ANALIZA: Grupul PRO TV, lider incontestabil de audiență în 2017! Distanța dintre PRO TV și competiție, cea mai mare din ultimii 5 ani

0
1557

Știrile, emisiunile de divertisment, fotbalul, filmele și serialele PRO TV sunt, de 22 de ani, preferate de majoritatea românilor!

Grupul PRO TV, parte a Central European Media Enterprises, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar diferența față de grupul media de pe locul secund a crescut cu 2.3 puncte procentuale în share, pe durata întregii zile, cea mai mare din ultimii 5 ani.

 

„Pentru noi, 2017 a fost un an bun, iar rezultatele de audiență vorbesc de la sine. Am lansat cinci show-uri noi, Uite cine dansează, Gospodar fără pereche, Fort Boyard, România, jos pălăria! și Pe bune?!, Știrile PRO TV reprezintă principala sursă de informare pentru români, iar conținutul pe care îl oferim zilnic, de luni până duminică, este, la fel ca în fiecare an, preferat de majoritatea telespectatorilor. Le mulțumesc colegilor din echipa PRO TV pentru efortul depus în 2017, iar tuturor românilor le promitem un 2018 în care conținutul de calitate, știrile obiective, divertismentul și acțiunea vor atinge un nou nivel. În februarie vom lansa în forță grila de primăvară, cu emisiuni deja consacrate, precum Românii au talent și Ferma vedetelor, dar și cu Mă însoară mama, un show care credem că va fi pe placul telespectatorilor.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

PRO TV, postul TV preferat al românilor

Fie că este vorba de rezultatele de audiență înregistrate la nivelul întregii zile sau în prime time, PRO TV este, incontestabil, liderul televiziunilor din România!

 

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut la nivelul întregii zile o medie de 3.9 puncte de rating și 23.3% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, ANTENA 1, cu numai 2.5 puncte de rating și 14.9% share. Comparativ cu anul 2016, PRO TV a înregistrat o creștere consistentă, de 2.7 puncte procentuale cotă de piață!

În prime time, PRO TV a obținut anul acesta cifre considerabil mai ridicate decât în 2016, cu o creștere de 2 puncte procentuale share! La nivelul publicului comercial, PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 27.0% share, în timp ce postul TV de pe locul al doilea, ANTENA 1, a înregistrat doar 5.4 puncte de rating și 15.9% share.

 

Grupul PRO TV, cel mai urmărit de telespectatori!

Programele și conținutul de calitate oferit de cele șase televiziuni din grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO CINEMA, PRO GOLD, PRO TV Internațional) au făcut ca distanța pe întreaga zi față de grupul media secund să crească în 2017 cu 2.3 puncte procentuale share, comparativ cu anul 2016, ajungând la cea mai mare distanță față de grupul media secund din ultimii 5 ani!

Rezultatele de audiență obținute de grupul PRO TV la nivelul întregii zile pe segmentul publicului comercial au crescut în 2017, ajungând la o medie de 4.6 puncte de rating și 27.4% share, comparativ cu grupul media secund, INTACT, care a înregistrat o medie de 3.5 puncte de rating și 20.7% share.

În prime time, grupul PRO TV a înregistrat o medie de 10.3 puncte de rating și 30.3% share, comparativ cu următorul competitor media, INTACT, care a obținut o medie de numai 7.2 puncte de rating și 21.2% share, ajungând la o diferență de 9.1 puncte procentuale.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Comentarii