AUDIENTE TV posturi de stiri, Iulie 2016 - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV posturi de stiri, Iulie 2016

Spread the love

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna IULIE 2016 pentru publicul naţional şi urban.

Published

on

Spread the love

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna IULIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru audienţele generale pe luna IULIE 2016, AICI

 

Advertisement

Posturile de ştiri au înregistrat audienţe mai mici, faţă de lună precedentă, iar surpriza vine de la postul România TV, care s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului naţional cu o audienţă medie de 1.06% rating şi 5.69% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1% rating şi 5.37% share. B1TV s-a distanţat considerabil de locul 3 şi a înregistrat în luna iulie 0.35% rating şi 1.86% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 4 cu cifre mai mari – 0.24% rating şi 1.27% share. Realitatea TV se afla în cădere liberă, a obţinut doar 0.19% rating şi puţin peste 1% share.

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar că Antena 3 este lider de audienţa cu 1.27% rating şi 6.6% share, iar principalul concurent România TV a obţinut 1.17% rating şi 6.1% cotă de piaţă.

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IULIE 2016, PUBLICUL NATIONAL

AUDIENTE-TV-RADAR-DE-MEDIA-STIRI-IULIE-2016-2 AUDIENTE TV posturi de stiri, Iulie 2016

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA IULIE 2016, PUBLICUL URBAN

AUDIENTE-TV-RADAR-DE-MEDIA-STIRI-IULIE-2016-1 AUDIENTE TV posturi de stiri, Iulie 2016

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

 

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA 

 

Advertisement
PREMIILE RADAR DE MEDIA4 săptămâni ago

START VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

SURPRIZE, SURPEIZE cu Andreea Marin, producție ce a fost ani de zile pe placul telspectatoriilor. Rămâne, oare cea mai urmarită emisiune TV din România? Sunt șanse ca emisiunea să revină?

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Formatul internațional „The Traitors – Tradaorii”, ajunge în România. Cel mai captivant reality show va fi difuzat la PRO TV

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Să ne reamintim despre cele mai mediatizate divorțuri din România. Multe din ele au ținut prima pagină a ziarelor de scandal!

Reality Show6 zile ago

🔥 „ȘOC total la Asia Express! Cea mai grea masă din istoria competiției – concurenții, puși la încercare în Coreea de Sud!” Ce echipe au rămas în competiție?

AUDIENȚE TV3 săptămâni ago

ANALIZĂ AUDIENȚE TV – Seară de foc în televiziune! Ce post TV a făcut ravagii în audiențe și a lăsat Pro TV în umbră?

Program TV4 săptămâni ago

Programul TV pentru PRO TV, săptămâna 20-26 octombrie 2025

Program TV4 săptămâni ago

Programul TV pentru TVR 1, săptămâna 20-26 octombrie 2025

AUDIENȚE TV3 săptămâni ago

FULL VIDEO- Probele imperiale din Hue au zguduit competiția! Asia Express atinge cel mai mare record de audiență din sezon! Cât a obținut PRO TV ?

Emisiuni3 săptămâni ago

Paul Surugiu-Fuego deschide sezonul 15 „Drag de România mea!” – 7 ani de muzică, invitaţi legendari și povești românești

Facebook

Trending

google-site-verification=ggJm1xQPC5EBDVeJzBjdi5Pn7t6SFAQG83kX1kQRUl4