Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera Asia Express – Drumul Comorilor, lider detaşat de audienţã  

Avatar

Published

on

Premiera celui mai dur reality-show a debutat în forță aseară, la Antena 1, impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Cel de-al treilea sezon Asia Express- Drumul Comorilor a început în Filipine, însă nu înainte de a-i trece pe concurenți printr-o primă provocare.

După ce au fost abandonați într-o piață de pește cu bagajele de acasă, echipele au fost nevoite să caute un prim indiciu pentru a porni în cursă, iar panica generală și haosul au acaparat competiția: ”Ne uitam toți unul la altul! Eram ca oile, am pornit în aceeași direcție”, a spus Sorin Bontea nedumerit.

Aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivel national au urmărit premiera celui mai dur reality-show sâmbătă seară, în minutul de maximă audiență de la 20:40.  În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8.3 puncte de rating și 25.9% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.2 puncte de rating și 19.3 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7.2 puncte şi 17.6% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, înregistra atunci doar 5.2 puncte de rating şi 12.7 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească primii pași ai vedetelor pe Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7.3 puncte de rating și 17.3 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa din nou pe poziţia secundã cu o medie de 5.6 puncte de rating și 13.4% cota de piață.

După ce au îndeplinit misiunea imposibilă de conduce niște pedicab-uri, un soi de triciclete fără frâne, concurenții au fost nevoiți să pornească spre anumite locații și să îndeplinească fiecare câte o probă diferită pentru a-și obține rucsacurile. Vedetele au continuat spre primul punct de control, știind că primele trei echipe ajunse la Gina Pistol se califică și în jocul de amuletă.

Alex Abagiu și prietenul lui, Radu, Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan au fost cele trei perechi care s-au întrecut într-un joc de coordonare, orientare și rezistență fizică. După o luptă strânsă, Alex Abagiu și Radu au fost cei care au câștigat primul lor avantaj în cursă și suma de 1000 Euro: ”Dacă întrebai pe cineva, nimeni n-ar fi pariat pe noi! Nici eu n-aș fi pariat pe noi după ce am văzut proba asta!. În vreme ce echipa câștigătoare a avut posibilitatea de a-și continua drumul fără să îndeplinească următoarea misiune, ceilalți au fost nevoiți să rezolve niște ecuații pentru a merge cu barca. Alex Velea și Mario au fost echipa aleasă de Alex Abagiu și Radu să traverseze cu barca cu vâsle, iar acest lucru i-a adus pe ultimul loc în clasamentul zilei.

Ediția premieră s-a încheiat cu un mesaj de la Gina Pistol, care a oprit cursa și i-a sfătuit pe concurenți să își caute cazare. Premiera celui mai dur reality-show continuă și în această seară, de la 20:00, pe Antena 1. Pentru prima dată în acest sezon, cele nouă echipe care au pornit pe Drumul Comorilor vor fi nevoite să găsească un loc în care să doarmă și o masă caldă, conștienți de faptul că totul în această cursă depinde de abilitatea lor de a se descurca în situații limită. ”Fix oamenii care au cel mai puțin sunt și cei care vor să te ajute cel mai mult”, va fi de părere Florin Ristei. Moralul celor nouă cupluri de vedete va fi pus la grea încercare, iar prima noapte din Filipine va veni și cu multe lecții de viață. Despre ce este vorba, telespectatorii vor vedea diseară.

Tot azi, de la 20:00, cursa continuă într-un ritm amețitor, iar concurenții vor fi acaparați de tot felul de senzații extreme. Fizicul fiecăruia ei va fi pe punctul de a ceda în cursa extremă spre unul dintre punctele de control. Pentru a ajunge la Gina Pistol, însă, vor fi nevoiți să treacă un test de anduranță și să urce sute de trepte, într-o căldură insuportabilă: ”Plec acasă! Eu nu vreau să mor aici”, va spune Nico epuizată. O altă probă din seara aceasta le va face cunoștință concurenților cu cultura filipineză, iar partea lor artistică va fi testată. Echipele se vor întrece într-un concurs de dans tradițional, dar nici această misiune nu va trece fără peripeții, iar nervii vor ceda rând pe rând pe Drumul Comorilor.

Un singur cuplu de vedete se va clasa astăzi pe primul loc și va obține prima imunitate a etapei. Ei vor beneficia de cazare la hotel, transport şi certitudinea de a rămâne în joc și a se relaxa, în vreme ce restul vor continua să îndure probele din competiția celui mai dur reality-show. Care va fi echipa câștigătoare, dar și cum va decurge cea de-a doua ediție premieră Asia Express- Drumul Comorilor, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 februarie 2020

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Marți seara, „Chefi la cuţite” a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 27.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.1 puncte de rating și 20.8% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.7 puncte de rating si 18.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 15.6 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 18.1 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7 puncte de rating și 16.6 cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.37, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară, urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

 

În ediția de marți seara, Cătălin Voicu, fost membru al trupei Ro-Mania, a făcut spectacol la Chefi la cuțite. În timp ce a pregătit o super rețetă de piept de curcan cu sos de muștar cu fasole verde și baby carrot, Cătălin Voicu a povestit mai multe despre viața sa. „Sunt fost cântăreț, actual agent de vânzări pentru o firmă de contabilitate. Am fost membrul unei trupe timp de 16 ani, am fost în formația Ro-Mania. M-am retras în urmă cu șase ani, dar formația merge înainte. M-am retras pentru că familia este mai importantă și vreau să fiu mai aproape de ea. Sunt căsătorit de 20 de ani, am un copil de șase ani, care a venit în urmă cu trei ani în familie. Am încercat să avem copii, am avut numeroase nereușite, inclusiv o fertilizare in vitro. Am mers apoi pe ideea de adopție, l-am adoptat pe Alex în urmă cu trei ani. Acum pot spune că sunt un părinte împlinit din toate punctele de vedere. Dacă vrei să adopți cu adevărat, se rezolvă totul foarte repede”, a povestit el.

Ediția difuzată miercuri seara va aduce în fața chefilor un cuplu inedit: Sali Levent și Cătălin Cazacu. Cei doi vin să îl impresioneze pe chef Scărlătescu, iar Cătălin va stabili chiar și o premieră în cadrul show-ului. Telespectatorii vor descoperi toate aceste surprize astăzi, de la ora 20.30, la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research AntenaGroup
Analiza este făcută pe target-urile 18 – 49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 29 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Luni seara, Chefi la cuţite a câștigat lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.7  puncte de rating și o cotă de piață de 29.3%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 5.8 puncte de rating și 17.6% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9 puncte de rating si 21.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 4.8 puncte de rating și 11.8 procente cotă de piață.

             Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 21 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 5.7 puncte de rating și 13.8 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

În ediția de luni seara, Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ștefan Bănică, au demonstrat că au factorul X nu doar pe scenă, ci și în bucătărie. Ștefănel a reușit să îi impresioneze pe cei trei chefi cu un pui portocaliu, o rețetă pe care obișnuiește să o gătească deseori în familie și a obținut cele 3 cuțite. Ba mai mult, la final, Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu i-au oferit și cuțitul de aur pentru a-i încuraja pasiunea pentru bucătărie.

Tot luni seara, chefii au gustat și câteva bucate tradiționale din Maramureș pentru prima oară în viața lor. Laptele de oi sau zama de bureți de bortă aduse de Ileana Vlad, concurenta de pe Valea Izei, au făcut senzație în platoul Chefi la cuțite.

Seria degustărilor pe nevăzute continuă și în această seară la Antena 1. Nico și fiica ei, Andra fac echipă în bucătărie. După ce au experimentat aventura Asia Express, cele două vin pe un teren care le este mult mai familiar… gătitul. La pachet cu farfuriile spectaculoase vin în această seară și concurenți cu nume… haioase. Meniul va fi completat de personaje care își încearcă din nou norocul în fața chefilor sau de concurenți care îți deschid apetitul nu doar pentru mâncare, ci și pentru povești extraordinare.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 28 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro au fost lideri de audiență și trafic în ziua alegerilor locale

Avatar

Published

on

Platforma media Digi24 a fost principala sursă de informare a românilor despre alegerile locale. Cei mai mulți telespectatori din segmentul de public comercial au urmărit programele speciale difuzate de Digi24, în timp ce utilizatorii români de internet au preferat să se informeze despre scrutin din știrile de pe site-ul digi24.ro sau aplicația Digi24.

 

În ziua alegerilor, Digi24.ro a reprezentat principala sursă online de informare a românilor, conform Biroului Român de Audit Transmedia. Astfel, în categoria site-urilor de media, digi24.ro a fost lider, cu peste 1,4 milioane de vizitatori unici care au accesat site-ul și aplicația Digi24. De asemenea, digi24.ro a fost cea mai vizitată platformă online din România, înregistrând peste 2,1 milioane de vizite. În ziua votului, Digi24.ro (site și aplicație) s-a poziționat ca lider incontestabil al segmentului de media online cu peste 4,4 milioane de afișări.

Digi24 a fost, duminică, lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial). În medie, peste 45.000 de telespectatori au urmărit edițiile speciale ale postului, cu ocazia alegerilor locale, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 1,08% și o cotă de piață de 6,6% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). În intervalul 21:00-21:30, când au fost făcute publice rezultatele exit poll-urilor, în medie aproximativ 170.000 de români urmăreau Digi24, postul de știri înregistrând astfel un rating mediu de 4% și o cotă de piață de 10,15% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). Minutul de aur pe segmentul comercial, urban, 18-49 ani, a fost înregistrat la 21:26, când peste 200.000 de telespectatori aveau televizoarele pe Digi24 (rating de 4,88% și cotă de piață de 12,5%).

 

Rezultatele înregistrate de echipele Digi24 și digi24.ro au fost efectul unei importante mobilizări a profesioniștilor televiziunii de știri care a făcut proba unei desfășurări de forțe uimitoare, pentru ca românii din toată țara să poată afla informațiile corecte, la cald, despre procesul alegerilor locale. Întrega echipă de jurnaliști și tehnicieni Digi24 mulțumește publicului pentru fidelitatea și încrederea arătate și de această dată.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0