Connect with us
Reclame

 

Programul special PRO TV din perioada 24-26 decembrie le-a adus românilor emoția, energia și veselia specifice Crăciunului. Singur acasă 3, episodul special Las Fierbinți, Masca lui Zorro, Miracolul de pe strada 34, Crăciunul cu familia Krank, Singur acasă 4 și multe alte filme au ținut românii în fața televizoarelor, poziționând PRO TV pe primul loc în topul audiențelor, atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

În perioada 24-26 decembrie, PRO TV a fost lider de audiență în prime time pe toate segmentele de public.

La nivelul publicului comercial, PRO TV a înregistrat o medie de 10.6 puncte de rating și 26.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 5.5 puncte de rating și 13.6% cotă de piață.

PRO TV a dominat topul audiențelor și la nivelul întregii zile, în aceeași perioadă, pe toate categoriile de public. Cu o medie de 4.6 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, PRO TV a ocupat prima poziție în top, în timp ce locul al doilea, Antena 1 a avut o medie de 3.1 puncte de rating și 13.2% cotă de piață la nivelul publicului comercial.

În prime time, filmele și producțiile din grila specială PRO TV de Crăciun au fost lideri de audiență! Pe 24 decembrie, filmul Singur acasă 3 a fost urmărit de peste 2.1 milioane de români, iar la nivelul publicului comercial, în intervalul orar 20:31 – 22:26, a obținut 11.6 puncte de rating și 31.1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 cu finala Ham Talent a înregistrat 4.9 puncte de rating și 13.2% cotă de piață.

DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

În seara de Crăciun, episodul special Las Fierbinți a obținut rezultate record! Aproape 2.7 milioane de români au urmărit aventurile de Crăciun ale fierbințenilor, iar la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, episodul a înregistrat 15.6 puncte de rating și o cotă de piață de 34.8%, în timp ce postul clasat pe locul doi, Antena 1 a obținut rezultate de trei ori mai mici: 5 puncte de rating și 11.1% share.

Filmul Masca lui Zorro a ținut peste 1.8 milioane de telespectatori în fața televizoarelor și a poziționat PRO TV lider de piață la nivelul publicului comercial, cu 10.7 puncte de rating si 24.7% cotă de piață, în timp ce postul care a ocupat locul doi, Antena 1 a obținut 8.1 puncte de rating și 18.7% cotă de piață.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending