RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna AUGUST 2016 pentru publicul naţional şi urban.
Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media.
Analiza referitoare pentru audienţele posturilor de stiri din luna IULIE 2016, AICI.
La nivelul publicului naţional, România TV a fost lider de audienţa cu un total de 199.000 de telespectatori şi 1.11%rating şi 6.12% cota de piaţă, în timp ce principalul concurent, Antena 3 s-a clasat pe locul secund cu 1% rating şi 5.49% share, în total a obţinut 179.000 de telespectatori
B1 TV se menţine le locul 3 cu 54.000 telespectatori, urmat de Digi 24 care mai creşte şi ajunge la un total de 45.000 de telespectatori. Realitatea TV, rămâne pe locul 5 cu 0.2% rating şi 1.11% share.
Publicul urban: România TV trece pe locul 1, la o mică diferenţă de Antena 3, mai exact 127.000 de telespectatori pentru lider, iar locul secund a totalizat 117.000 telespectatori.
B1TV, locul 3, urmat de Digi 24 şi Realitatea TV, locul 5.
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA AUGUST 2016, PUBLICUL NATIONAL
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA AUGUST 2016, PUBLICUL URBAN
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂