Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV, noiembrie 2009: Realitatea Tv şi Antena 3, ce mai spectaculoasă creştere a lunii

Published

on

 

In perioada 1-14 noiembrie, potrivit datelor furnizate de GfK România, in mediul urban postul Pro Tv a condus topul audientelor de televiziune , fiind urmarit de peste 385.000 de mii de telespectatori pe minut urmat de Antena 1 cu 278.000 de telespectator.

Postul de ştiri Realitatea Tv a ocupat locul trei cu 160.000 de mii de telespectatori pe minut conform datelor GfK.

In urmatoarea ordine s-au pozitionat, Antena 3 (132.000), Acasă TV (121.000), TVR 1 (120.000), Prima TV (114.000), Kanal D (97.000), Naţional TV (88.000) şi Disney TV (62.000).
Realitatea TV a ocupat tot locul 3, de la 1 ianuarie şi până la 14 noiembrie 2009, pe toată populaţia din urban, cu următoarele cifre: 1. PRO TV – 329 RTG (000), 2,9% RTG, 14,9 % SHRURBAN 2.

Antena 1 – 254 RTG (000), 2,2% RTG, 11,6% SHR URBAN 3. Realitatea TV – 131 RTG (000), 1,1 % RTG, 6% SHR URBAN.

Sursa: GfK Romania

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Miruna Andrei

    18 noiembrie 2009 at 00:26

    AM VOTAT CU CEL MAI TARE: PRO TV

  2. Miruna Andrei

    18 noiembrie 2009 at 00:26

    AM VOTAT CU CEL MAI TARE: PRO TV

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audiență: Peste 2.300.000 de telespectatori au urmărit formarea echipelor

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de marți seară a show-ului Chefi la cuțite a oferit o porție de adrenalină și suspans concurenților, dar și celor din fața micilor ecrane, ce au așteptat cu sufletul la gură verdictul final al juraților, pentru a afla numele bucătarilor din echipele sezonului șase. Cel mai iubit show culinar s-a impus ca lider detașat de audiență pe toate categoriile de public, în intervalul 20.00-23.14 în care a fost difuzat.

Ultimele probe de Bootcamp și formarea echipelor finale ale chefilor au adunat în fața micilor ecrane peste 2.300.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 20.50.

Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 9.2 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,6 puncte de rating și 21,1 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,7 puncte de rating și 19,5 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,8 puncte de rating și 15,3 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 9,3 puncte de rating și 20% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,7 puncte de rating și 16,6 % cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 8.1 puncte de rating și 23% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.6 puncte de rating și 16,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,3 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,5 puncte de rating și 17,8% cota de piață.

Pane-ul și tapas-urile, doar aceste ultime două probe din Bootcamp au stat între bucătari și visul de a obține o tunică, iar savoarea, originalitatea rețetei, dar și tehnica de gătit s-au dovedit a fi decisive.  Testele culinare au fost presărate cu emoții la superlativ și au continuat cu jurizări exigente din partea chefilor Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Aceștia au vrut să descopere cine poate lucra sub presiune, ce concurent este capabil să improvizeze la bancul de lucru în cele mai grele momente, ca mai apoi să pună un preparat excepțional în farfurie, și i-au căutat doar pe cei care au demonstrat că știu să se joace cu gustul și plating-ul pentru a impresiona.

Dacă 120 de concurenți s-au calificat în primul test al etapei de Bootcamp, după jurizarea celor trei probe consecutive, doar 25 au rămas la bancurile de lucru, fiind la un singur pas de a intra în echipele de anul acesta. Dar pentru că noutatea sezonului, cuțitul de aur- acordat de fiecare chef unui bucătar excepțional, a trimis direct câte un om în echipa juraților încă din audiții, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au avut fiecare la dispoziție câte cinci voturi de încredere în ediția de marți seară, cinci locuri disponibile în trupele lor.

Tot aseară, prin tragere la sorți, chefii au dezvăluit culorile tunicilor în care vor lupta. În Anul Centenarului, culorile drapelului național vor fi și cele regăsite în bucătăria ”Chefi la cuțite” astfel: chef Sorin Bontea va defila în albastru, chef Cătălin Scărlătescu va continua să lupte în galben, iar Chef Florin Dumitrescu va căuta să câștige cu o armată roșie de bucătari. 

Aseară, prima alegere a lui chef Dumitrescu a fost Valentin Dumitrescu, bucătarul junior de doar 18 ani. Tot în echipa albastră s-au mai alăturat Marius Greab și Sorin Stan, doi tineri talentați, pasionați de gastronomie, dar și Nela Chișcoci și Creața, două doamne entuziaste, capabile să dea gust mâncării. Împreună cu Silviu Nedelea, cuțitul de aur al echipei albastre, aceștia vor forma trupa pe care se bazează chef Florin în cel de-al șaselea sezon ”Chefi la cuțite”: ” Vreau luptă, vreau fairplay, bătălie în farfurii.”, a spus acesta.

Chef Scărlătescu și-a dorit o armată de bucătari determinată, care să completeze experiența gastronomică a Mariei Burlacu, bucătarul de aur al echipei galbene: ” Tot ce îmi doresc…este să văd steagul galben sus. Să înceapă războiul!”. Andrei Balasz, Marian Rusu și Cătălin Badici sunt cei trei bucătari cu experiență ce s-au alăturat cu mult entuziasm trupei lui chef Cătălin, urmați de două alte concurente ce l-au impresionat pe chef Scărlătescu prin determinare și creativitatea dovedită în Bootcamp, Edna Bahu și Ana Crudu.

Chef Bontea, ce speră ca anul acesta albastru să fie sinonim cu victoria, a completat echipa începută de Alex Ilinca, cuțitul său de aur. Mihai Munteanu, Mona Șianțiu și Sorin Stan au fost alegerile juratului de aseară, iar votul său de încredere a fost câștigat de talentul culinar al bucătarilor. Și Denis Țimbălaru, concurent ce încearcă de patru sezoane să intre în echipe, și-a văzut aseară visul împlinit, în timp ce Ovidiu Malișevschi, singurul bucătar ce a refuzat cuțitul de aur din partea lui chef Sorin, pe motiv că și-ar fi dorit să facă parte din echipa lui Florin Dumitrescu, a primit în cele din urmă tot o tunică albastră meritată pe deplin. ”Ce este cel mai important este să câștigăm în confruntări.”, le-a spus juratul la final.

Emoții mari, dar și bucurii pe măsură la alegerea celor trei echipe: concurenții au trecut prin toate stările în așteptarea deciziilor celor trei jurați, iar cei mai norocoși și talentați dintre ei au obținut o tunică și votul de încredere al unui chef ce le va fi mentor într-o experiență culinară unică.

Cu echipele  sezonului șase ne reîntâlnim săptămâna viitoare pe Antena  1, luni și marți, de la 20:00, când se va da startul unei lupte ,,la cuțite, în prima confruntare dintre trupele de bucătari.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 11 decembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cutite, lider de piata cu ultima editie a preselectiilor!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

                 Ultima ediție de preselecții din sezonul şase a clasat „Chefi la cuțite” ca lider de piață la orașe și la nivelul întregii țări.

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.14, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8.7 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,4 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost pe primul loc în clasament cu o audiență medie de 9 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,5 puncte de rating și 14% cota de piață.

Aproape 2.300.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.22.

                Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, la nivelul publicului urban din întreaga țară, cât și la nivelul publicului național. La orașe, postul s-a clasat pe primul loc, înregistrând o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.1 puncte de rating și 15,8% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,7 puncte de rating și 18,2 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,7 puncte de rating și 16,2% cota de piață.

Ediția ”Chefi la cuțite” difuzată luni seară pe Antena 1 a fost una plină de surprize, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol culinar complet. Jurații au împărțit ultimele cuțite în audițiile pe nevăzute din sezonul şase, iar ultima farfurie venită la jurizare a fost cu totul și cu totul memorabilă. Alex Ilinca, bucătar, a reușit să le pună chefilor sub cloșuri o rețetă sofisticată, o supă de ceapă, cu un plating impecabil și un standard ridicat.

Gustul excepțional al preparatului a fost demn de toate cele trei cuțite din partea juraților, dar și de cuțitul de aur oferit chiar de cheful său preferat, Sorin Bontea. Complet surprins, Alex a acceptat cu lacrimi în ochi propunerea la care au visat toți concurenții sezonul acesta și a devenit, astfel, primul bucătar din echipa juratului, fără a mai fi nevoit să participe în etapa de Bootcamp: “Visul contează foarte mult, dar bucătăria cere toate sacrificiile”, a afirmat concurentul.

Seara a continuat cu prima probă din etapa crucială de Bootcamp, acolo unde cei 120 de bucătari calificați s-au întrecut la bancul de lucru într-o probă ce le-a dat mari bătăi de cap. În aparență simplă, tema salatei main-course a ridicat multe semne de întrebare în rândul concurenților, iar stabilirea unei rețete de bază, a unor ingrediente necesare, s-a dovedit a fi pentru mulți o misiune imposibilă: ”Este un război dezorganizat aici!”.

Pentru ca salata să poată fi inclusă în categoria felului principal, bucătarii au avut la dispoziție și un grătar, însă nu mulți au reușit să îl aprindă, motiv pentru care au apelat la bunăvoința colegilor mai pricepuți. De la salata caesar, la rețete sofisticate cu semințe și fructe uscate și până la o simplă salată de fructe, bucătarii au încercat să le demonstreze chefilor încă o dată că merită votul lor de încredere. Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au jurizat peste o sută de preparate, iar gustul și creativitatea au fost două din elementele vitale ce au contribuit la decizia lor.

                  La finalul edției de luni, jumătate dintre cei calificați în Bootcamp și-au luat rămas bun de la această experiență culinară, astfel încât doar 60 de bucătari vor continua lupta diseară, de la 20:00, pe Antena 1, în două probe consecutive, în care vor avea de demonstrat că merită cu desăvâșire o tunică colorată din partea chefilor Sorin Bontea, Florin Dumitrescu sau Cătălin Scărlătescu.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National
Perioada 10 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – record de audiență de la lansarea emisiunii

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Duminică, 9 decembrie, ediția Ce se întâmplă, doctore? a obținut cea mai bună cotă de piață de la lansarea emisiunii (6 octombrie 2007): 29.4%.

Emisiunea prezentată de Oana Cuzino a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus cu 5.6 puncte de rating și 29.4% share, de peste patru ori mai mult față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a obținut numai 1.2 puncte de rating și 6.5% share. La nivel național, aproximativ 1 milion de români au urmărit sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

„Suntem constienți că în era internetului lumea se poate informa și din alte surse, mai la îndemână, dar faptul că audiența emisiunii a fost foarte bună nu doar duminică, ci pe tot parcursul acestui sezon ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun. Și, totodată, ne pune în poziția actuală de a căuta și mai multe teme de discutie. Le mulțumim românilor de pretutindeni pentru încrederea pe care ne-o acordă de peste 11 ani”, a declarat Oana Cuzino.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? cu Nadia Comăneci, cea mai bună gimnastă din toate timpurile, despre cum a reușit să ducă tradițiile culinare românești peste ocean. Nadia va sărbători Crăciunul cu familia ei la Oklahoma, cu sarmale și cozonaci, pregătite de cea care în urmă cu 42 de ani lua primul 10 din istoria gimnasticii mondiale.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending