RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de SPORT în luna OCTOMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.
Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media.
Analiza referitoare pentru audienţele GENERALE, Luna Octombrie 2016, AICI.
[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] La nivelul publicului naţional postul tv Digi Sport 1 a fost lider de audienţa cu 0.25% rating şi 1.15% share, în timp ce locul 2 clasat, Sport.ro a obţinut o audienţă medie de 0.14% rating şi 0.65% share.
Locul 3 a fost ocupat de postul Dolce Sport, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 0.1% rating şi 0.47% share, urmat de Eurosport 1 0.41% cota de piaţă şi Digi Sport 2 cu 0.4% cota de piaţă.
La nivelul publicului urban situaţia este total diferită. Pe primul loc se afla tot postul principal din trustul RCS & RDS, Digi Sport 1 cu 0.37% rating şi 1.15% cota de piaţă, urmat de postul Digi Sport 2 cu o audienţă medie, în luna octombrie, de 0.14% rating şi 0.64. Locul 3 a fost adjudecat de Sport.ro, urmat de Eurosport 1 şi Dolce Sport.
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE SPORT, LUNA OCTOMBRIE 2016, PUBLICUL NATIONAL
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE SPORT, LUNA OCTOMBRIE 2016, PUBLICUL URBAN
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.
Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Mediafax