Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de producții documentare în luna IULIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. Cifrele sunt furnizate de ARMA/Kantar Media. În top au fost introduse posturile de televiziune de producţii documentare care sunt monitorizate de Kantar Media.

Acestea sunt: Animal Planet, Discovery, History, Naţional Georaphic Channel şi Naţional Geographic Wild.

În luna iulie, postul History este liderul de audienţă în materie de documentare atât la nivelul publicului naţional şi urban. History este urmărit în medie de 20-15 telespectatori pe minut. Pe locul secund se afla Naţional Geographic Channel, care, potrivit cifrelor furnizate de ARMA a obţinut o medie de 10 telespectatori pe minut.

Clasamentul la nivelul publicului naţional este continuat de Discovery, Naţional Geographic Wild şi Animal Planet. Mai multe detalii în graficele de mai jos!

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IULIE 2015 – RTG%, SHR%, RTG000

AUDIENTE POSTURI DOCUMANTARE - IULIE 2015 (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

Pagini: 1 2

AUDIENȚE TV

„Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate

Avatar

Published

on

            Kanal D isi mentine pozitia fruntasa in topul televiziunilor din Romania. Editia de marti a emisiunii „Teo Show” a plasat statia TV pe primul loc pe podiumul audientei, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost lider absolut de audienta, Kanal D s-a plasat pe primul loc, pe toate cele trei categorii de public monitorizate. Ieri, 22 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,6% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Editia de ieri a emisiunii „Teo Show” a fost urmarita de o medie de peste 464.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de maxima audienta, atins la 16:15, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 605.000 de fani ai emisiunii „Teo Show”.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,616,268
 Pro TV1,312,553
 Antena 10,88,335
TEO SHOWDigi 240,66,427
15:00-17:00Happy Channel0,55,423
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,313,7217
 Antena 11,810,6169
 Pro TV1,69,5151
TEO SHOWRomania TV1,27,4118
15:00-17:00Antena 31,16,8108
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,7464
 Antena 12,011,3356
 Romania TV1,69,2289
TEO SHOWPro TV1,69,0284
15:00-17:00Antena 31,05,4170
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aseară, „Chefi la cuțite” a fost din nou lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

            Şi marți  seara, telespectatorii au ales „Chefi la cuţite”! Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai  bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating şi 19.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 18.4, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.8 puncte de rating și 17.1 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.15, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

Seară încărcată de emoţii marţi, la Chefi la cuţite! Sorin Bontea a oferit mult râvnitul cuţit de aur unui bucătar venit tocmai din Germania. Ionuţ Belei a făcut spectacol în faţa celor trei chefi cu o reţetă de nougat cu caramel sărat şi fructe. Cu o diplomă de electrician, acesta a ales bucătăria din întâmplare acum 7 ani și a reușit să lucreze inclusiv cu chefi de stele Michelin. Talentul gastronomic și dorința de a evolua, l-au făcut pe chef Bontea să-i ofere un loc sigur la el în echipă. Când chef Bontea a rostit numele lui Ionuţ în platou, emoţiile au fost atât de mari, încât nu doar iubita lui a izbucnit în lacrimi, ci şi Gina Pistol.

Spectacolul din bucătărie continuă și în această seară la Antena 1. Brad Vee Johnson, fostul solist al trupei Bonnie M, vine în platoul Chefi la cuţite. Cu ce preparat îi va surprinde pe cei trei chefi şi care va fi atmosfera din platou, telespectatorii vor putea afla urmărind cea mai nouă ediţie a emisiunii, în această seară, de la ora 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 22 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost aseară lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 18.3 procente cotă de piață, în timp ce următorul program a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce PRO TV a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit hotărâţi să ia minimum două cuțite. Cătălin este foarte pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă despre Cătălin că gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.

Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a străbătut-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 21 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0