Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Penultima ediţie VISURI LA CHEIE a fost din nou lider de audienţă! Familia Dumitrașcu a început aseară o viață nouă!

Published

on

 

Pentru familia Dumitrașcu, întreaga viață a fost un lung șir de probleme și obstacole, însă miercuri seară, echipa Visuri la cheie a încercat să aducă o rază de lumină și speranță în viața celor doi părinți, Răducu și Adriana, și a celor doi copii ai lor, Delia și Ștefan. În timp record, Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit să renoveze complet un apartament în care nu se putea locui până acum.

 

Ediția Visuri la cheie de miercurea aceasta a fost lider de audiență și a înregistrat 8.6 puncte de rating și 22.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:50, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români. 

 

Un apartament plin de căldură pentru o familie greu încercată de viață

După o viață plină de greutăți și neajunsuri, aseară, familia Dumitrașcu a primit vizita echipei Visuri la cheie, iar cea mai mare dorință a ei, aceea de a avea un apartament complet renovat și utilat, a fost îndeplinită. Momentul întâlnirii a fost unul extrem de emoționant, împreună au făcut inspecția locuinței și au luat cele mai bune decizii pentru realizarea unui spațiu optim pentru cei patru. Adriana, Răducu și copiii au plecat în vacanță la munte, iar Dragoș, Adela, Alina, Omid, constructorii și voluntarii au rămas în București pentru a le împlini visul.

 

În timpul renovării, Dragoș, Adela și Alina l-au provocat pe Omid. Cei trei au reprezentat ”juriul de la Vocea României”, așa cum ei s-au denumit, iar Omid a fost nevoit să-i impresioneze cu proiectul lui special. ”Concurentul” și-a prezentat ideea, iar jurații s-au întors rapid pentru a-l lua în echipa lor și au luptat pentru el. La final, decizia arhitectului a fost să meargă mai departe cu toți colegii lui și să formeze echipa fantastică de la Visuri la cheie.

 

Locuința familiei Dumitrașcu a fost complet transformată. Livingul este primul spațiu care se vede de la intrarea în casă, un spațiu modern, unde există foarte multe texturi și motive, de la textura cărămizii aparente, peste care se suprapune instalația făcută de Alina, la cele două motive poziționate în oglindă – cel negru pe peretele cu televizorul și cel deschis la culoare, care delimitează fostul balcon de interiorul sufrageriei. Delia are acum un loc special amenajat pentru exercițiile pe care trebuie să le facă zilnic, dar și toate accesoriile de care are mare nevoie.

Bucătăria a fost realizată în nuanțe deschise, fiind o încăpere caldă, cu texturi de lemn și multe spații de depozitare, dar și cu cea mai mare parte a fotografiilor înrămate pe care familia le avea și la care ținea foarte mult.

 

Camera lui Ștefan este una dintre cele mai personalizate încăperi realizate până acum de Omid și reprezintă perfect toate activitățile de zi cu zi ale băiatului. Pe partea stângă există acum zona de depozitare de haine și zona de studiu, o bibliotecă realizată din cubulețe din jocul lui video preferat și un birou. În fața geamului are o bicicletă, iar pe partea dreaptă se regăsesc elemente care țin de sportul lui preferat – luptele greco-romane.

Adela a decis ca în cele două funcțiuni din spațiul dormitorului – dressing și zona de odihnă, tavanul să fie îmbrăcat în tapet și a încercat să creeze iluzia de fereastră mai mare prin folosirea draperiilor. Totodată, draperiile de pe peretele din fața patului maschează și locul în care este amplasat televizorul.

Delia și-a exprimat dorința de a avea o cameră numai a ei în care să regăsească lucruri pufoase, așa că Alina nu s-a ferit să le folosească și le-a combinat perfect cu alte elemente stilistice, astfel încât totul să fie o poveste coerentă. Lampa din pene a fost asortată cu tapetul cu păsări, iar blăniței i-a găsit un loc foarte justificat în zona de pat, care s-a transformat astfel într-un culcuș extrem de simpatic și comod.

 

Familia Dumitrașcu a revenit din vacanță și a regăsit o locuință la care nici nu putea visa până acum, însă dorința ei a devenit realitate cu ajutorul oamenilor, iar de acum înainte cei patru vor putea avea un trai normal și nu vor duce lipsă de nimic în apartamentul lor.

Miercurea viitoare, în ultima ediția Visuri la cheie din acest sezon, Dragoș, Adela, Alina și Omid vor merge în localitatea Roșiori pentru a aduce bucuria în casa familiei Mănăilă.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta, a doua saptamana consecutiv, cu audientele inregistrate de emisiunea “Asta-i Romania!”. Editia de duminica, 17 februarie, difuzata in intervalul 17:30 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, in intervalul orar mai sus mentionat, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.019.000) de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 18:26, a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion si jumatate (1.459.000) de fani ai emisiunii “Asta-i Romania”.

Ieri, in intervalul difuzarii emisiunii “Asta-i Romania”, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 5,7% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,414,5188
 Pro TV4,214,0182
 Antena 13,311,1143
ASTA-I ROMANIADigiSport 11,75,572
17:30-19:00Romania TV1,34,456
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,0549
 Pro TV3,89,2361
 Antena 13,27,8306
ASTA-I ROMANIARomania TV2,86,8265
17:30-19:00Antena 32,35,6220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,813,31019
 Pro TV4,29,8751
 Antena 14,09,3711
ASTA-I ROMANIARomania TV2,96,7514
17:30-19:00Prima TV1,84,2322
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending