AUDIENŢE TV Posturi de muzică. Etno, Favorit TV şi Taraf TV, cele mai mari cifre! Kiss TV şi ZU TV, aproape la egalitate. Clasamentul detaliat, aici!

0
7022

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de muzică, care sunt monitorizate de Kantar Media, din luna aprilie 2015, la nivelul întregii zile.

Etno, Favorit TV şi Taraf TV conduc clasamentul la nivelul publicului naţional şi urban. 

Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA şi furnizate de Kantar Media şi se referă la publicul NAŢIONAL şi URBAN.

 

PUBLICUL NATIONAL

  • Prima poziţie în clasamentul prezentat se afla postul de televiziune Etno, care a obţinut o audienţă medie de 45 de telespectatori pe minut şi 0,24% rating şi 1,05% cota de piaţă, la nivelul întregii zile.
  • Favorit TV s-a clasat pe locul 2 cu un număr total de 27 de telespectatori pe minut şi o cifră de audienţă de 0,15% rating şi 0,64% share.
  • Taraf TV obţine locul 3 la nivelul publicului naţional cu 20 de telespectatori pe minut, urmat de postul de muzică Kiss FM (19 telespectatori pe minut) şi ZU TV (15 telespectatori pe minut).
  • Topul este continuat cu UTV, MTV, Music Channel şi Hit Music.

 

Audiente TV postui de Muzica - publicul national si urban APRILIE 2015 (1)

Cifre pentru publicul URBAN pe urmatoarea pagina!


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

Comentarii