Analize Audiente TV
AUDIENŢE TV: În Prime Time, KANAL D a fost lider pe publicul naţional, iar Antena 1 cu Chefi la Cuţite a luat oraşele! Clasament detaliat aici!
Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiviunilor din Romania, in randul publicului din intreaga tara. In ceea ce priveste segmentul de public din mediul urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul audientelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] Aseara, in intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiviunilor din Romania, in randul publicului din intreaga tara. In ceea ce priveste segmentul de public din mediul urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul audientelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Antena 1 a fost lider de audiente la nivelul publicului urban, iar in intervalul monitorizat difuza finala Chefi la Cutite, iar Pro TV, filmul artistic Pompei.
Kanal D: In intervalul mai sus mentionat, productia turceasca a inregistrat aseara 8,8% rating si 18.5% cota de piata, pe targetul National, si 8,2% rating si 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de peste un milion si jumatate (1.573.000) de romani urmareau aseara serialul de la Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la 21:46, la Kanal D se aflau in fata micilor ecrane 1.894.000 de telespectatori.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-23:00 | Kanal D | 8,8 | 18,5 | |||
Antena 1 | 8,0 | 16,9 | ||||
Pro TV | 7,9 | 16,7 | ||||
Antena 3 | 2,7 | 5,7 | ||||
Romania TV | 2,0 | 4,2 | ||||
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-23:00 | Antena 1 | 9,1 | 18,5 | |||
Kanal D | 8,2 | 16,8 | ||||
Pro TV | 7,6 | 15,6 | ||||
Antena 3 | 3,2 | 6,6 | ||||
Romania TV | 2,4 | 4,9 | ||||
Foto Credit: KANAL D
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
- Program TV3 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20 – 26 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 24 – 30 noiembrie 2023
- Seriale3 săptămâni ago
CLANUL a ajuns la sezonul final! Echipa a început filmările pentru cel de-al 4-lea capitol
- Program TV3 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 20 – 26 Noiembrie 2023
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- Special TV2 săptămâni ago
România este oriunde inima se simte acasă! De 1 decembrie, trăiești România la PRO TV!
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Fiul unui cunoscut om de afaceri la un pas de tragedie! Salvat de un medic roman, dupa ce fusese diagnosticat gresit in Turcia!
- Seriale2 săptămâni ago
Comedia romantică Lasă-mă, îmi place! Camera 609 de la Antena 1 a fost reînnoită pentru sezonul doi
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 24 – 30 noiembrie 2023
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express își menține supremația în topul audiențelor
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Selim the Kid lanseaza videoclipul piesei „Vin cu tata”
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express, lider de audiență. Premieră în istoria emisiunii: imunitatea se dă la peste 3.000 de metri altitudine
- Program TVo săptămână ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- Emisiunio săptămână ago
Andrew Tate primul interviu televizat după ce a ieșit din închisoare la “40 de întrebări cu Denise Rifai”