Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Kanal D, cresteri spectaculoase in audienta, intreaga luna martie

#Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 81%, la nivelul publicului Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, in raport cu anul precendent

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

In luna martie a acestui an, emisiunile, serialele si filmele difuzate de Kanal D au fost in primele optiuni ale telespectatorilor, fapt ce a propulsat statia in in topurile audinetelor din Romania.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in Prime Time, atat pe intervalul orar 18:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 20:00 – 24:00, inregistrand cresteri spectaculoase in audienta, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe targetul Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a fost pe locul doi toata luna martie, cu 18,2% cota de piata. Kanal D este singura televiziune care a inregistrat cea mai mare crestere cotei de piata in luna martie (81%) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00, cota de piata a statiei a inregistrat o crestere spectaculoasa de 62 de procente, fata de luna martie a anului 2017.

Pe targetul All Urban, in intervalul 20:00 – 24:00, cresterea cotei de piata a statiei supuse discutiei a fost de 30%, adica o diferenta de 3,7 puncte procentuale in raport cu luna  martie a anului precedent. Emisiunea fenomen “Exatlon”, late night show-ul “WOWBiz”, Gala “Bravo, ai stil! All Stars”, emisiunea “Ochii din umbra”, dar si serialul turcesc “Dragoste si ura” au pozitionat Kanal D pe locul doi in intervalul orar mai sus mentionat, pe intreaga perioada a lunii martie, cu o cota de piata de 16,3%.

O cota de piata de 13,3% si o crestere semnificativa de 23% s-a inregistrat in randul populatiei de la orase, in intervalul 18:00 – 24:00, Kanal D mentinandu-si locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Pe targetul National, grila diversificata de programe a postului Kanal D a propulsat statia pe locul doi, atat pe intervalul 20:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00. Cu o cota de piata de aproape 20% si o crestere de 35 de procente in raport cu rezultatele obtinute in 2017, Kanal D a fost pe locul doi in Prime Time (20:00 – 24:00), intreaga luna martie. O cota de piata de 15,5% si o crestere de 27% a acesteia, pe tronsonul 18:00 – 24:00, a inregistrat Kanal D, in randul populatiei din intreaga tara.

 

Audiente TV luna Martie (1-31 martie 2018), comparativ cu luna martie 2017

Data :Mar-1     Up until:31-Mar
Units >>18:00-24:00Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18GrowthChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV28,626,1-9%Pro TV28,125,5-9%
Antena 117,015,4-10%Kanal D10,018,281%
Kanal D9,415,362%Antena 117,814,7-17%
Prima TV3,83,0-22%Prima TV3,92,9-26%
National TV1,92,954%National TV1,72,545%
Pro Cinema1,32,165%Pro Cinema1,42,158%
Antena 32,12,0-7%Antena 32,01,9-8%
Romania TV2,21,8-19%DigiSport 13,11,7-46%
DigiSport 12,61,7-37%Romania TV2,21,7-24%
TVR 11,41,3-5%TVR 11,61,4-15%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV20,719,4-6%
Kanal D10,813,323%Kanal D12,616,330%
Antena 113,012,2-6%Antena 113,111,2-14%
Antena 36,35,7-10%Antena 36,36,0-4%
Romania TV5,64,9-12%Romania TV5,74,9-14%
National TV2,83,733%National TV2,12,938%
Prima TV3,43,0-12%Prima TV3,52,9-18%
TVR 11,92,03%TVR 12,32,2-4%
Pro Cinema1,01,877%Realitatea TV1,41,939%
Realitatea TV1,21,845%TVR 21,41,832%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV21,219,9-6%
Kanal D12,215,527%Kanal D14,319,335%
Antena 113,713,4-2%Antena 112,811,3-12%
Romania TV5,14,8-6%Antena 35,14,8-6%
National TV3,74,523%Romania TV5,14,7-8%
Antena 35,14,5-11%National TV3,03,617%
Prima TV4,03,3-18%Prima TV4,33,3-23%
TVR 12,22,20%TVR 12,62,5-5%
Pro Cinema1,32,061%Pro Cinema1,31,845%
Pro 21,61,61%TVR 21,41,723%

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea “Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, lider incontestabil de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost luni seara lider incontestabil de audiență.  Emisiunea în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului “Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de invitații CRBL și Oase, Valentin Butnaru și Margherita de la Clejani, a adunat în fața micilor ecrane 670.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:24.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:24 – 01:01) o audiență medie de 3,5 puncte de rating și o cotă de piață de 23,3%, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 17,9% cota de piață și de Kanal D, cu 1,9 puncte de rating și 13% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,3%, urmată de Pro TV, cu 1,9 puncte de rating și 11,2% cota de piață și de Kanal D, cu 1,6 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și 14,9% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 12,5% cota de piață, și Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 11,2% cota de piață.

Luni seara, la „Xtra Night Show”, prezentatorul de știri Valentin Butnaru a făcut dezvăluiri inedite despre parcursul său în “Asia Express – Drumul Elefantului” alături de cele două echipe de vedete, CRBL și Oase, dar și Ana Morodan și Teleșpan. Deși rolul său a fost de a-i încurca pe concurenți cu prezența lui la ”patru ace”, prezentatorul s-a dovedit a fi pentru ei mai degrabă un talisman care s-a implicat cu entuziasm în fiecare moment al show-ului: ”Eu sunt perceput ca fiind foarte sobru. Nimeni nu cunoaște latura asta a mea pe care am arătat-o cu drag și spor în „Asia Express”. Cred că șocul a fost mai mare pentru Oase și CRBL decât pentru mine.” , a mărturisit acesta.

Deși a părăsit show-ul “Asia Express” din cauza problemelor de sănătate, Marga de la Clejani, invitată și ea aseară în platoul „Xtra Night Show”, a făcut o dezvăluire: ”Sunt fana lui CRBL și a lui Oase. Sunt haioși, drăguți, luptători și tot timpul te binedispun. Ei sunt echipa mea preferată!”.

În seara aceasta, „Xtra Night Show” va continua seria imaginilor nedifuzate din cel mai dur reality-show, „Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de doi invitați speciali – Ana Morodan și Teleșpan.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group               

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All Urban și National                        

Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending