Acasă AUDIENȚE TV AUDIENŢE TV AUGUST 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV

AUDIENŢE TV AUGUST 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV

0
AUDIENŢE TV AUGUST 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV
Spread the love
RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna AUGUST 2016 pentru publicul naţional şi urban. Cifre de audienţă pentru luna IULIE 2016, aici

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

 


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna August 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Iulie 2016 – pag. 4

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu o medie de 529.000 telespectatori faţă de 633.000 de telespectatori pe minut cât a acumulat în luna iunie, in timp ce Antena 1 s-a clas pe locul 2 cu o medie totala de 443.000 de telespectatori, faţă de luna iunie cand a inregistrat 456.000 telespectatori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 354.000 de telespectatori (378.000 de telespectatori pe minut, în luna iunie), iar topul continuă cu România TV, Antena 3 şi Prima TV care, la nivelul publicului naţional obţine poziţia a 6-a. 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA AUGUST 2016 – RTG%, SHR%

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, AUGUST 2016 (2)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA AUGUST 2016 – RTG000

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, AUGUST 2016 (3)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.