Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima confruntare pe echipe ”Chefi la cuțite”, lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Prima confruntare pe echipe a clasat cel mai iubit show culinar ca lider detașat de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19.58-23.15 în care a fost difuzat. 

Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură desfășurarea primei lupte culinare a bucătarilor aleși în cel de-al șaselea sezon, iar minutul de maximă audiență de la 21.16 a strâns, la nivel național, aproape 2.400.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 10.2 puncte de rating și 29,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 20,7 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,9 puncte de rating și 22,7 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,4 puncte de rating și 12,4 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 22,3% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 13,5 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 27% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 6.4 puncte de rating și 14,6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,6 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,4 puncte de rating și 16,1% cota de piață.

Aseară, bucătarii aleși de chefi în cel de-al șaselea sezon ”Chefi la cuțite” și-au ocupat locurile la bancul de lucru plini de energie și entuziasm. Lucrurile au luat o întorsătură neașteptată după ce chef Sorin Bontea a decis să deschidă jocul cu o primă mișcare strategică și a folosit cea mai temută amuletă adjudecată în luptele culinare din audiții. Pentru că juratul a obținut dreptul de a schimba un concurent din echipa sa, cu un altul dintr-o echipă adversă, a decis ca Valentin Dumitrescu, ucenic din echipa lui chef Florin Dumitrescu, să poarte de acum încolo tunica albastră, în vreme ce Ovidiu Malișevschi să lupte alături de mentorul său preferat, în culoarea roșie.

Un joc de ghicit a stabilit și avantajul echipei albastre, ce și-a câștigat dreptul de a împărți ingredientele în prima confruntare pe echipe, a cărei teme au fost antreurile de Crăciun. Astfel, bucătarii lui chef Bontea au avut de gătit salată boeuf, în vreme ce galbenii lui chef Scărlătescu au încercat să facă impresie în rândul juraților cu piftie, iar concurenții din echipa roșie condusă de chef Dumitrescu au pregătit caltaboș. Cei trei jurați s-au bazat luni seară pe cei mai talentați dintre cei aleși, cuțitele de aur, Maria Burlacu, Silviu Nedelea și Alex Ilinca, ce s-au impus ca lideri și au contribuit decisiv la farfuriile finale ale echipelor.

Invitații speciali ai serii au fost actorii din serialul ”Fructul Oprit”, difuzat de Antena 1, ei fiind cei care au stabilit clasamentul după prima confruntare din bucătăria ”Chefi la cuțite”. Deși lupta între chefii Bontea și Scărlătescu a fost una strânsă, echipa albastră a fost cea care a impresionat actorii cu dish-ul tradițional românesc și a reușit să scăpe de emoțiile duelului de luni seară: ”Prima probă e foarte importantă. E important să câștigi, mai ales pentru moralul echipei. Concurenții mei au gust!”, a afirmat Sorin Bontea încântat.

Primul duel din sezonul șase s-a dat între echipele chefilor Scărlătescu și Dumitrescu, iar tema probei i-a provocat pe bucătari să gătească cupcakes, prăjiturele decorate, coapte în forme speciale. Acest desert a adus și multă tensiune la bancurile de lucru, iar pentru o parte din concurenți, deliciile culinare dulci au fost un adevărat chin. După jurizarea chefilor, emoțiile primei eliminări din sezonul șase au început să pună stăpânire pe toți cei prezenți: ”Cred că după ce se termină emisiunea, voi avea probleme serioase de inimă.”, afirma George, din echipa roșie. Maria Burlacu, cuțitul de aur al lui Cătălin Scărlătescu, a obținut aseară punctaj maxim cu o farfurie impecabilă, demonstrând că a meritat pe deplin votul de încredere primit în audiții. Deși Andrei Balasz a fost la un singur pas de eliminare, Ovidiu Malișevschi, a fost cel care a părăsit competiția: ”Ovidiu este un bucătar pasionat și m-am atașat de el. Este un om cu coloană vertebrală, a ținut-o până în pânzele albe că vrea să ajungă în echipa meași a reușit. Din păcate aici s-a hazardat, a făcut o farfurie ce nu avea ce să caute pe masă acum. Experiența lui în acest concurs se termină prea brusc.”, a mărturisit Florin Dumitrescu la finalul ediției.

Lupta continuă în seara aceasta cu a doua confruntare pe echipe a sezonului șase ”Chefi la cuțite, una în care tensiunea, emoțiile și izbucnirile la bancul de lucru vor face parte din peisajul unei alte lupte culinare crâncene, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 17 decembrie 2018

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0