Connect with us

Analize

ANALIZA AUDIENŢE TV: Premiera serialului “Steaua Sufletului” de la Kanal D, debut promițător. Cum arată cifrele pe toate segmentele de public?

Published

on

 

Miercuri, 6 decembrie, Kanal D s-a poziționat pe locul doi in topul televiziunilor din România, in targeturile Național si Urban, cu serialul “Steaua Sufletului”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiența cu emisiunile “Visuri la cheie” si “Pe bune?!”, iar Antena 1, care a difuzat emisiunea “The Wall – Marele Zid” si filmul “Ora de varf” a obținut locul 3. 

 

Premiera serialului turcesc s-a situat pe prima poziție în topul programelor difiuzate ieri de Kanal D cu o medie la nivel național de 1.212.000 de telespectatori si un vârf de audiență de 1.543.000 in minutul 21:51. Performanța debutului “Steaua Sufletului” se înscrie în valorile obținute de premierele serialelor turceşti de succes din acest an: “Mireasa din Istanbul” a înregistrat la primul episod o medie de 1.227.000 de telespectatori si “BAHAR” o medie de 1.258.000 la nivel național.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-23:30
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.08.41507.6
Kanal D15.36.81211.9
Antena 110.24.5807.8
Antena 36.02.6472.4
National TV4.21.9332.9

 

PUBLICUL URBAN

Target >>Urban All
Interval >>19:59-23:30
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.18.5820.4
Kanal D13.25.9568.0
Antena 18.33.7356.0
Antena 37.53.4324.1
Romania TV4.01.8172.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-23:30
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.19.3414.4
Antena 111.94.2188.1
Kanal D10.13.6160.3
Prima TV4.01.464.0
National TV2.91.146.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Emisiunea “Asta-i Romania”, lider de audienta absolut, a doua saptamana consecutiv

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta, a doua saptamana consecutiv, cu audientele inregistrate de emisiunea “Asta-i Romania!”. Editia de duminica, 17 februarie, difuzata in intervalul 17:30 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, in intervalul orar mai sus mentionat, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.019.000) de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 18:26, a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion si jumatate (1.459.000) de fani ai emisiunii “Asta-i Romania”.

Ieri, in intervalul difuzarii emisiunii “Asta-i Romania”, Kanal D a inregistrat 4,4% rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 5,7% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,414,5188
 Pro TV4,214,0182
 Antena 13,311,1143
ASTA-I ROMANIADigiSport 11,75,572
17:30-19:00Romania TV1,34,456
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,0549
 Pro TV3,89,2361
 Antena 13,27,8306
ASTA-I ROMANIARomania TV2,86,8265
17:30-19:00Antena 32,35,6220
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,813,31019
 Pro TV4,29,8751
 Antena 14,09,3711
ASTA-I ROMANIARomania TV2,96,7514
17:30-19:00Prima TV1,84,2322
Source: Kantar Media Romania    
Date: 17.02.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending