Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera iUmor, lider incontestabil de audienţã!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Premiera celui de-al şaselea sezon iUmor, difuzată asearã, în intervalul 20:00 – 23:00, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 25.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 7.6 puncte de rating şi 19.9 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 10 puncte de rating și 20.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu doar  5,7 puncte de rating și 12% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a fost lider detaşat, cu o audiență medie de 10.3 puncte de rating și 20.2% cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã data de Kanal D cu 7.4 puncte de rating şi 14.6% cotã de piaţã. Pro Tv a ocupat abia locul trei, cu doar 6.5% puncte de rating și 12.7 % cota de piață.

În minutul de aur, 21:15, aproape 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, aproape dublu față de cei care urmăreau atunci Pro Tv – 1.2 milioane de telespectatori.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 8.5 puncte de rating și 22.4% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 18.7% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.8 puncte de rating și 14.3% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 9.4 puncte de rating și 18.3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7.9 puncte de rating și 15,4% cota de piață.

     

În cel de-al șaselea sezon iUmor, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo încă pot fi surprinși de concurenții care urcă pe scena iUmor, ba chiar terifiați în unele situații, după cum li s-a întâmplat seara trecută, la premiera emisiunii.

Obișnuit cu scena iUmor din ipostaza de invitat special, Dan Badea s-a alăturat în cel de-al șaselea sezon al emisiunii în calitate de co-prezentator, alături de Șerban Copoț, însă tot lui i-a revenit sarcina de a deschide prima ediție cu un număr de stand up. Lui i-a urmat însă Alexandru Agușoaie, care a reușit într-un timp record să le întindă nervii juraților. Dacă melodia compusa de el, ”Hurlududu”, i-a intrigat pe Mihai Bendeac, Delia și Cheloo, stilul lejer al lui Alexandru de a trăi și de a se lăsa întreținut de mama sa i-a scos din minți. ”Dar în momentul acesta îți cauți ceva de muncă?”, a insistat Bendeac, însă răspunsul negativ a venit cu aceeași lejeritate. ”În viața asta există oameni care se mulțumesc cu puțin – puțină muncă, puțini bani”, a concluzionat Cheloo. Cert este că, deși discuția cu Alexandru nu a fost chiar pe placul juraților, aceștia au recunoscut că numărul său merită două voturi. ”Piesa e bună, dacă până și eu am reținut-o…”, a mărturisit Cheloo.

2 la Sol este o trupă de improvizație muzicală formată din Iulian și Andrei, care a reușit să ajungă fără emoții în etapa de vot prin aplicație după ce i-au trecut pe jurați printr-o istorie muzicală. ”Ne-am gândit să includem cât mai multe stiluri ca să fie evident că nu am pregătit nimic”, au spus aceștia, care însă nu l-au convins și pe Cheloo. ”Mie mi s-a părut interesant, se completau foarte bine, Cheloo a fost răutăcios”, a spus însă Delia, iar Doi la Sol au primit două voturi de DA, astfel că au intrat la votul publicului.

Andrei Cârlova a venit încrezător la iUmor, spunând că de mic își dorește să cânte  și să fie pe scenă, însă în fața momentul cel mai important din viața lui, acesta a clacat, a uitat versurile roast-ului pregătit și a cerut o pauză. ”Cum să îl mai cred eu acum?”, a spus dezamăgită Delia. După o scurtă pauză, Andrei a intrat din nou pe scenă și, chiar dacă a uitat versurile de mai multe ori, a fost incurajat să continue de câte ori este nevoie ca să ajungă până la ultima rimă. ”Nu înțeleg de ce s-a insistat atât de mult, nu poți să vii și să intri de 30 de ori și să te aștepți ca eu să te cred”, a spus Delia în cele din urmă, iar Andrei și-a încheiat prestația cu trei de NU.

Actrița Irena Boclincă din Republica Moldova a reușit să își intre atât de bine în rol la iUmor, încât a fost confundată de oameni cu personajul politic real – premierul Viorica Dăncilă. Pentru a afla cât de credibilă este în rolul său, actrița a făcut mai întâi o probă în Piața Obor din București, unde rezultatul a fost pe măsura așteptărilor! Oamenii au oprit-o la fiecare tarabă pentru a o saluta sau pentru a-i cere părerea despre mersul agriculturii.

Nici Delia, Mihai Bendeac și Cheloo nu se așteptau să aibă parte de o asemenea ”vizită oficială” în cel de-al șaselea sezon iUmor, iar reacțiile au fost pe măsură. ”Textul era atât de bun că râdeam în valuri și apoi mă enervam! Pentru că râdeam și nu mă concentram la text! Este excepțional ce a făcut! Este top 3 numere iUmor din șase sezoane! Cum ar fi să câștige Viorica Dăncilă iUmor?”, s-a întrebat amuzat Mihai Bendeac, în timp ce Irena a primit trei de DA din partea juraților.

Șarpele Sethward a fost cu siguranță surpriza serii pentru cei trei jurați, dar și prilej de panică în unele momente. ”Când a sărit pe scaunele publicului îmi era teamă să nu se accidenteze, era kamikaze! Era ceva de neoprit! Nu îmi venea să cred că omul se arunca pur și simplu pe jos, asta e artă, dăruirea!”, a spus Delia, în timp ce Mihai Bendeac a fost complet cucerit în momentul în care Sethward și-a continuat numărul atunci când în calea sa a ieșit o cămașă cu imprimeu ca de șarpe și a început să plângă după mama sa. În cele din urmă, perseverența lui Sethward a dat roade și a reușit să își ducă numărul la final după ce l-a surprins pe Șerban și l-a ”înghițit”. ”Acesta a fost de departe cel mai scandalos număr văzut aici. În calitate de actor, trebuie să vă mărturisesc nu că am rămas împresionat, dar e incredibil ce a făcut aici și cât de asumat s-a dus până la capăt.

Bucuros că a primit doi de DA, Sethward a avut o solicitare neobișnuită: să prezinte în fața juraților încă un număr. ”Acesta este bonus, fără jurizare, doar de plăcere!”, a spus actorul, care a intrat apoi în pielea unui pui de găină care și-a pierdut mama. ”Este extraordinar! Asta se face la școala de actorie, îți asumi rolul până la capăt, indiferent dacă ești o scamă sau Richard al III-lea!”, a încercat Mihai Bendeac să le explice celor prezenți comportamentul neobișnuit al concurentului, care însă l-a înspăimântat și pe el prin credibilitatea sa. ”A fost cel mai înspăimântător pui pe care l-am văzut! Își dai seama cum ar fi să visez toată noaptea cum mă aleargă un pui și un șarpe?”, a mărturisit juratul.

În fiecare săptămână, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o carte verde, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 23 februarie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea “Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, lider incontestabil de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost luni seara lider incontestabil de audiență.  Emisiunea în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului “Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de invitații CRBL și Oase, Valentin Butnaru și Margherita de la Clejani, a adunat în fața micilor ecrane 670.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:24.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:24 – 01:01) o audiență medie de 3,5 puncte de rating și o cotă de piață de 23,3%, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 17,9% cota de piață și de Kanal D, cu 1,9 puncte de rating și 13% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,3%, urmată de Pro TV, cu 1,9 puncte de rating și 11,2% cota de piață și de Kanal D, cu 1,6 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și 14,9% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 12,5% cota de piață, și Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 11,2% cota de piață.

Luni seara, la „Xtra Night Show”, prezentatorul de știri Valentin Butnaru a făcut dezvăluiri inedite despre parcursul său în “Asia Express – Drumul Elefantului” alături de cele două echipe de vedete, CRBL și Oase, dar și Ana Morodan și Teleșpan. Deși rolul său a fost de a-i încurca pe concurenți cu prezența lui la ”patru ace”, prezentatorul s-a dovedit a fi pentru ei mai degrabă un talisman care s-a implicat cu entuziasm în fiecare moment al show-ului: ”Eu sunt perceput ca fiind foarte sobru. Nimeni nu cunoaște latura asta a mea pe care am arătat-o cu drag și spor în „Asia Express”. Cred că șocul a fost mai mare pentru Oase și CRBL decât pentru mine.” , a mărturisit acesta.

Deși a părăsit show-ul “Asia Express” din cauza problemelor de sănătate, Marga de la Clejani, invitată și ea aseară în platoul „Xtra Night Show”, a făcut o dezvăluire: ”Sunt fana lui CRBL și a lui Oase. Sunt haioși, drăguți, luptători și tot timpul te binedispun. Ei sunt echipa mea preferată!”.

În seara aceasta, „Xtra Night Show” va continua seria imaginilor nedifuzate din cel mai dur reality-show, „Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de doi invitați speciali – Ana Morodan și Teleșpan.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group               

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All Urban și National                        

Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending