Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Kanal D, cresteri spectaculoase in audienta, intreaga luna martie

#Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 81%, la nivelul publicului Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, in raport cu anul precendent

Published

on

Foto Credit: KANAL D

In luna martie a acestui an, emisiunile, serialele si filmele difuzate de Kanal D au fost in primele optiuni ale telespectatorilor, fapt ce a propulsat statia in in topurile audinetelor din Romania.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in Prime Time, atat pe intervalul orar 18:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 20:00 – 24:00, inregistrand cresteri spectaculoase in audienta, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe targetul Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a fost pe locul doi toata luna martie, cu 18,2% cota de piata. Kanal D este singura televiziune care a inregistrat cea mai mare crestere cotei de piata in luna martie (81%) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00, cota de piata a statiei a inregistrat o crestere spectaculoasa de 62 de procente, fata de luna martie a anului 2017.

Pe targetul All Urban, in intervalul 20:00 – 24:00, cresterea cotei de piata a statiei supuse discutiei a fost de 30%, adica o diferenta de 3,7 puncte procentuale in raport cu luna  martie a anului precedent. Emisiunea fenomen “Exatlon”, late night show-ul “WOWBiz”, Gala “Bravo, ai stil! All Stars”, emisiunea “Ochii din umbra”, dar si serialul turcesc “Dragoste si ura” au pozitionat Kanal D pe locul doi in intervalul orar mai sus mentionat, pe intreaga perioada a lunii martie, cu o cota de piata de 16,3%.

O cota de piata de 13,3% si o crestere semnificativa de 23% s-a inregistrat in randul populatiei de la orase, in intervalul 18:00 – 24:00, Kanal D mentinandu-si locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Pe targetul National, grila diversificata de programe a postului Kanal D a propulsat statia pe locul doi, atat pe intervalul 20:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00. Cu o cota de piata de aproape 20% si o crestere de 35 de procente in raport cu rezultatele obtinute in 2017, Kanal D a fost pe locul doi in Prime Time (20:00 – 24:00), intreaga luna martie. O cota de piata de 15,5% si o crestere de 27% a acesteia, pe tronsonul 18:00 – 24:00, a inregistrat Kanal D, in randul populatiei din intreaga tara.

 

Audiente TV luna Martie (1-31 martie 2018), comparativ cu luna martie 2017

Data : Mar-1           Up until: 31-Mar
Units >> 18:00-24:00 Units >> 20:00-24:00
Channels Mar-17 Mar-18 Growth Channels Mar-17 Mar-18 Growth
Pro TV 28,6 26,1 -9% Pro TV 28,1 25,5 -9%
Antena 1 17,0 15,4 -10% Kanal D 10,0 18,2 81%
Kanal D 9,4 15,3 62% Antena 1 17,8 14,7 -17%
Prima TV 3,8 3,0 -22% Prima TV 3,9 2,9 -26%
National TV 1,9 2,9 54% National TV 1,7 2,5 45%
Pro Cinema 1,3 2,1 65% Pro Cinema 1,4 2,1 58%
Antena 3 2,1 2,0 -7% Antena 3 2,0 1,9 -8%
Romania TV 2,2 1,8 -19% DigiSport 1 3,1 1,7 -46%
DigiSport 1 2,6 1,7 -37% Romania TV 2,2 1,7 -24%
TVR 1 1,4 1,3 -5% TVR 1 1,6 1,4 -15%
Units >> 18:00-24:00   Units >> 20:00-24:00
Channels Mar-17 Mar-18 Growth   Channels Mar-17 Mar-18 Growth
Pro TV 21,8 20,3 -7% Pro TV 20,7 19,4 -6%
Kanal D 10,8 13,3 23% Kanal D 12,6 16,3 30%
Antena 1 13,0 12,2 -6% Antena 1 13,1 11,2 -14%
Antena 3 6,3 5,7 -10% Antena 3 6,3 6,0 -4%
Romania TV 5,6 4,9 -12% Romania TV 5,7 4,9 -14%
National TV 2,8 3,7 33% National TV 2,1 2,9 38%
Prima TV 3,4 3,0 -12% Prima TV 3,5 2,9 -18%
TVR 1 1,9 2,0 3% TVR 1 2,3 2,2 -4%
Pro Cinema 1,0 1,8 77% Realitatea TV 1,4 1,9 39%
Realitatea TV 1,2 1,8 45% TVR 2 1,4 1,8 32%
Units >> 18:00-24:00   Units >> 20:00-24:00
Channels Mar-17 Mar-18 Growth   Channels Mar-17 Mar-18 Growth
Pro TV 21,8 20,3 -7% Pro TV 21,2 19,9 -6%
Kanal D 12,2 15,5 27% Kanal D 14,3 19,3 35%
Antena 1 13,7 13,4 -2% Antena 1 12,8 11,3 -12%
Romania TV 5,1 4,8 -6% Antena 3 5,1 4,8 -6%
National TV 3,7 4,5 23% Romania TV 5,1 4,7 -8%
Antena 3 5,1 4,5 -11% National TV 3,0 3,6 17%
Prima TV 4,0 3,3 -18% Prima TV 4,3 3,3 -23%
TVR 1 2,2 2,2 0% TVR 1 2,6 2,5 -5%
Pro Cinema 1,3 2,0 61% Pro Cinema 1,3 1,8 45%
Pro 2 1,6 1,6 1% TVR 2 1,4 1,7 23%

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending