Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Kanal D, cresteri spectaculoase in audienta, intreaga luna martie

#Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 81%, la nivelul publicului Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, in raport cu anul precendent

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

In luna martie a acestui an, emisiunile, serialele si filmele difuzate de Kanal D au fost in primele optiuni ale telespectatorilor, fapt ce a propulsat statia in in topurile audinetelor din Romania.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in Prime Time, atat pe intervalul orar 18:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 20:00 – 24:00, inregistrand cresteri spectaculoase in audienta, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe targetul Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a fost pe locul doi toata luna martie, cu 18,2% cota de piata. Kanal D este singura televiziune care a inregistrat cea mai mare crestere cotei de piata in luna martie (81%) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00, cota de piata a statiei a inregistrat o crestere spectaculoasa de 62 de procente, fata de luna martie a anului 2017.

Pe targetul All Urban, in intervalul 20:00 – 24:00, cresterea cotei de piata a statiei supuse discutiei a fost de 30%, adica o diferenta de 3,7 puncte procentuale in raport cu luna  martie a anului precedent. Emisiunea fenomen “Exatlon”, late night show-ul “WOWBiz”, Gala “Bravo, ai stil! All Stars”, emisiunea “Ochii din umbra”, dar si serialul turcesc “Dragoste si ura” au pozitionat Kanal D pe locul doi in intervalul orar mai sus mentionat, pe intreaga perioada a lunii martie, cu o cota de piata de 16,3%.

O cota de piata de 13,3% si o crestere semnificativa de 23% s-a inregistrat in randul populatiei de la orase, in intervalul 18:00 – 24:00, Kanal D mentinandu-si locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Pe targetul National, grila diversificata de programe a postului Kanal D a propulsat statia pe locul doi, atat pe intervalul 20:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00. Cu o cota de piata de aproape 20% si o crestere de 35 de procente in raport cu rezultatele obtinute in 2017, Kanal D a fost pe locul doi in Prime Time (20:00 – 24:00), intreaga luna martie. O cota de piata de 15,5% si o crestere de 27% a acesteia, pe tronsonul 18:00 – 24:00, a inregistrat Kanal D, in randul populatiei din intreaga tara.

 

Audiente TV luna Martie (1-31 martie 2018), comparativ cu luna martie 2017

Data :Mar-1     Up until:31-Mar
Units >>18:00-24:00Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18GrowthChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV28,626,1-9%Pro TV28,125,5-9%
Antena 117,015,4-10%Kanal D10,018,281%
Kanal D9,415,362%Antena 117,814,7-17%
Prima TV3,83,0-22%Prima TV3,92,9-26%
National TV1,92,954%National TV1,72,545%
Pro Cinema1,32,165%Pro Cinema1,42,158%
Antena 32,12,0-7%Antena 32,01,9-8%
Romania TV2,21,8-19%DigiSport 13,11,7-46%
DigiSport 12,61,7-37%Romania TV2,21,7-24%
TVR 11,41,3-5%TVR 11,61,4-15%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV20,719,4-6%
Kanal D10,813,323%Kanal D12,616,330%
Antena 113,012,2-6%Antena 113,111,2-14%
Antena 36,35,7-10%Antena 36,36,0-4%
Romania TV5,64,9-12%Romania TV5,74,9-14%
National TV2,83,733%National TV2,12,938%
Prima TV3,43,0-12%Prima TV3,52,9-18%
TVR 11,92,03%TVR 12,32,2-4%
Pro Cinema1,01,877%Realitatea TV1,41,939%
Realitatea TV1,21,845%TVR 21,41,832%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV21,219,9-6%
Kanal D12,215,527%Kanal D14,319,335%
Antena 113,713,4-2%Antena 112,811,3-12%
Romania TV5,14,8-6%Antena 35,14,8-6%
National TV3,74,523%Romania TV5,14,7-8%
Antena 35,14,5-11%National TV3,03,617%
Prima TV4,03,3-18%Prima TV4,33,3-23%
TVR 12,22,20%TVR 12,62,5-5%
Pro Cinema1,32,061%Pro Cinema1,31,845%
Pro 21,61,61%TVR 21,41,723%

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinala live, Romanii au talent, lider de audienta! Cine s-a calificat?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

12 concurenți fantastici au urcat aseară pe scenă în prima semifinală LIVE Românii au talent, însă numai cinci dintre ei au reușit să obțină câte un loc în marea finală. Cei care au cucerit publicul și jurații și au primit cele mai multe voturi din partea lor sunt: Ana Maria Pantaze, Ema Stoian, Magitot, Rareș Bratu și Andreea Tucaliuc. Tot vineri, jurații au nominalizat și primii doi candidați la premiul de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Alegerile lor au fost Ema Stoian și Magitot.

Prima semifinală a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.7 puncte de rating și 42.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3 puncte de rating și 10.2% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:46, peste 3.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Prima semifinală LIVE Românii au talent le-a adus telespectatorilor un show extraordinar, foarte multă emoție, dar și momente care au stârnit hohote de râs. Concurenții au prezentat numere complexe, iar evoluția lor din etapa preselecțiilor până acum a fost apreciată de Andi, Andra, Mihai și Florin, care au aplaudat talentul lor desăvârșit și determinarea de a face spectacol. Și Irina Rimes și The Motans au încântat aseară publicul cu una dintre cele mai dragi piese ale lor, POEM. A fost o seară plină de dinamism și emoție, în care reprezentațiile de muzică, dans, magie, stand-up comedy și acrobație s-au completat perfect și au făcut scena să vibreze.

Ieri seară au fost aleși primii 5 finaliști și primii doi candidați la premiul de originalitate, iar lista va fi completată vinerea viitoare, în cea de-a doua semifinală LIVE a sezonului #9suprem Românii au talent.

Ediția Românii au talent de ieri seară este disponibilă integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Ioana Filimon a pierdut duelul în fața prietenei sale, Diana Belbiță! Peste 1.7 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, la Ferma – Un nou început!, telespectatorii au urmărit un duel al prieteniei, cu totul diferit de cele de până acum. Diana Belbiță și Ioana Filimon au intrat în arenă, trimise în luptă de Otniela. Concurenții și-au dat seama, în această săptămână, cât de puternice sunt prieteniile legate în casă, deși de-a lungul ultimelor luni au trecut prin rele și bune.

 

Deși probele de îndemânare le-au ținut la egalitate, întrebările din cartea fermei au făcut diferența, iar duelul a fost câștigat de Diana Belbiță, prietena ei fiind nevoită să iasă din emisiune. Cu toate că a câștigat și și-a asigurat locul în semifinală alături de ceilalți cinci concurenti, Diana Belbita nu s-a putut bucura la finalul duelui. Pentru eliminarea Ioanei, luptătoarea MMA vrea să se răzbune pe Otniela, cea care le-a trimis la duel. “Îmi doresc să ajung față în față cu Otniela pentru că nu își merită locul aici”, i-a transmis luptătoarea Otnielei.

 

Editia Ferma – Un nou început! lider absolut joi seara!

Joi, Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și national. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 28.8% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obținut cifre de două ori mai mici, înregistrând 4.9 puncte de rating și 13.6% share. Peste 1.7 milioane de români au urmărit ediția de joi seară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Milioane de români au urmărit luni seară penultimul episod VLAD! Ce audienta a inregistrat serialul?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După ce a văzut la Titi filmulețul din noaptea jafului de la cazinou, Leo a decis să renunțe la tot și să plece, să fie liber, să o cucerească pe Roxana și să încerce să uite trecutul și tot răul pe care l-a făcut. Chiar dacă începuse să-și dorească să se schimbe, dezamăgit de reacția femeii pe care o iubește atunci când a invitat-o la cină, a revenit asupra planului de a scăpa de Vlad, Miky și Barbu, iar de Ștefan a hotărât să se ocupe chiar el, cu ajutorul lui Titi.

Al 12-lea episod VLAD a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 10 puncte de rating și 28.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit povestea VLAD, iar în minutul de maximă audiență de la 21:24, peste 2 milioane de români au trăit suspansul și emoția din serial.

Dezamăgit de Ștefan, Leo l-a lăsat baltă, l-a anunțat că-și ia o pauză lungă și a plecat hotărât să-și schimbe viața. Dorindu-și să o cucerească pe Roxana, i-a adus flori și a invitat-o la cină, însă refuzul fetei și sinceritatea ei în ceea ce privește sentimentele pe care le are pentru Vlad l-au făcut pe Leo să-și schimbe decizia și a trimis o parte din echipa lui pe urmele acestuia, dar și pe cele ale aliaților lui. Dacă Tibi a reușit să o salveze pe Miky, iar inginerul pe Vlad, Barbu a fost împușcat și, cu ultimele puteri, și-a sunat șeful.

Încercând să-i demonstreze Elizei că o iubește, Ștefan a făcut tot ce a putut pentru a nu o dezamăgi și pentru a o ajuta să-și împlinească visul, acela de a se asocia cu Vlad în afacerea cu hotelul și cazinoul de la malul mării. Bucuros că Vlad l-a înțeles și a vrut să-l ajute, Ștefan a mers acasă cu un cadou pentru soția lui, un colier cu pietre prețioase, dar nu știa că aceasta fusese sunată de Carla înainte, așa că a avut parte de o surpriză neplăcută și de o mărturisire dureroasă, aceea că Matei nu este fiul lui.

Tot aseară, Vlad și-a luat rămas bun de la tatăl lui, spunându-i că pleacă într-o călătorie de afaceri, Ștefan a revenit în apartamentul Carlei, după ce părea că își dorește să termine orice legătură cu ea, iar Leo, hotărât să se răzbune pe toți, a încercat să-l omoare pe Ștefan, dar cum nu a putut să o facă, a apelat la ajutorul lui Titi.

Ce se va întâmpla cu Ștefan și cum se va încheia primul sezon VLAD, vedem lunea viitoare, de la 20:30.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending