Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENŢE TV: Mirela Vaida, lider de audienţe pe publicul comercial cu emisiunea ACCES DIRECT! Cât a obţinut concurenţa?

Published

on

Reclame

Ieri, 25 aprilie, telespectatorii au fost alături în număr foarte mare de Mirela Vaida şi invitatul său, Cornel Galeş, într-o ediţie emoţionantă a emisiunii „Acces Direct”, care s-a impus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial din mediul urban, cât şi pe întreg publicul din România.

Încă şocat după teribila dispariţie a soţiei sale, dar totodată dorind să facă lumină, o dată pentru totdeauna, Cornel Galeş le-a vorbit deschis ieri telespectatorilor Antena 1 despre testamentul artistei, despre cel mai mare regret al acesteia – avortul despre care s-a tot vorbit în ultima vreme, oferindu-le totodată şi explicaţii dramatice despre refuzul său în ceea ce priveşte autopsia Ilenei Ciuculete.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Astfel, emisiunea prezentată de Mirela Vaida s-a impus ieri ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu un procent mediu de 21.5% din cota de piaţă şi o audienţă de 3.8 puncte de rating, în vreme ce principalul competitor, ProTv, înregistra atunci 21% cotă de piaţă şi 3.7 puncte de rating.

 

Cu o audienţă medie de 4.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.7%, Acces Direct se situează pe primul loc şi pe întreg publicul din România, poziţia secundă fiind ocupată de ProTV care înregistreaza 4.4 puncte de rating şi 19.5% cotă de piaţă.

Dezvăluirile lui Cornel Galeş despre boala care i-a răpus „zânica” lui, aşa cum îi plăcea să o alinte pe îndrăgita artistă, din minutul de aur, înregistrat la 18:24, au fost urmărite de peste 1 100 000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând atunci 25.8 procente din cota de piaţă şi 6.4 puncte de rating.

 

Foto Credit: ANTENA 1/ RADAR DE MEDIA

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada 25 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Advertisement

AUDIENŢE TV: „Chefi la cuțite” și-a ales semifinaliștii. Show-ul a fost lider de audienţă pe publicul comercial şi urban!

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending