Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Penultima ediţie VISURI LA CHEIE a fost din nou lider de audienţă! Familia Dumitrașcu a început aseară o viață nouă!

Published

on

 

Pentru familia Dumitrașcu, întreaga viață a fost un lung șir de probleme și obstacole, însă miercuri seară, echipa Visuri la cheie a încercat să aducă o rază de lumină și speranță în viața celor doi părinți, Răducu și Adriana, și a celor doi copii ai lor, Delia și Ștefan. În timp record, Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit să renoveze complet un apartament în care nu se putea locui până acum.

 

Ediția Visuri la cheie de miercurea aceasta a fost lider de audiență și a înregistrat 8.6 puncte de rating și 22.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:50, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români. 

 

Un apartament plin de căldură pentru o familie greu încercată de viață

După o viață plină de greutăți și neajunsuri, aseară, familia Dumitrașcu a primit vizita echipei Visuri la cheie, iar cea mai mare dorință a ei, aceea de a avea un apartament complet renovat și utilat, a fost îndeplinită. Momentul întâlnirii a fost unul extrem de emoționant, împreună au făcut inspecția locuinței și au luat cele mai bune decizii pentru realizarea unui spațiu optim pentru cei patru. Adriana, Răducu și copiii au plecat în vacanță la munte, iar Dragoș, Adela, Alina, Omid, constructorii și voluntarii au rămas în București pentru a le împlini visul.

 

În timpul renovării, Dragoș, Adela și Alina l-au provocat pe Omid. Cei trei au reprezentat ”juriul de la Vocea României”, așa cum ei s-au denumit, iar Omid a fost nevoit să-i impresioneze cu proiectul lui special. ”Concurentul” și-a prezentat ideea, iar jurații s-au întors rapid pentru a-l lua în echipa lor și au luptat pentru el. La final, decizia arhitectului a fost să meargă mai departe cu toți colegii lui și să formeze echipa fantastică de la Visuri la cheie.

 

Locuința familiei Dumitrașcu a fost complet transformată. Livingul este primul spațiu care se vede de la intrarea în casă, un spațiu modern, unde există foarte multe texturi și motive, de la textura cărămizii aparente, peste care se suprapune instalația făcută de Alina, la cele două motive poziționate în oglindă – cel negru pe peretele cu televizorul și cel deschis la culoare, care delimitează fostul balcon de interiorul sufrageriei. Delia are acum un loc special amenajat pentru exercițiile pe care trebuie să le facă zilnic, dar și toate accesoriile de care are mare nevoie.

Bucătăria a fost realizată în nuanțe deschise, fiind o încăpere caldă, cu texturi de lemn și multe spații de depozitare, dar și cu cea mai mare parte a fotografiilor înrămate pe care familia le avea și la care ținea foarte mult.

 

Camera lui Ștefan este una dintre cele mai personalizate încăperi realizate până acum de Omid și reprezintă perfect toate activitățile de zi cu zi ale băiatului. Pe partea stângă există acum zona de depozitare de haine și zona de studiu, o bibliotecă realizată din cubulețe din jocul lui video preferat și un birou. În fața geamului are o bicicletă, iar pe partea dreaptă se regăsesc elemente care țin de sportul lui preferat – luptele greco-romane.

Adela a decis ca în cele două funcțiuni din spațiul dormitorului – dressing și zona de odihnă, tavanul să fie îmbrăcat în tapet și a încercat să creeze iluzia de fereastră mai mare prin folosirea draperiilor. Totodată, draperiile de pe peretele din fața patului maschează și locul în care este amplasat televizorul.

Delia și-a exprimat dorința de a avea o cameră numai a ei în care să regăsească lucruri pufoase, așa că Alina nu s-a ferit să le folosească și le-a combinat perfect cu alte elemente stilistice, astfel încât totul să fie o poveste coerentă. Lampa din pene a fost asortată cu tapetul cu păsări, iar blăniței i-a găsit un loc foarte justificat în zona de pat, care s-a transformat astfel într-un culcuș extrem de simpatic și comod.

 

Familia Dumitrașcu a revenit din vacanță și a regăsit o locuință la care nici nu putea visa până acum, însă dorința ei a devenit realitate cu ajutorul oamenilor, iar de acum înainte cei patru vor putea avea un trai normal și nu vor duce lipsă de nimic în apartamentul lor.

Miercurea viitoare, în ultima ediția Visuri la cheie din acest sezon, Dragoș, Adela, Alina și Omid vor merge în localitatea Roșiori pentru a aduce bucuria în casa familiei Mănăilă.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending