Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Premiera reality show-ului GOSPODAR FĂRĂ PERECHE, lider de audienţă! Au inceput înscrierile pentru doamnele și domnișoarele care vor să participe în show-ul de la PRO TV!

Published

on

 

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe segmentul publicului comercial

 

Marți seară, românii au făcut cunoștință cu cei 13 gospodari fără pereche. Și-au făcut curaj să se înscrie, au fost plini de emoție când și-au spus povestea, iar toți își doresc cu ardoare să-și cunoască jumătatea… mai bună!

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Prima ediție Gospodar fără pereche, noul show Pro TV, a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 7.8 puncte de rating și 25.4% cotă de piață, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund, KANAL D a obținut 5.3 puncte de rating și 17.2% cotă de piață.

În minutul de aur de la ora 22:05, peste 1.6 milioane de români urmăreau poveștile de viață ale celor 13 bărbați care participă la show. Emisiunea va continua la Pro TV peste câteva luni, după etapa de selecție a doamnelor și domnișoarelor care sunt interesate să afle mai multe despre unul dintre cei 13 gospodari prezentați în ediția de ieri seară.

Start înscrieri pentru a-i cuceri pe gospodari!

 

13 bărbați au hotărât că, după ce au muncit foarte mult și au reușit să pună pe picioare o fermă în adevăratul sens al cuvântului, este momentul să își întemeieze o familie cu care să se bucure de tot ce au. Așa că au făcut primul pas către fericire și s-au înscris la show-ul Gospodar fără pereche, iar acum așteaptă cu nerăbdare și curiozitate să își găsească jumătatea!

 

Doamnele și domnișoarele care au văzut în unul dintre cei 13 gospodari un om interesant și potențialul lor partener de viață sunt invitate să se înscrie pe site-ul emisiunii, gospodarfarapereche.protv.ro, sau să sune la numărul de telefon 0728.188.511! Cele interesate să participe la emisiunea Gospodar fără pereche au de unde alege, pentru că cei 13 bărbați au vârste diferite, ferme cu diverse specializări, iar printre hobby-urile lor putem enumera iahtingul, pictura, motociclismul, cântatul, dansul și multe altele!

 

 

Ce își doresc cei 13 gospodari de la jumătatea lor?

 

Ieri seară, cei 13 gospodari și-au pus sufletul pe tavă, nu s-au ferit de lacrimi și au făcut tot posibilul pentru a câștiga inimile doamnelor și ale domnișoarelor care au urmărit emisiunea! Rând pe rând, am aflat detalii și mici picanterii despre gospodari, iar fiecare dintre ei are o variantă proprie despre jumătatea ideală.

 

Claudiu Borza visează să își întemeieze o familie alături de o femeie frumoasă, harnică, atrăgătoare, dar “de casă”, cum e vorba în zona în care locuiește el. Nu a avut nicio relație până la 36 de ani, însă acum a conștientizat că nu se simte pe deplin împlinit dacă nu are cu cine să se bucure de viață.

Ștefan Demeter caută o “fată isteață, cu care să îmi petrec cât mai mult timp. Dacă vrea la Kangoo Jumps, merg și la Kangoo Jumps pentru ea.” și își dorește o familie numeroasă, visează la copii cu viitoarea soție. Ștefan este pasionat de navigația cu vele, mare și scufundări, iar casa pe care și-a construit-o a fost gândită astfel încât să semene cât mai mult cu o ambarcațiune.

 

Gospodar și motociclist! Florin Zaharia este un agricultor care produce tone de legume, iar în timpul liber se plimbă pe motocicletă. Îi place să aibă grijă de el și se îmbracă mereu “la cămașă, un pantalon drăguț”. Nu a mai avut o relație de aproximativ doi ani și, în acest timp, și-a dat seama că s-a maturizat foarte tare, iar acum crede că iubirea adevărată înseamnă respect reciproc. Se așteaptă ca femeia visurilor sale să aibă un aspect fizic plăcut, zâmbitoare, să nu îl mintă și să fie alături de el la bine și la greu.

 

Bogdan Năstase este ciobanul K1! E pasionat, muncitor, serios, modest și foarte glumeț. Știe că ar putea avea un viitor frumos alături de o femeie “ca el”, adică puternică, harnică, “frumoasă, dar când zic frumoasă, frumoasă să fie! Ca să avem copii frumoși”, înaltă și să fie îngrijită.

 

Viorel Ariton este gospodarul romantic, care visează la o jumătate iubăreață”. Este un om credincios și își dorește inclusiv să devină preot. Dar, înainte de toate, visează să fie fericit alături de o femeie pe măsură, care să aibă un zâmbet cuceritor, să fie creață și drăgălașă.

 

Este tânăr, însă știe clar că are nevoie de o femeie “adevărată” alături de el. Alexandru Abramiuc crede cu tărie în atracția fizică și se așteaptă la sinceritate de la jumătatea sa și, bineînțeles, să arate foarte bine.

 

Vasile Nichita e dedicat muncii sale trup și suflet. Are încredere în el și știe că femeia perfectă pentru el ar trebui să îi ofere stabilitate, să se îngrijească și să aibă o dantură impecabilă.

 

Liviu Lionte își dorește să își construiască o familie frumoasă alături de o femeie muncitoare, care să aibă și ea responsabilități, să fie brunetă, zâmbitoare, cu fața senină și care să știe ce vrea de la viață.

 

Gabriel Pop are trei pasiuni: animalele, muzica populară și viața de familie! E un bărbat hotărât, care are lista clară a trăsăturilor pe care trebuie să le aibă femeia alături de care o să-și construiască viitorul: sociabilă, înțelegătoare, să nu fie prea geloasă, că sunt eu destul!”.

 

Cântă din pasiune și spune că le cântă frecvent și plantelor pe care le crește la ferma sa. Casian Vițălar visează să-și întâlnească jumătatea, dar nu are preconcepții că ea ar trebui să aibă o anumită înălțime, vârstă sau culoare a ochilor, dar știe că atunci când o va întâlni, va ști că e EA.

 

Ionuț Cucu are o afacere cu transport cu microbuze și a construit o fermă mare alături de părinții săi. Totul a pornit ca o pasiune și a ajuns o adevărată afacere, iar acum simte că singurul plan la care mai are de lucrat este cel sentimental! Ar fi imediat cucerit de o femeie care să fie plăcută, veselă, sociabilă, de încredere.

 

Marinel Cazan nu a mai avut o relație de peste 20 de ani, însă speră că a venit și vremea lui! Visează la o femeie muncitoare, care să fie atletică, pentru că la munte îi trebuie condiție fizică pentru a se descurca.

 

Marian Preda are de toate, că doar e fermier, știi ce zic?”. Vorbește mult, are energie, îi place să se distreze, se consideră fericit și singurul lucru care îi lipsește este o fată serioasă. Pe lângă treburile gospodăriei, femeia alături de care vrea să își întemeieze o familie trebuie să fie și îngrijită, înaltă, brunetă cu părul lung.

 

Foto Credit: PRO TV

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

Sursa Cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

CONCURS: 50 de cititori vor vedea Finaliştii Premiilor, live la RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending