Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera iUmor, lider incontestabil de audienţã!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Premiera celui de-al şaselea sezon iUmor, difuzată asearã, în intervalul 20:00 – 23:00, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 25.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 7.6 puncte de rating şi 19.9 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 10 puncte de rating și 20.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu doar  5,7 puncte de rating și 12% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a fost lider detaşat, cu o audiență medie de 10.3 puncte de rating și 20.2% cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã data de Kanal D cu 7.4 puncte de rating şi 14.6% cotã de piaţã. Pro Tv a ocupat abia locul trei, cu doar 6.5% puncte de rating și 12.7 % cota de piață.

În minutul de aur, 21:15, aproape 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, aproape dublu față de cei care urmăreau atunci Pro Tv – 1.2 milioane de telespectatori.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 8.5 puncte de rating și 22.4% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 18.7% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.8 puncte de rating și 14.3% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 9.4 puncte de rating și 18.3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7.9 puncte de rating și 15,4% cota de piață.

         

În cel de-al șaselea sezon iUmor, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo încă pot fi surprinși de concurenții care urcă pe scena iUmor, ba chiar terifiați în unele situații, după cum li s-a întâmplat seara trecută, la premiera emisiunii.

Obișnuit cu scena iUmor din ipostaza de invitat special, Dan Badea s-a alăturat în cel de-al șaselea sezon al emisiunii în calitate de co-prezentator, alături de Șerban Copoț, însă tot lui i-a revenit sarcina de a deschide prima ediție cu un număr de stand up. Lui i-a urmat însă Alexandru Agușoaie, care a reușit într-un timp record să le întindă nervii juraților. Dacă melodia compusa de el, ”Hurlududu”, i-a intrigat pe Mihai Bendeac, Delia și Cheloo, stilul lejer al lui Alexandru de a trăi și de a se lăsa întreținut de mama sa i-a scos din minți. ”Dar în momentul acesta îți cauți ceva de muncă?”, a insistat Bendeac, însă răspunsul negativ a venit cu aceeași lejeritate. ”În viața asta există oameni care se mulțumesc cu puțin – puțină muncă, puțini bani”, a concluzionat Cheloo. Cert este că, deși discuția cu Alexandru nu a fost chiar pe placul juraților, aceștia au recunoscut că numărul său merită două voturi. ”Piesa e bună, dacă până și eu am reținut-o…”, a mărturisit Cheloo.

2 la Sol este o trupă de improvizație muzicală formată din Iulian și Andrei, care a reușit să ajungă fără emoții în etapa de vot prin aplicație după ce i-au trecut pe jurați printr-o istorie muzicală. ”Ne-am gândit să includem cât mai multe stiluri ca să fie evident că nu am pregătit nimic”, au spus aceștia, care însă nu l-au convins și pe Cheloo. ”Mie mi s-a părut interesant, se completau foarte bine, Cheloo a fost răutăcios”, a spus însă Delia, iar Doi la Sol au primit două voturi de DA, astfel că au intrat la votul publicului.

Andrei Cârlova a venit încrezător la iUmor, spunând că de mic își dorește să cânte  și să fie pe scenă, însă în fața momentul cel mai important din viața lui, acesta a clacat, a uitat versurile roast-ului pregătit și a cerut o pauză. ”Cum să îl mai cred eu acum?”, a spus dezamăgită Delia. După o scurtă pauză, Andrei a intrat din nou pe scenă și, chiar dacă a uitat versurile de mai multe ori, a fost incurajat să continue de câte ori este nevoie ca să ajungă până la ultima rimă. ”Nu înțeleg de ce s-a insistat atât de mult, nu poți să vii și să intri de 30 de ori și să te aștepți ca eu să te cred”, a spus Delia în cele din urmă, iar Andrei și-a încheiat prestația cu trei de NU.

Actrița Irena Boclincă din Republica Moldova a reușit să își intre atât de bine în rol la iUmor, încât a fost confundată de oameni cu personajul politic real – premierul Viorica Dăncilă. Pentru a afla cât de credibilă este în rolul său, actrița a făcut mai întâi o probă în Piața Obor din București, unde rezultatul a fost pe măsura așteptărilor! Oamenii au oprit-o la fiecare tarabă pentru a o saluta sau pentru a-i cere părerea despre mersul agriculturii.

Nici Delia, Mihai Bendeac și Cheloo nu se așteptau să aibă parte de o asemenea ”vizită oficială” în cel de-al șaselea sezon iUmor, iar reacțiile au fost pe măsură. ”Textul era atât de bun că râdeam în valuri și apoi mă enervam! Pentru că râdeam și nu mă concentram la text! Este excepțional ce a făcut! Este top 3 numere iUmor din șase sezoane! Cum ar fi să câștige Viorica Dăncilă iUmor?”, s-a întrebat amuzat Mihai Bendeac, în timp ce Irena a primit trei de DA din partea juraților.

Șarpele Sethward a fost cu siguranță surpriza serii pentru cei trei jurați, dar și prilej de panică în unele momente. ”Când a sărit pe scaunele publicului îmi era teamă să nu se accidenteze, era kamikaze! Era ceva de neoprit! Nu îmi venea să cred că omul se arunca pur și simplu pe jos, asta e artă, dăruirea!”, a spus Delia, în timp ce Mihai Bendeac a fost complet cucerit în momentul în care Sethward și-a continuat numărul atunci când în calea sa a ieșit o cămașă cu imprimeu ca de șarpe și a început să plângă după mama sa. În cele din urmă, perseverența lui Sethward a dat roade și a reușit să își ducă numărul la final după ce l-a surprins pe Șerban și l-a ”înghițit”. ”Acesta a fost de departe cel mai scandalos număr văzut aici. În calitate de actor, trebuie să vă mărturisesc nu că am rămas împresionat, dar e incredibil ce a făcut aici și cât de asumat s-a dus până la capăt.

Bucuros că a primit doi de DA, Sethward a avut o solicitare neobișnuită: să prezinte în fața juraților încă un număr. ”Acesta este bonus, fără jurizare, doar de plăcere!”, a spus actorul, care a intrat apoi în pielea unui pui de găină care și-a pierdut mama. ”Este extraordinar! Asta se face la școala de actorie, îți asumi rolul până la capăt, indiferent dacă ești o scamă sau Richard al III-lea!”, a încercat Mihai Bendeac să le explice celor prezenți comportamentul neobișnuit al concurentului, care însă l-a înspăimântat și pe el prin credibilitatea sa. ”A fost cel mai înspăimântător pui pe care l-am văzut! Își dai seama cum ar fi să visez toată noaptea cum mă aleargă un pui și un șarpe?”, a mărturisit juratul.

În fiecare săptămână, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o carte verde, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 23 februarie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: