Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera Asia Express – Drumul Comorilor, lider detaşat de audienţã  

Avatar

Published

on

Premiera celui mai dur reality-show a debutat în forță aseară, la Antena 1, impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Cel de-al treilea sezon Asia Express- Drumul Comorilor a început în Filipine, însă nu înainte de a-i trece pe concurenți printr-o primă provocare.

După ce au fost abandonați într-o piață de pește cu bagajele de acasă, echipele au fost nevoite să caute un prim indiciu pentru a porni în cursă, iar panica generală și haosul au acaparat competiția: ”Ne uitam toți unul la altul! Eram ca oile, am pornit în aceeași direcție”, a spus Sorin Bontea nedumerit.

Aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivel national au urmărit premiera celui mai dur reality-show sâmbătă seară, în minutul de maximă audiență de la 20:40.  În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8.3 puncte de rating și 25.9% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.2 puncte de rating și 19.3 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7.2 puncte şi 17.6% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, înregistra atunci doar 5.2 puncte de rating şi 12.7 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească primii pași ai vedetelor pe Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7.3 puncte de rating și 17.3 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa din nou pe poziţia secundã cu o medie de 5.6 puncte de rating și 13.4% cota de piață.

După ce au îndeplinit misiunea imposibilă de conduce niște pedicab-uri, un soi de triciclete fără frâne, concurenții au fost nevoiți să pornească spre anumite locații și să îndeplinească fiecare câte o probă diferită pentru a-și obține rucsacurile. Vedetele au continuat spre primul punct de control, știind că primele trei echipe ajunse la Gina Pistol se califică și în jocul de amuletă.

Alex Abagiu și prietenul lui, Radu, Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan au fost cele trei perechi care s-au întrecut într-un joc de coordonare, orientare și rezistență fizică. După o luptă strânsă, Alex Abagiu și Radu au fost cei care au câștigat primul lor avantaj în cursă și suma de 1000 Euro: ”Dacă întrebai pe cineva, nimeni n-ar fi pariat pe noi! Nici eu n-aș fi pariat pe noi după ce am văzut proba asta!. În vreme ce echipa câștigătoare a avut posibilitatea de a-și continua drumul fără să îndeplinească următoarea misiune, ceilalți au fost nevoiți să rezolve niște ecuații pentru a merge cu barca. Alex Velea și Mario au fost echipa aleasă de Alex Abagiu și Radu să traverseze cu barca cu vâsle, iar acest lucru i-a adus pe ultimul loc în clasamentul zilei.

Ediția premieră s-a încheiat cu un mesaj de la Gina Pistol, care a oprit cursa și i-a sfătuit pe concurenți să își caute cazare. Premiera celui mai dur reality-show continuă și în această seară, de la 20:00, pe Antena 1. Pentru prima dată în acest sezon, cele nouă echipe care au pornit pe Drumul Comorilor vor fi nevoite să găsească un loc în care să doarmă și o masă caldă, conștienți de faptul că totul în această cursă depinde de abilitatea lor de a se descurca în situații limită. ”Fix oamenii care au cel mai puțin sunt și cei care vor să te ajute cel mai mult”, va fi de părere Florin Ristei. Moralul celor nouă cupluri de vedete va fi pus la grea încercare, iar prima noapte din Filipine va veni și cu multe lecții de viață. Despre ce este vorba, telespectatorii vor vedea diseară.

Tot azi, de la 20:00, cursa continuă într-un ritm amețitor, iar concurenții vor fi acaparați de tot felul de senzații extreme. Fizicul fiecăruia ei va fi pe punctul de a ceda în cursa extremă spre unul dintre punctele de control. Pentru a ajunge la Gina Pistol, însă, vor fi nevoiți să treacă un test de anduranță și să urce sute de trepte, într-o căldură insuportabilă: ”Plec acasă! Eu nu vreau să mor aici”, va spune Nico epuizată. O altă probă din seara aceasta le va face cunoștință concurenților cu cultura filipineză, iar partea lor artistică va fi testată. Echipele se vor întrece într-un concurs de dans tradițional, dar nici această misiune nu va trece fără peripeții, iar nervii vor ceda rând pe rând pe Drumul Comorilor.

Un singur cuplu de vedete se va clasa astăzi pe primul loc și va obține prima imunitate a etapei. Ei vor beneficia de cazare la hotel, transport şi certitudinea de a rămâne în joc și a se relaxa, în vreme ce restul vor continua să îndure probele din competiția celui mai dur reality-show. Care va fi echipa câștigătoare, dar și cum va decurge cea de-a doua ediție premieră Asia Express- Drumul Comorilor, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 februarie 2020

 

Comentarii

comments

Analize

AUDIENTE TV: Vinerile #unusiunu se încheie cu Românii au talent. Emisiunea a fost lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

S-a mai încheiat o săptămână, ne-am mai bucurat de o ediție în care talentul a fost în centrul atenției. Și aseară am putut vedea unii dintre cei mai pasionați și deciși concurenți! Munca lor a fost apreciată, iar momentele răsplătite cu DA-uri și laude.

 

Seara a fost încheiată de un moment pe care Andra l-a descris ca ”un film în 3 minute. Magnific”, iar Alexandra Dinu ca pe unul original! Mauricio Cougat Desole și Natalia Lopez, originari din Argentina, stabiliți în Spania, respectiv Franța au oferit un spectacol greu de uitat! Cei doi s-au cunoscut la teatru, în Barcelona și au pregătit un moment pe care Florin l-a apreciat și despre care a spus că este ”un obiect artistic de valoare”. Nici Smiley nu a lăsat laudele mai prejos și le-a spus celor doi că a fost o ”înlăturare de fotografii care au constituit un sentiment”.

 

Emisiunea Românii au talent a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 11.6 puncte de rating și 27.4% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce KANAL D avea 9.9 puncte de rating și 23.3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 23:03, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 10.9 puncte de audiență și 29.2% cotă de piață, în timp ce KANAL D avea 8.9 puncte de rating și 23.9% share.

 

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12 aproape 2.7 milioane de români se uitau la emisiune.

Famous by D-strict, Georgeta Ionescu, Diana Gîrlea, Alessandro Dănescu, CS Torpi, George Jimblaru, Trupa High Hui, Andreea Boanță, Sorin Bivolaru, Elena Istrate și Mauricio Cougat Desole și Natalia Lopez sunt cei care au trăiat bucuria calificării în următoarea etapă.

Peste doar două zile, de la 20:30, spectacolul revine! Concurenții sunt tot mai deciși să arate că sezonul #unusiunu este cel în care vor deveni cunoscuți și vor demonstra că au ceea ce le trebuie pentru a fi pe scenă!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta, cu “Teo Show”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D/RADAR DE MEDIA

Joi, 15 aprilie, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu emisiunea “Teo Show”, pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, de luni pana vineri, de la ora 15:00, la Kanal D, este una dintre cele mai iubite emisiuni din Romania.  Ieri, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul audientelor, pe toate targeturile monitorizate, statia TV acumuland un rating de 4,3% si 18,0% cota de piata, la nivelul intregii tari, 2,5% puncte de rating si 18,6% cota de piata, in randul publicului comercial si 3,2% puncte de rating, si 13,9% cota de piata, in randul publicului de la orase, conform Kantar Media România.

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017

Minutul de aur, inregistrat la 16:17, a adunat in fata micilor ecrane 758.000 de telespectatori. In medie, in fiecare minut al difuzarii, show-ul a fost urmarit, in intervalul mai sus mentionat, de aproape un million (906.000) de fani ai emisiunii din intreaga tara.

 

Audiente target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 4.3 18.0 758
15:00-17:00 Antena 1 3.2 13.4 566
  Romania TV 2.4 10.0 421
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Audiente target 18-49 Urban

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 2.5 18.6 105
15:00-17:00 Antena 1 2.2 16.3 93
Pro TV 1.7 12.3 70
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Audiente target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 3.2 13.9 309
15:00-17:00 Antena 1 3.0 13.1 292
  Romania TV 2.4 10.5 234
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV Catalin Morosanu a parasit Survivor. Show-ul din nou lider pe toate segmentele!

Catalin Morosanu a parasit “Survivor Romania”, din motive medicale! Discursul Faimosului a emotionat o tara intreaga!

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Catalin Morosanu a parasit aseara “Survivor Romania” din ratiuni medicale, in cadrul unui consiliu special de eliminare. Faimosul a suferit o accidentare motiv pentru care a stat o vreme departe de echipa sa si de trasee; decizia finala, anuntata aseara de Daniel Pavel, i-a luat prin surprindere pe toti concurentii.

Mesajul extrem de puternic transmis de Faimos aseara in cadrul Consiliului de la “Survivor Romania” i-a emotionat teribil atat pe coechipierii sai, cat si  pe adversari.

Aici, la <Survivor Romania>, ne dam mastile jos. Si cand facem asta, iese raul din noi, de fiecare data. Nu este un lucru bun. In acelasi timp, cu acesti oameni pe care i-am si iubit, i-am si urat,   am facut lucruri extraordinare. Am fost o echipa adevarata. Am luptat impreuna, ne imbratisam, ne dadeam energia unul altuia, am trait si sentimente extraordinare de victorie, de mandrie, de multumire. Rolul meu aici se incheie. Am intrat cu 115 kilograme, 36 de ani, stangaci, dar sunt mandru ca m-am comportat onorabil. Am incercat sa imi ajut echipa cat am putut de mult. Sa fiti mai buni, sa va iubiti, pentru ca eu vad altfel lucrurile acum, din afara. Sa ne comportam ca o echipa, sa impartim totul intre noi. Fiti oameni adevarati, nu va pierdeti… Vreau sa va spun ca a fost o onoare sa lucrez cu voi, sa dea bunul Dumnezeu sa ajungeti cat mai departe”, a spus Catalin Morosanu, imbratisandu-si in parte, fiecare coleg de echipa, dar si adversar.

Un gest impresionant de fairplay a fost acela in care i-a multumit “eternului” sau adversar de pe trasee, Starlin,  acesta din urma stapanindu-si cu greu lacrimile la auzul vorbelor lui Catalin Morosanu.

Kanal D se mentine, in continuare, lider de piata absolut cu “Survivor Romania”. Peste doua milioane si jumatate de fani au urmarit editia de aseara a reality-ului

Editia de aseara “Survivor Romania”, in care Faimosii au castigat spectaculos jocul de recompensa, la stafeta,  a tinut, din nou, toata tara cu ochii pe Kanal D, statia fiind lider absolut de audienta, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, editia de joi a reality-ului fenomen “Survivor Romania” a fost urmarita de o medie de aproape 2 milioane (1.937.000) de telespectatori din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii.

Ieri, in intervalul orar 19:58 – 23:58, Kanal D a devansat celelalte statii concurente, pozitionandu-se pe primul loc, pe toate targeturile. Astfel, statia a inregistrat 11 puncte de rating si 24,4% cota de piata, pe targetul National, 8.9 puncte de rating si 20,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7.7 puncte de rating si 22,5% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URAMTOAREA PAGINA!!!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDINTE TV Las Fierbinti conduce topul audientelor in continuare! „E o bucurie maxima pentru noi!” Costi Dita

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți conduce în continuare topul audiențelor. Aseară telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 26.5% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce KANAL D a înregistra 8.5 puncte de rating și 19.7% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.4 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce KANAL D a înregistra 7.2 puncte de rating și 19.6 share.

Pentru actorii din Las Fierbinți este o mare bucurie să vadă că telespectatorii urmăresc serialul în număr atât de mare, în fiecare săptămână.

„Au trecut 10 ani și crezi că te obișnuiești cu asta. Dar nu este așa. De fiecare dată când se difuzează un sezon nou, sunt emoțiile alea în care te întrebi dacă oamenii se vor bucura în continuare de serial. Și de fiecare dată când vezi audiențele, și vezi că oamenii îndrăgesc serialul în continuare, se spulberă emoțiile și îndoielile acestea. Și sunt înlocuite de o bucurie maximă. Pentru că oamenii urmăresc serialul în număr așa mare, simți că ai o responsabilitate, că trebuie să livrezi. Seara, când omul ajunge acasă, iar tu trebuie să reușești să îl scoți din povestea zilei și să îl binedispui. Trebuie să dai un repaos telespectatorilor, un moment de respiro, să schimbi starea lor în bine. Și iată, oamenii sunt în continuare acolo, ne urmăresc. Și asta se întâmplă datorită acestei echipe minunate care s-a creat în jurul Las Fierbinți. Avem o echipă de oameni frumoși, de la scenariști, actori, până la lumini, costume…toată lumea funcționează bine. Există o energie de familie la noi în echipă.” Costi Diță

În fiecare săptămână avem același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar…glume și întâmplări proaspete și inedite. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Serialul “Hercai”, de la Kanal D, lider de audinenta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Miercuri, 14 aprilie, Kanal D s-a situat prima pozitie in topul audientelor, cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:20, Kanal D a acumlat 8,5%  puncte de rating, și 17,9% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 6,6% puncte de rating, și 14,8% cotă de piață, la nivelul populației de la orașe.

Episodul de aseară a serialului “Hercai” a adunat, in fata televizoarelor, în medie, în fiecare minut al difuzării, 1.505.000  de telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, înregistrat la ora 21:41, a fost urmarit de 1.784.000 de fani ai productiei.

 

Serialul “Hercai” spune povestea de dragoste imposibila a doi tineri, Reyyan (interpretata de Ebru Sahin) si Miran (interpretat de Akin Akinozu), care lupta sa demonstreze familiilor lor, Sadoglu si Aslanbey,  intre care exista o continua lupta,  ca iubirea este singura sansa pentru o viata frumoasa.

Situatiile limita si suferintele prin care sunt nevoiti sa treaca Reyyan si Miran, din cauza problemelor cauzate de cele doua familii care se dusmanesc de moarte, le da celor doi tineri, in mod neasteptat, puterea de a lupta, fara incetare, pentru a ramane impreuna si a-si croi un drum frumos in viata.

Serialul “Hercai” este difuzat de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiente target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
 HERCAI Kanal D 8.5 17.9 1505
 20:00-23:20 Antena 1 6.4 13.5 1139
  Pro TV 5.9 12.5 1050
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

 

Audiente All Urban

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 6.6 14.8 631
20:00-23:20 Pro TV 5.9 13.2 560
  Antena 1 5.5 12.3 524
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end