Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV posturi de stiri, Iulie 2016

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna IULIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

Published

on

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna IULIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru audienţele generale pe luna IULIE 2016, AICI

 

Posturile de ştiri au înregistrat audienţe mai mici, faţă de lună precedentă, iar surpriza vine de la postul România TV, care s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului naţional cu o audienţă medie de 1.06% rating şi 5.69% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1% rating şi 5.37% share. B1TV s-a distanţat considerabil de locul 3 şi a înregistrat în luna iulie 0.35% rating şi 1.86% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 4 cu cifre mai mari – 0.24% rating şi 1.27% share. Realitatea TV se afla în cădere liberă, a obţinut doar 0.19% rating şi puţin peste 1% share.

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar că Antena 3 este lider de audienţa cu 1.27% rating şi 6.6% share, iar principalul concurent România TV a obţinut 1.17% rating şi 6.1% cotă de piaţă.

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IULIE 2016, PUBLICUL NATIONAL

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, STIRI, IULIE 2016 (2)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IULIE 2016, PUBLICUL URBAN

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, STIRI, IULIE 2016 (1)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cutite, lider de piata cu ultima editie a preselectiilor!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

                 Ultima ediție de preselecții din sezonul şase a clasat „Chefi la cuțite” ca lider de piață la orașe și la nivelul întregii țări.

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.14, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8.7 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,4 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost pe primul loc în clasament cu o audiență medie de 9 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,5 puncte de rating și 14% cota de piață.

Aproape 2.300.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.22.

                Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, la nivelul publicului urban din întreaga țară, cât și la nivelul publicului național. La orașe, postul s-a clasat pe primul loc, înregistrând o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.1 puncte de rating și 15,8% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,7 puncte de rating și 18,2 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,7 puncte de rating și 16,2% cota de piață.

Ediția ”Chefi la cuțite” difuzată luni seară pe Antena 1 a fost una plină de surprize, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol culinar complet. Jurații au împărțit ultimele cuțite în audițiile pe nevăzute din sezonul şase, iar ultima farfurie venită la jurizare a fost cu totul și cu totul memorabilă. Alex Ilinca, bucătar, a reușit să le pună chefilor sub cloșuri o rețetă sofisticată, o supă de ceapă, cu un plating impecabil și un standard ridicat.

Gustul excepțional al preparatului a fost demn de toate cele trei cuțite din partea juraților, dar și de cuțitul de aur oferit chiar de cheful său preferat, Sorin Bontea. Complet surprins, Alex a acceptat cu lacrimi în ochi propunerea la care au visat toți concurenții sezonul acesta și a devenit, astfel, primul bucătar din echipa juratului, fără a mai fi nevoit să participe în etapa de Bootcamp: “Visul contează foarte mult, dar bucătăria cere toate sacrificiile”, a afirmat concurentul.

Seara a continuat cu prima probă din etapa crucială de Bootcamp, acolo unde cei 120 de bucătari calificați s-au întrecut la bancul de lucru într-o probă ce le-a dat mari bătăi de cap. În aparență simplă, tema salatei main-course a ridicat multe semne de întrebare în rândul concurenților, iar stabilirea unei rețete de bază, a unor ingrediente necesare, s-a dovedit a fi pentru mulți o misiune imposibilă: ”Este un război dezorganizat aici!”.

Pentru ca salata să poată fi inclusă în categoria felului principal, bucătarii au avut la dispoziție și un grătar, însă nu mulți au reușit să îl aprindă, motiv pentru care au apelat la bunăvoința colegilor mai pricepuți. De la salata caesar, la rețete sofisticate cu semințe și fructe uscate și până la o simplă salată de fructe, bucătarii au încercat să le demonstreze chefilor încă o dată că merită votul lor de încredere. Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au jurizat peste o sută de preparate, iar gustul și creativitatea au fost două din elementele vitale ce au contribuit la decizia lor.

                  La finalul edției de luni, jumătate dintre cei calificați în Bootcamp și-au luat rămas bun de la această experiență culinară, astfel încât doar 60 de bucătari vor continua lupta diseară, de la 20:00, pe Antena 1, în două probe consecutive, în care vor avea de demonstrat că merită cu desăvâșire o tunică colorată din partea chefilor Sorin Bontea, Florin Dumitrescu sau Cătălin Scărlătescu.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National
Perioada 10 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – record de audiență de la lansarea emisiunii

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Duminică, 9 decembrie, ediția Ce se întâmplă, doctore? a obținut cea mai bună cotă de piață de la lansarea emisiunii (6 octombrie 2007): 29.4%.

Emisiunea prezentată de Oana Cuzino a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus cu 5.6 puncte de rating și 29.4% share, de peste patru ori mai mult față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a obținut numai 1.2 puncte de rating și 6.5% share. La nivel național, aproximativ 1 milion de români au urmărit sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

„Suntem constienți că în era internetului lumea se poate informa și din alte surse, mai la îndemână, dar faptul că audiența emisiunii a fost foarte bună nu doar duminică, ci pe tot parcursul acestui sezon ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun. Și, totodată, ne pune în poziția actuală de a căuta și mai multe teme de discutie. Le mulțumim românilor de pretutindeni pentru încrederea pe care ne-o acordă de peste 11 ani”, a declarat Oana Cuzino.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? cu Nadia Comăneci, cea mai bună gimnastă din toate timpurile, despre cum a reușit să ducă tradițiile culinare românești peste ocean. Nadia va sărbători Crăciunul cu familia ei la Oklahoma, cu sarmale și cozonaci, pregătite de cea care în urmă cu 42 de ani lua primul 10 din istoria gimnasticii mondiale.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR 1, cu partida Olanda-România

Published

on

 
  • Peste 1.200.000 de telespectatori, în minutul de aur (20.24)

  • TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Următoarele meciuri ale reprezentativei României, cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00, ambele la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi nu au finalizat cu o victorie meciul cu Olanda de la Campionatul European din Franţa, handbalistele din Naţionala României au reuşit să adune românii împreună, la TVR, pentru a le susţine. Competiţia transmisă în exclusivitate de Televiziunea Română este de interes pentru tot mai mulţi telespectatori, partida de aseară (9 decembrie), cu Olanda, fiind cea mai vizionată de până acum.

Naţionala de handbal feminin a României a fost învinsă, ieri, în grupele principale de la Europeanul de handbal feminin 2018, de echipa Olandei, scor 29-24 (11-10), înfrângere în premieră la Campionatul European din acest an pentru fetele noastre. O victorie cu Olanda ne-ar fi asigurat calificarea automat în fazele superioare, acum însă tricolorele trebuie să câştige următoarele două meciuri, cu Spania şi Ungaria, pentru a accede în semifinale.

Partida dintre reprezentativele Olandei şi României a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial, finalul partidei înregistrând, la nivel naţional, peste 1.200.000 de telespectatori pentru TVR 1 (6,7% rating şi 12,2% cotă de piaţă, la ora 20.24).

Aproape 1 milion de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat aseară de Olanda la Europeanul din Franţa (5,1% rating şi 9,6% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.51-20.30.

Peste jumătate de milion de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta fetelor noastre cu puternica echipă a Olandei, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 5.3% şi o cotă de piaţă de 10,9% (512.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a înregistrat audienţe bune cu meciul de handbal Olanda-România: o medie de 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.8% (195.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe interval.

 

Următoarele partide ale României la CE de handbal sunt programate la TVR 1 şi TVR HD astfel: cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

Credit foto© Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending