Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: În Prime Time, KANAL D a fost lider pe publicul naţional, iar Antena 1 cu Chefi la Cuţite a luat oraşele! Clasament detaliat aici!

Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiviunilor din Romania, in randul publicului din intreaga tara. In ceea ce priveste segmentul de public din mediul urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul audientelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] Aseara, in intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiviunilor din Romania, in randul publicului din intreaga tara. In ceea ce priveste segmentul de public din mediul urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul audientelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Antena 1 a fost lider de audiente la nivelul publicului urban, iar in intervalul monitorizat difuza finala Chefi la Cutite, iar Pro TV, filmul artistic Pompei. 

 

Kanal D: In intervalul mai sus mentionat, productia turceasca a inregistrat aseara 8,8% rating si 18.5% cota de piata, pe targetul National, si 8,2% rating si 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.573.000) de romani urmareau aseara serialul de la Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la 21:46, la Kanal D se aflau in fata micilor ecrane 1.894.000 de telespectatori.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-23:00Kanal D8,818,5
 Antena 18,016,9
 Pro TV7,916,7
 Antena 32,75,7
 Romania TV2,04,2

 

 

PUBLICUL URBAN 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-23:00Antena 19,118,5
 Kanal D8,216,8
 Pro TV7,615,6
 Antena 33,26,6
 Romania TV2,44,9

 

Foto Credit: KANAL D

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending