AUDIENŢE TV: PRO TV a fost lider de piaţa cu producţiile proprii LAS FIERBINŢI şi AI NOŞTRI! Cifre detaliate, aici!

0
1531
Reclame
Spread the love

În fiecare miercuri și joi, Pro TV le oferă tuturor telespectatorilor comedie românească, personajele trec prin tot felul de întâmplări în care combinațiile, priceperea la fotbal și afacerile ilegale sunt intens dezbătute, iar efectul este unul garantat: umorul românesc! După ce miercuri a fost lider de audiență cu serialul Las Fierbinți și meciul dintre AS Monaco și Juventus, Pro TV a continuat să domine topul audiențelor și joi seara.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Episodul Las Fierbinți difuzat ieri seară a poziționat Pro TV lider pe toate categoriile de public: comercial, urban și național. La nivelul segmentului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, episodul Las Fierbinți a obținut 12.5 puncte de rating și 35.6% share, spre deosebire de televiziunea care a ocupat locul secund, ANTENA 1,  cu rezultate de aproximativ trei ori mai mici: 4.4 puncte de rating și 12.5% share.

În minutul de aur de la 21:15, la nivel național, aproximativ 2.5 milioane de românii erau cu ochii pe aventurile personajelor fierbințene.

 

Ai noștri au avut în episodul de ieri seară câteva dileme: ce cadou să îi cumpere lui Marin Ghica, tatăl lui Horațiu, de ziua lui? Pe intervalul de difuzare a episodului din noul serial de producție românească, Pro TV a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu 7.6 puncte de rating și 20.1% cotă de piață. Televiziunea care a ocupat locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat numai 5.7 puncte de rating și 15.0 cotă de piață.

 

În această seară, de la 20:30, eroii cuceresc România LIVE, într-o nouă semifinală în care talentul, concurenții și momentele surprinzătoare pe care le-au pregătit vor încălzi scena Românii au talent! Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu, Andra, Florin Călinescu, Smiley și Pavel Bartoș sunt pregătiți să fie impresionați, uimiți, emoționați și distrați!

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada: 4 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Reclame

Recomandam

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.