AUDIENȚE TV Peste 1,2 milioan de de români au trăit emoția mutării autocarului de echipa Visuri la chei - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize

AUDIENȚE TV Peste 1,2 milioan de de români au trăit emoția mutării autocarului de echipa Visuri la chei

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Echipa Visuri la cheie a predat o nouă locuință, iar astăzi familia lui Florin începe o nouă etapă din viață, într-un cămin care-i reprezintă pe fiecare. Arhitecții au întâmpinat provocări în timpul amenajării, dar au reușit să treacă peste obstacole și să îmbine fiecare stil. Cristina, Andra și Alex au transformat fiecare colț și au reușit să respecte dorințele familiei, dar și conceptele de design.

Visuri la cheie a fost aseară lider de audiență în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 7.7 puncte de rating și 19.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.1 puncte de rating și 18.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 22:30, PRO TV a avea cu 7.4 puncte de audiență și 21.5% cotă de piață.

Peste 1.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:46, aproape 1.5 milioane de români se uitau la Visuri la cheie.

Miercurea viitoare, de la 20:30, Dragoș Bucur, Cristina Joia, Andra Marinescu și Alex Gavrilescu ajung în Dăeni, unde vor cunoaște povestea unor copii greu încercați de viață.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending