Connect with us

Editia speciala „Next Star” Family”, în care celebritățile au urcat pe scena alături de părinții sau copiii, prietenii sau amicii lor, a fost lider incontestabil de audienta, pe toate segmentele de public, emisiunea adunând în minutul de maximă audiență de la 22.41 peste două milioane de români.

PUBLICUL COMERCIAL 

Așa se face că „Next Star” Family” a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 7,4 puncte de rating și 20 de puncte de rating, în timp ce următorul clasat, ProTV, a înregistrat 7 puncte de rating și 18,9% cotă de piață.

PUBLICUL URBAN

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 s-a clasat cu „Next Star” Family” pe poziția fruntașă a clasamentului cu un rating mediu de 8,5 puncte și o cotă de piață de 18,9 procente, în timp ce ProTV s-a situat abia pe locul al treilea, după Kanal D, cu 5,6 puncte de rating și 12,5% cotă de piață.

PUBLICUL NATIONAL

Clasamentul se menține și la nivelul întregului public din România, când Antena 1 se situează pe primul loc cu o audiență medie de 7,7 puncte de rating și 17,7% cotă de piață, iar ProTV pe locul al treilea, după Kanal D, cu doar 4,9 puncte de rating și 11,2% cotă de piață.

 Follow up pe urmatoarea pagina!

Sursa cifre: Kantar Media

Facebook Comments Box

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending