Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 2 milioane de români au umărit semifinala Chefi la cuțite – 6 bucătari au rămas în cursa către finală

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Seara de luni a fost una a emoțiilor extreme, iar cei 9 bucătari care au ajuns până în penultima ediție a celei mai iubite emisiuni culinare au luptat pentru un loc în marea finală.

Primele două probe ale semifinalei au trimis acasă trei concurenți, iar chefii au rămas în acest moment cu șanse egale în a-și adjudeca titlul sezonului de poveste.

Atât Sorin Bontea, Florin Dumitrescu, cât și Cătălin Scărlătescu vor intra cu câte 2 oameni în probele din seara aceasta, de la ora 20:00, pe Antena 1.

„Chefi la cuțite s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public cu edița semifinalei. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.18, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 9,2 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 17,5 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,6 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 12,3 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 8,2 puncte de rating și 19,6 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,2 puncte de rating și 15 % cota de piață. Aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în finală, în minutul de maximă audiență de la 22:11.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 24,5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.8 puncte de rating și 18,8% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.2 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 5,3 puncte de rating și 13,8 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7,1 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 15,8% cota de piață.

Prima probă a semifinalei a fost cu totul și cu totul savuroasă, căci concurenții au avut de pregătit desertul copilăriei, fără să știe că în spatele ușilor erau jurizați chiar de cei dragi. Orez cu lapte și scorțișoară, ștrudel cu mere, măr în foietaj, sau plăcinta cu cremă de vanilie au fost printre rețetele dulci care au dat naștere amintirilor, iar bucătarii au gătit cu gândul la familie. La

 

finalul testului, doi dintre bucătari au părăsit competiția. Robertino Țarălungă – din echipa verde a lui chef Bontea și Ștefania Manea – din echipa galbenă a lui chef Scărlătescu au obținut cele mai puține voturi, dar au ieșit din competiție cu zâmbetul pe buze, recunoscători pentru șansa pe care au avut-o: „Dacă ceva mă putea scoate din concurs…era desertul!, afirma Robertino.

Cea de-a doua probă a semifinalei a început cu 7 bucătari la bancurile de lucru, ce s-au întrecut în preparate delicioase, sub tematica impusă a fine dining-ului. Proba de poveste le-a dat concurenților ocazia să gătească alături de cei dragi, iar fiecare dintre ei a avut un aliat de încredere cu care a putut să se sincronizeze. Familia și prietenii au fost ajutorul de nădejde al bucătarilor, iar sesiunea de gătit a fost cu totul și cu totul specială. Ingredientele de calitate au fost transpuse în rețete sofisticate, căci concurenții au vrut să impresioneze cu tot dinadinsul juriul preferat al chefilor”, foștii concurenți din sezonul 4 al emisiunii. Chef Florian Lazăr, Linguriță, Bad Angie sau Ionuț Chirițoiu, și-au însușit alături de colegi rolul de jurați, însă părerea lor i-a contrariat de multe ori pe chefi. Preparatul pe bază de creveți cu foie gras și legume trase la tigaie a fost cel mai puțin apreciat, motiv pentru care Răzvan Constantin din echipa lui chef Scărlătescu a părăsit competiția la finalul testului: ”Eu nu știam ce înseamnă fine dining cât am intrat în acest concurs. E un sentiment ciudat, dar nu îmi pare rău. Mă simt mândru să fiu în ultimii 7.

Marlena Botezatu și Cristina Pavel din echipa verde a lui chef Bontea, Bogdan Vandici și Gabriel Mocanu din echipa albastră a lui chef Dumitrescu, Mihai Chelaru și Amedeo Drosu din echipa galbenă a lui chef Scărlătescu sunt cei care au intrat în ultimul test al semifinalei, al cărui verdict îl vom afla în această seară. Cel de-al cincilea sezon al emisiunii „Chefi la cuţite”, de la Antena 1, a ajuns la actul final, care se va desfășura marţi, 26 iunie, de la ora 20.00, când telespectatorii vor afla care sunt cei trei care se califică în cursa către premiul de 30.000 de Euro, cât și numele marelui câștigător al sezonului de poveste.

 

18-49 Urban
ChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
CHEFI LA CUTITE (20:00-23:18)Antena 19,226,9407
Pro TV617,5265
TVR 14,412,8194
Kanal D2,88,2123
TVR 21,64,771
Urban all
ChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
CHEFI LA CUTITE (20:00-23:18)Antena 18,620,8823
Pro TV5,112,3488
TVR 14,611,2442
Kanal D4,210,1400
Antena 32,97,1280
National
ChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
CHEFI LA CUTITE (20:00-23:18)Antena 18,219,61465
Pro TV6,2151118
Kanal D4,510,7799
TVR 14,510,7799
Antena 32,15,1384
18-49 Urban
ChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Prime Time (19:00-23:00)Antena 17,624,5335
Pro TV5,818,8257
TVR 13,812,4169
Kanal D2,68,3114
TVR 21,34,156
Urban all
ChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Prime Time (19:00-23:00)Antena 17,218,7695
Pro TV5,313,8512
TVR 1410,5388
Kanal D3,79,5352
Antena 32,66,7247
National
ChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Prime Time (19:00-23:00)Antena 17,118,51271
Pro TV6,115,81085
Kanal D3,910,1693
TVR 13,89,9682
Antena 31,94,9339

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR 1, cu partida Olanda-România

Published

on

 
  • Peste 1.200.000 de telespectatori, în minutul de aur (20.24)

  • TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Următoarele meciuri ale reprezentativei României, cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00, ambele la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi nu au finalizat cu o victorie meciul cu Olanda de la Campionatul European din Franţa, handbalistele din Naţionala României au reuşit să adune românii împreună, la TVR, pentru a le susţine. Competiţia transmisă în exclusivitate de Televiziunea Română este de interes pentru tot mai mulţi telespectatori, partida de aseară (9 decembrie), cu Olanda, fiind cea mai vizionată de până acum.

Naţionala de handbal feminin a României a fost învinsă, ieri, în grupele principale de la Europeanul de handbal feminin 2018, de echipa Olandei, scor 29-24 (11-10), înfrângere în premieră la Campionatul European din acest an pentru fetele noastre. O victorie cu Olanda ne-ar fi asigurat calificarea automat în fazele superioare, acum însă tricolorele trebuie să câştige următoarele două meciuri, cu Spania şi Ungaria, pentru a accede în semifinale.

Partida dintre reprezentativele Olandei şi României a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial, finalul partidei înregistrând, la nivel naţional, peste 1.200.000 de telespectatori pentru TVR 1 (6,7% rating şi 12,2% cotă de piaţă, la ora 20.24).

Aproape 1 milion de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat aseară de Olanda la Europeanul din Franţa (5,1% rating şi 9,6% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.51-20.30.

Peste jumătate de milion de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta fetelor noastre cu puternica echipă a Olandei, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 5.3% şi o cotă de piaţă de 10,9% (512.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a înregistrat audienţe bune cu meciul de handbal Olanda-România: o medie de 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.8% (195.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe interval.

 

Următoarele partide ale României la CE de handbal sunt programate la TVR 1 şi TVR HD astfel: cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

Credit foto© Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei a fost lider de audienta! Iata cine sunt finalistii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Alma Boiangiu, Dora Gaitanovici, Mădălina Coca și Bogdan Ioan sunt finaliștii sezonului 8 Vocea României!

Cei opt semifinaliști Vocea României au încântat vineri seară publicul cu reprezentațiile lor pline de sensibilitate, dramatism sau forță și au demonstrat cu prisosință că au calități vocale incredibile, dar și că știu foarte bine să facă spectacol și cum să ajungă mai aproape de cei care îi urmăresc. Concurenții au cântat cu bucurie și entuziasm și au dat totul pe scenă pentru a convinge că merită să meargă în marea finală. Telespectatorii și-au ales favoriții, iar în urma voturilor trimise de aceștia, cei patru finaliști ai sezonului 8 sunt: Alma Boiangiu, din echipa Tudor, Dora Gaitanovici, din echipa Irina, Mădălina Coca, din echipa Andra, și Bogdan Ioan, din echipa Smiley. Aceștia vor lupta vinerea viitoare pentru marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro.

Semifinala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 6.9 puncte de rating și 21.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:00, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Vineri, 14 decembrie, de la 20:30, patru concurenți cu voci formidabile, care au cucerit antrenorii și publicul cu momentele prezentate pe scena celei mai tari competiții a vocilor, vor aduce momente care cu siguranță vor uimi și vor bucura publicul. Alma, Dora, Mădălina și Bogdan încep pregătirile și repetițiile pentru marea finală și sunt hotărâți să-i convingă pe cei de acasă că merită să fie câștigătorii sezonului 8 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ultima editie VISURI LA CHEIE. lider de audienta

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Miercuri seară, dorința familiei Miron de a avea o locuință complet renovată și utilată a devenit realitate cu ajutorul echipei Visuri la cheie. Corneliu Ulici, Adela Pârvu, Cristina Joia și Ciprian Vlaicu au oprit aseară autocarul pentru ultima dată în acest sezon, în localitatea Tărtășești, și au reușit să le readucă zâmbetul și speranța bunicii Maria și nepoatei sale, Andreea. Apartamentul celor două a fost complet transformat, iar bucuria de pe chipurile lor în momentul în care au revenit acasă după vacanță a fost de nedescris.

Ultima ediție a sezonului cinci Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat 9.4 puncte de rating și 24.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 7.5 puncte de rating și 19.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.6 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:46, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 1.9 milioane de români.

Aseară s-a încheiat cel de-al cincilea sezon Visuri la cheie. Corneliu, Adela, Cristina, Ciprian și Valentin au reușit să aducă fericirea în casele a 13 familii care au întâmpinat numeroase greutăți în viață și care acum sunt pregătite să facă sărbătorile de iarnă în locuințe noi, pline de căldură, culoare și dragoste.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending