Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima confruntare pe echipe ”Chefi la cuțite”, lider absolut de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima confruntare pe echipe a clasat cel mai iubit show culinar ca lider detașat de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19.58-23.15 în care a fost difuzat. 

Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură desfășurarea primei lupte culinare a bucătarilor aleși în cel de-al șaselea sezon, iar minutul de maximă audiență de la 21.16 a strâns, la nivel național, aproape 2.400.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 10.2 puncte de rating și 29,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 20,7 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,9 puncte de rating și 22,7 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,4 puncte de rating și 12,4 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 22,3% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 13,5 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 27% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6.4 puncte de rating și 14,6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,6 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,4 puncte de rating și 16,1% cota de piață.

Aseară, bucătarii aleși de chefi în cel de-al șaselea sezon ”Chefi la cuțite” și-au ocupat locurile la bancul de lucru plini de energie și entuziasm. Lucrurile au luat o întorsătură neașteptată după ce chef Sorin Bontea a decis să deschidă jocul cu o primă mișcare strategică și a folosit cea mai temută amuletă adjudecată în luptele culinare din audiții. Pentru că juratul a obținut dreptul de a schimba un concurent din echipa sa, cu un altul dintr-o echipă adversă, a decis ca Valentin Dumitrescu, ucenic din echipa lui chef Florin Dumitrescu, să poarte de acum încolo tunica albastră, în vreme ce Ovidiu Malișevschi să lupte alături de mentorul său preferat, în culoarea roșie.

Un joc de ghicit a stabilit și avantajul echipei albastre, ce și-a câștigat dreptul de a împărți ingredientele în prima confruntare pe echipe, a cărei teme au fost antreurile de Crăciun. Astfel, bucătarii lui chef Bontea au avut de gătit salată boeuf, în vreme ce galbenii lui chef Scărlătescu au încercat să facă impresie în rândul juraților cu piftie, iar concurenții din echipa roșie condusă de chef Dumitrescu au pregătit caltaboș. Cei trei jurați s-au bazat luni seară pe cei mai talentați dintre cei aleși, cuțitele de aur, Maria Burlacu, Silviu Nedelea și Alex Ilinca, ce s-au impus ca lideri și au contribuit decisiv la farfuriile finale ale echipelor.

Invitații speciali ai serii au fost actorii din serialul ”Fructul Oprit”, difuzat de Antena 1, ei fiind cei care au stabilit clasamentul după prima confruntare din bucătăria ”Chefi la cuțite”. Deși lupta între chefii Bontea și Scărlătescu a fost una strânsă, echipa albastră a fost cea care a impresionat actorii cu dish-ul tradițional românesc și a reușit să scăpe de emoțiile duelului de luni seară: ”Prima probă e foarte importantă. E important să câștigi, mai ales pentru moralul echipei. Concurenții mei au gust!”, a afirmat Sorin Bontea încântat.

Primul duel din sezonul șase s-a dat între echipele chefilor Scărlătescu și Dumitrescu, iar tema probei i-a provocat pe bucătari să gătească cupcakes, prăjiturele decorate, coapte în forme speciale. Acest desert a adus și multă tensiune la bancurile de lucru, iar pentru o parte din concurenți, deliciile culinare dulci au fost un adevărat chin. După jurizarea chefilor, emoțiile primei eliminări din sezonul șase au început să pună stăpânire pe toți cei prezenți: ”Cred că după ce se termină emisiunea, voi avea probleme serioase de inimă.”, afirma George, din echipa roșie. Maria Burlacu, cuțitul de aur al lui Cătălin Scărlătescu, a obținut aseară punctaj maxim cu o farfurie impecabilă, demonstrând că a meritat pe deplin votul de încredere primit în audiții. Deși Andrei Balasz a fost la un singur pas de eliminare, Ovidiu Malișevschi, a fost cel care a părăsit competiția: ”Ovidiu este un bucătar pasionat și m-am atașat de el. Este un om cu coloană vertebrală, a ținut-o până în pânzele albe că vrea să ajungă în echipa meași a reușit. Din păcate aici s-a hazardat, a făcut o farfurie ce nu avea ce să caute pe masă acum. Experiența lui în acest concurs se termină prea brusc.”, a mărturisit Florin Dumitrescu la finalul ediției.

Lupta continuă în seara aceasta cu a doua confruntare pe echipe a sezonului șase ”Chefi la cuțite, una în care tensiunea, emoțiile și izbucnirile la bancul de lucru vor face parte din peisajul unei alte lupte culinare crâncene, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 17 decembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: