Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Noul serial turcesc de la Kanal D, cifre de top in Prime Time! Situatie pentru Antena 1, aici!

Published

on

Miercuri, 21 martie, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu serialul “Dragoste infinita”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audienta cu serialele Las Fierbinti si Atletico Textila, iar Antena 1, care a difuzat film artistic a obtinut locul 3. 

 

Productia a adunat in fata micilor ecrane o medie de aproape un milion si jumatate de fani din intreaga tara, plasand statia pe locul doi, pe toate segmentele de public monitorizate.

Aseara, in intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D a inregistrat 8,1% rating si 18,3% cota de piata, pe targetul National, 7,3% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,4% rating si 14,8% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani.

 

O medie de 1.452.000 de romani din intreaga tara urmareau aseara povestea de Dragoste din serialul difuzat la Kanal D. In minutul de aur, atins la 20:51, in fata micului ecran, la Kanal D, se aflau 1.807.000 de fani ai productiei turcesti.

 

PUBLICUL NATIONAL 

 ChannelsRtg%Shr%
20:00-23:00Pro TV9,922,4
 Kanal D8,118,3
 Antena 14,39,7
 Antena 32,76,1
 Prima TV1,94,3

 

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-23:00Pro TV9,120,6
 Kanal D7,316,6
 Antena 14,610,5
 Antena 33,88,6
 Romania TV1,84,0

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-23:00Pro TV10,529,1
 Kanal D5,414,8
 Antena 15,013,9
 Antena 31,02,9
 Prima TV1,02,8

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Foto Credit: KANAL D

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending