Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Premiera reality show-ului GOSPODAR FĂRĂ PERECHE, lider de audienţă! Au inceput înscrierile pentru doamnele și domnișoarele care vor să participe în show-ul de la PRO TV!

Published

on

 

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe segmentul publicului comercial

 

Marți seară, românii au făcut cunoștință cu cei 13 gospodari fără pereche. Și-au făcut curaj să se înscrie, au fost plini de emoție când și-au spus povestea, iar toți își doresc cu ardoare să-și cunoască jumătatea… mai bună!

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Prima ediție Gospodar fără pereche, noul show Pro TV, a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 7.8 puncte de rating și 25.4% cotă de piață, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund, KANAL D a obținut 5.3 puncte de rating și 17.2% cotă de piață.

În minutul de aur de la ora 22:05, peste 1.6 milioane de români urmăreau poveștile de viață ale celor 13 bărbați care participă la show. Emisiunea va continua la Pro TV peste câteva luni, după etapa de selecție a doamnelor și domnișoarelor care sunt interesate să afle mai multe despre unul dintre cei 13 gospodari prezentați în ediția de ieri seară.

Start înscrieri pentru a-i cuceri pe gospodari!

 

13 bărbați au hotărât că, după ce au muncit foarte mult și au reușit să pună pe picioare o fermă în adevăratul sens al cuvântului, este momentul să își întemeieze o familie cu care să se bucure de tot ce au. Așa că au făcut primul pas către fericire și s-au înscris la show-ul Gospodar fără pereche, iar acum așteaptă cu nerăbdare și curiozitate să își găsească jumătatea!

 

Doamnele și domnișoarele care au văzut în unul dintre cei 13 gospodari un om interesant și potențialul lor partener de viață sunt invitate să se înscrie pe site-ul emisiunii, gospodarfarapereche.protv.ro, sau să sune la numărul de telefon 0728.188.511! Cele interesate să participe la emisiunea Gospodar fără pereche au de unde alege, pentru că cei 13 bărbați au vârste diferite, ferme cu diverse specializări, iar printre hobby-urile lor putem enumera iahtingul, pictura, motociclismul, cântatul, dansul și multe altele!

 

 

Ce își doresc cei 13 gospodari de la jumătatea lor?

 

Ieri seară, cei 13 gospodari și-au pus sufletul pe tavă, nu s-au ferit de lacrimi și au făcut tot posibilul pentru a câștiga inimile doamnelor și ale domnișoarelor care au urmărit emisiunea! Rând pe rând, am aflat detalii și mici picanterii despre gospodari, iar fiecare dintre ei are o variantă proprie despre jumătatea ideală.

 

Claudiu Borza visează să își întemeieze o familie alături de o femeie frumoasă, harnică, atrăgătoare, dar “de casă”, cum e vorba în zona în care locuiește el. Nu a avut nicio relație până la 36 de ani, însă acum a conștientizat că nu se simte pe deplin împlinit dacă nu are cu cine să se bucure de viață.

Ștefan Demeter caută o “fată isteață, cu care să îmi petrec cât mai mult timp. Dacă vrea la Kangoo Jumps, merg și la Kangoo Jumps pentru ea.” și își dorește o familie numeroasă, visează la copii cu viitoarea soție. Ștefan este pasionat de navigația cu vele, mare și scufundări, iar casa pe care și-a construit-o a fost gândită astfel încât să semene cât mai mult cu o ambarcațiune.

 

Gospodar și motociclist! Florin Zaharia este un agricultor care produce tone de legume, iar în timpul liber se plimbă pe motocicletă. Îi place să aibă grijă de el și se îmbracă mereu “la cămașă, un pantalon drăguț”. Nu a mai avut o relație de aproximativ doi ani și, în acest timp, și-a dat seama că s-a maturizat foarte tare, iar acum crede că iubirea adevărată înseamnă respect reciproc. Se așteaptă ca femeia visurilor sale să aibă un aspect fizic plăcut, zâmbitoare, să nu îl mintă și să fie alături de el la bine și la greu.

 

Bogdan Năstase este ciobanul K1! E pasionat, muncitor, serios, modest și foarte glumeț. Știe că ar putea avea un viitor frumos alături de o femeie “ca el”, adică puternică, harnică, “frumoasă, dar când zic frumoasă, frumoasă să fie! Ca să avem copii frumoși”, înaltă și să fie îngrijită.

 

Viorel Ariton este gospodarul romantic, care visează la o jumătate iubăreață”. Este un om credincios și își dorește inclusiv să devină preot. Dar, înainte de toate, visează să fie fericit alături de o femeie pe măsură, care să aibă un zâmbet cuceritor, să fie creață și drăgălașă.

 

Este tânăr, însă știe clar că are nevoie de o femeie “adevărată” alături de el. Alexandru Abramiuc crede cu tărie în atracția fizică și se așteaptă la sinceritate de la jumătatea sa și, bineînțeles, să arate foarte bine.

 

Vasile Nichita e dedicat muncii sale trup și suflet. Are încredere în el și știe că femeia perfectă pentru el ar trebui să îi ofere stabilitate, să se îngrijească și să aibă o dantură impecabilă.

 

Liviu Lionte își dorește să își construiască o familie frumoasă alături de o femeie muncitoare, care să aibă și ea responsabilități, să fie brunetă, zâmbitoare, cu fața senină și care să știe ce vrea de la viață.

 

Gabriel Pop are trei pasiuni: animalele, muzica populară și viața de familie! E un bărbat hotărât, care are lista clară a trăsăturilor pe care trebuie să le aibă femeia alături de care o să-și construiască viitorul: sociabilă, înțelegătoare, să nu fie prea geloasă, că sunt eu destul!”.

 

Cântă din pasiune și spune că le cântă frecvent și plantelor pe care le crește la ferma sa. Casian Vițălar visează să-și întâlnească jumătatea, dar nu are preconcepții că ea ar trebui să aibă o anumită înălțime, vârstă sau culoare a ochilor, dar știe că atunci când o va întâlni, va ști că e EA.

 

Ionuț Cucu are o afacere cu transport cu microbuze și a construit o fermă mare alături de părinții săi. Totul a pornit ca o pasiune și a ajuns o adevărată afacere, iar acum simte că singurul plan la care mai are de lucrat este cel sentimental! Ar fi imediat cucerit de o femeie care să fie plăcută, veselă, sociabilă, de încredere.

 

Marinel Cazan nu a mai avut o relație de peste 20 de ani, însă speră că a venit și vremea lui! Visează la o femeie muncitoare, care să fie atletică, pentru că la munte îi trebuie condiție fizică pentru a se descurca.

 

Marian Preda are de toate, că doar e fermier, știi ce zic?”. Vorbește mult, are energie, îi place să se distreze, se consideră fericit și singurul lucru care îi lipsește este o fată serioasă. Pe lângă treburile gospodăriei, femeia alături de care vrea să își întemeieze o familie trebuie să fie și îngrijită, înaltă, brunetă cu părul lung.

 

Foto Credit: PRO TV

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

Sursa Cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

CONCURS: 50 de cititori vor vedea Finaliştii Premiilor, live la RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, intreaga zi

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Vineri, 5 aprilie, Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu programele difuzate pe parcursul intregii zile, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, serialul “Povestea noastra”, dar si show-ul “Bravo, ai stil!” au fost in preferintele telespectatorilor.

Vineri, 5 aprilie, pe parcursul intregii zile, Kanal D a fost pe locul doi, pe toate categoriile de public. Postul TV a inregistrat 2,3% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul National, 1,3% rating si 10,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,8% rating si 9,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,131,6177
 Kanal D1,310,257
 Antena 11,310,157
WHOLE DAYRomania TV0,53,821
 Antena 30,32,615
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,226,7927
 Kanal D2,311,6403
 Antena 12,010,4359
WHOLE DAYRomania TV1,05,1178
 Antena 31,04,9172
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,725,4449
 Kanal D1,89,7171
 Antena 11,79,2162
WHOLE DAYAntena 31,26,3111
 Romania TV1,26,2110
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Productii de top, urmarite de sute de mii de romani;  “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”,  serialul “Povestea noastra” si “Bravo, ai stil!”

 

Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor, pe targetul Comercial si National, si pe locul doi, pe publicul din intreaga tara. Emisiunea prezentata de Andreea Mantea a inregistrat 1,8% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,3% cota de piata, pe segmentul de public All Urban. O medie de aproape jumatate de milion (436.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Puterea dragostei”.

Topul audientelor a continuat cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, care au tinut, in medie, in fata micilor ecrane peste 351.000 de telespectatori, in fiecare minut al difuzarii, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat in randul publicului de la orase, cat si in randul telespectatorilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu, au inregistrat 2,0% rating, si 13,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,2% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial, cifre care au clasat statia pe locul doi, pe categoriile monitorizate.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,315,4416
 Kanal D2,013,0351
 Antena 11,912,2329
STIRILE KANAL D 12:00Romania TV1,17,2194
12:00-13:00Antena 31,06,8184
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV1,515,765
 Kanal D1,212,652
 Antena 11,212,050
STIRILE KANAL D 12:00Antena 30,88,033
12:00-13:00Romania TV0,43,916
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

Prime Time-ul de vineri, 5 aprilie, cu serialul “Povestea noastra”, difuzat in intervalul 20:00 – 23:05, a pozitionat Kanal D pe locul doi, pe toate categoriile de public din tara. Astfel, serialul turcesc a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, de peste 1.2 milioane (1.263.000) de fanii din intreaga tara. In intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 7,1% rating si 15,8% cota de piata, pe targetul National, 5,6% rating si 13,2% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,1% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial. Minutul de maxima audienta, atins la 20:11, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion si jumatate (1.585.000) de romani din intreaga tara.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV13,541,2577
 Kanal D4,112,6177
 Antena 12,57,8109
BIZIM HIKAYENational TV0,92,737
20:00-23:05DigiSport 10,72,130
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV15,135,41446
 Kanal D5,613,2541
 Antena 32,45,7235
BIZIM HIKAYEAntena 12,15,0204
20:00-23:05Romania TV1,33,0124
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV16,035,62844
 Kanal D7,115,81263
 Antena 12,55,5443
BIZIM HIKAYEAntena 32,04,5358
20:00-23:05National TV1,63,4275
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

“Bravo, ai stil!”, cel mai urmarit show de fashion din Romania, a completat topul audientelor de vineri seara. In intervalul difuzarii show-ului prezentat de Ilinca Vandici, 23:00 – 1:10, Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat pe targetul Comercial, cat si pe cel National. Statia a inregistrat 1,5% rating si 6,9% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,7% rating si 7,4% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,836,6333
 Kanal D1,56,962
 Antena 11,35,954
BRAVO, AI STIL! Romania TV0,83,734
23:00-25:10National TV0,62,927
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,031,11234
 Kanal D1,77,4293
 Antena 11,67,1281
BRAVO, AI STIL! Romania TV1,56,6264
23:00-25:10Antena 31,04,5180
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending