Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Premiera serialului “Când mama nu-i acasă” de la Happy Channel, locul 4 în audienţe! Cifre, aici!

Premiera iSerialului “Când mama nu-i acasă”, ce a avut loc ieri, 13 martie, simultan pe Happy Channel și Antena 1, a adus rezultate formidabile, însumând o cotă de piață de 22% la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

Avatar

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”blue”]A[/rdmof_dropcaps]Premiera iSerialului “Când mama nu-i acasă”, ce a avut loc ieri, 13 martie, simultan pe Happy Channel și Antena 1, a adus rezultate formidabile, însumând o cotă de piață de 22% la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

 

Între 19:45-19:58, intervalul difuzării primului episod din iSerial, Happy Channel a ocupat locul 4 în top All Channels cu 2.7 puncte de rating și 6.3% share la nivelul targetului comercial Femei 18-49 Urban. Iar Antena 1 a înregistrat o audiență de 6.6 puncte de rating și 15.7% share.

 

La nivelul targetului 18-49 Urban, primul episod din iSerialul “Când mama nu-i acasă” difuzat pe Happy Channel a ocupat locul 4 în top All Channels cu 1.9 puncte de rating și 5.3% share. Tot aici, Antena 1 a înregistrat 4.7 puncte de rating și 13% share. Astfel, iSerialul a însumat o cotă de piață de 18.3% la nivelul targetului 18-49 Urban.

 

În Prime-Time (19:00-23:00), Happy Channel a fost lider la nivelul nișei dedicate femeilor pe targetul Femei18-49 Urban, cu 1.0 puncte de rating și 2.1% share, devansând principalul concurent, Acasa TV, care a obținut 0.5 puncte de rating și 1.2% share.

 

Începând de astăzi, iSerialul “Când mama nu-i acasă” continuă de la 19:45 și de la 23:00, doar pe Happy Channel. Așadar, în fiecare zi, de luni până joi, de la 19:45 și de la 23:00, telespectatorii vor viziona câte un miniepisod de aproximativ 15 minute comerciale, iar duminica de la 19:00 la 20:00, vor vedea integral cele 4 episoade legate intr-un format clasic de televiziune. iSerialul are o acoperire de 360 grade, fiind primul produs integrat pe toate platformele media: TV, Online și Social Media. Episoadele iSerialul “Când mama nu-i acasă” vor putea fi vizionate și pe canalul de Youtube Happy Channel.

 

iSerialul prezintă povestea Mirunei (Cristina Ciobănașu), a lui Victor (Vlad Gherman) și a lui Radu (Rapha Tudor), trei adolescenți care trăiesc o poveste de dragoste. Ghinionul este că fiecare iubește pe cine nu trebuie: Miruna pe Victor, Radu pe Miruna și Victor pe nimeni… pentru că Victor a pus lacăt sentimentelor din cauza unei întâmplări tragice pe care a trăit-o când avea 18 ani.

 

În primul episod, telespectatorii au făcut cunoștință cu Miruna (Cristina Ciobănașu), Victor (Vlad Gherman), Buni (Carmen Tănase) și Radu (Rapha Tudor), iar în episodul de astăzi, difuzat de la 19:45 pe Happy, îi vor cunoște și pe Geanina (Ioana Ginghină) și Mirciulică (Silviu Mircescu).

 

Ce se întâmplă “Când mama nu-i acasă”, happy telespectatorii vor afla urmărind primul serial din România filmat integral cu telefonul mobil, ce aduce în fața publicului o poveste contemporană, cu întâmplări inspirate din realitate, o poveste cu tineri și despre tineri.

 

Foto Credit: HAPPY CHANNEL

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L. 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0