D si au caracter pur informativ.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial), All Urban si National
Perioada: 16 mai 2017
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).