Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: PRO TV, lider de audienţa cu: Ce spun Romanii, Ştirile PRO TV, Las Fierbinţi şi Meciul Astrei! Cifre detaliate pentru fiecare producţie!

Avatar

Published

on

Joi seară, Pro TV a pregătit mixul perfect de programe, care a poziționat postul de televiziune în topul preferințelor românilor!

 

Ce spun românii – lider de audiență pe toate categoriile de public!

 

Ce spun românii a ținut telespectatorii în fața televizoarelor, cu două familii simpatice, care au dat răspunsuri amuzante și au reușit să îl surprindă pe Cabral. Ediția de joi seară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

 

Pe targetul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut, pe intervalul emisiunii Ce spun românii, 7.0 puncte de rating și 27.3% share, spre deosebire de postul TV care a ocupat locul al doilea, Antena 1, cu 4.3 puncte de rating și 16.6% share.

CE SPUN ROMANII
PRO TV

 

Știrile Pro TV, întotdeauna prima alegere a românilor!

 

Pe 23 februarie, Știrile Pro TV prezentate de Andreea Esca au reprezentat, din nou, prima alegere a telespectatorilor, care au reconfirmat faptul că Acestea sunt știrile! Principalele subiecte ale zilei, prezentate pe larg, cu informații bine documentate și prezentate obiectiv au ținut românii la curent cu evenimentele din țară și din străinătate și au ocupat primul loc pe toate targeturile.

 

Pe segmentul publicului comercial, Știrile Pro TV au înregistrat 13.3 puncte de rating și 40.2% share, spre deosebire de ocupantul locului al doilea, care a obținut rezultate de aproximativ 3 ori mai mici, Observatorul de la Antena 1 cu 4.6 puncte de rating și 13.7% share.

În cel mai urmărit minut al Știrilor Pro TV, de la ora 19:38, aproximativ 2.6 milioane de români urmăreau Pro TV, la nivel național.

Andreea Esca
Stirile PRO TV

 

Cele mai noi informații din sport, urmărite la Pro TV!

 

Știrile Pro TV din Sport au adus ieri seară informații la cald despre meciul serii, Genk – Astra, dar și cele mai importante noutăți ale zilei, iar pasionații de sporturi au ales Pro TV din nou, poziționându-l lider de audiență pe toate categoriile de public!

 

Pro TV a obținut, pe intervalul Știrilor Pro TV din Sport, 12.9 puncte de rating și 33.5% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul doi, Antena 1 care a înregistrat 4.6 puncte de rating și 12.1% share, rezultate de aproximativ trei ori mai mici decât liderul televiziunilor din România.

 

Las Fierbinți, liderul comediei românești!

 

Încălzirea pentru meciul serii au făcut-o fierbințenii, în stilul clasic! Celentano i-a explicat băiatului lui Firicel despre importanța femeii în lume și că noi, bărbații, suntem musafiri, Vasile și-a continuat lupta de convingere cu soția deputatului care i-a promis un loc în Senat, iar Bobiță și Giani au fost nevoiți să se prefacă…îndrăgostiți!

 

Episodul Las Fierbinți de joi seară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar pe targetul comercial a înregistrat 14.5 puncte de rating și 35.0% share, spre deosebire de televiziunea care a ocupat locul al doilea, ANTENA 1 (Next Star) cu 5.7 puncte de rating și 13.8% share.

 

Românii au urmărit LIVE la Pro TV eliminarea Astrei din Europa League!

 

În minutul de aur, de la 22:13, aproape 2 milioane de români erau cu ochii pe evoluția echipei Astra pe teren, încrezători la șansa ca aceasta să ajungă în optimile Europa League! După mai multe ocazii ratate în cele două reprize, Astra nu a reușit să marcheze niciun gol în poarta celor de la Genk, iar meciul s-a încheiat cu scorul 1-0 pentru Genk, gol marcat de Ponzuelo în minutul 67.

 

Meciul Genk – Astra, transmis LIVE de Pro TV, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar la nivelul publicului comercial, a obținut 9.4 puncte de rating și 28.3% share, comparativ cu postul TV de pe locul al doilea, Antena 1 care a înregistrat 5.0 puncte de rating și 15.0% share.

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară – RADAR DE MEDIA

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017: A început Etapa Preliminară de votare pentru desemnarea celor 10 finalişti care vor merge în următoarea etapă de votare – finală! La cele 15 categorii participante, cititorii au propus nominalizări, iar tot cititorii vor alege şi câştigătorii. Etapa preliminară de votare este deschisă în perioada 8 februarie – 19 mai …

Comentarii

Analize

Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata in Prime Time!

Avatar

Published

on

#Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat postul TV pe primul loc in audiente, la nivel National si All Urban. 

Vineri, 10 ianuarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe doua segemnte de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. Astfel,  episodul difuzat vineri seara, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National si All Urban.

Peste un milion si jumatate (1.584.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit vineri seara Kanal D, in medie, in fiecare minut al difuzarii serialului tucesc “Ma numesc Zuleyha”. Minutul de maxima audienta, atins la 21:04, peste 1.8 milioane (1.846.000) de fani ai productiei difuzate la Kanal D urmareau cu sufletul la gura impresionanta poveste de dragoste. Vineri, in Prime Time, aproape 20% din populatia intregii tari era cu ochii pe Kanal D.

Vineri, 10 ianuarie, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D  a inregistrat 9,0% rating si 19,9% cota de piata, pe targetul National, si 7,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul All Urban. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor, cu 5,3% rating si 15,5% cota de piata.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,019,91584
 Pro TV7,015,51230
 Romania TV3,67,9627
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 13,67,9627
20:00-23:15Antena 32,35,1403
Source: Kantar Media Romania    
Date: 10.01.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,9700
 Pro TV6,715,5642
 Antena 13,58,1336
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV3,47,7321
20:00-23:15Antena 32,55,7234
Source: Kantar Media Romania    
Date: 10.01.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,725,5368
 Kanal D5,315,5224
 Antena 14,814,0202
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV1,13,145
20:00-23:15Film Cafe0,72,232
Source: Kantar Media Romania    
Date: 10.01.2019    

Comentarii

Continue Reading

Analize

Weekend de top pentru Kanal D! Postul TV, lider de audienta, cu emisiunile difuzate in Prime Time

Avatar

Published

on

#Milioane de romani, cu ochii pe productiile difuzate de Kanal D – “Stirile Kanal D”, serialul de comedie “Moldovenii” si emisiunea concurs “Roata Norocului”

Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata, in randul televiziunilor din Romania, cu productiile difuzate in Prime Time. In weekend-ul trecut, Kanal D s-a aflat in preferintele telespectatorilor, clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor, cu “Stirile Kanal D”, serialul de comedie “Moldovenii” si emisiunea concurs “Roata Norocului”.

Duminica, 29 decembrie, Kanal D a fost lider de piata cu “Roata Norocului”, clasandu-se pe primul loc, atat pe targetul National, cat si pe All Urban. In randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, show-ul prezentat de Bursucu si Ana-Maria Barnoschi a pozitionat postul TV pe locul doi, in topul televiziunilor.

Peste 21% din populatia tarii a urmarit aseara emisiunea “Roata Norocului”, la Kanal D! Astfel, aseara, in intervalul 20:00 – 22:00, Kanal D a inregistrat 10,4% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 7,2% rating si 15,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Peste 1.8 milioane (1.859.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Roata Norocului”. Minutul de aur, atins la 20:36, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 2.2 milioane (2.289.000) de fani.

“Stirile Kanal D” de la ora 18:00, difuzate aseara, au fost urmarite, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.091.000) de telespectatori din intreaga tara. “Stirile Kanal D” au pozitionat statia pe primul loc in topul audientelor, pe targetul National, si pe locul doi, pe targetul Comercial. Duminica, in intervalul 18:00 – 19:00, statia a inregistrat cu “Stirile Kanal D” 6,1% rating si 13,8% cota de piata, pe targetul National, si 4,0% rating si 13,6% cota de piata, pe targetul Comercial.

Sambata, 28 decembrie, productiile difuzate in Prime Time, serialul de comedie “Moldovenii” si “Stirile Kanal D” au fost urmarite de milioane de telespectatori.

Serialul de comedie “Moldovenii”, difuzat sambata, in intervalul orar 20:00 – 20:50 a fost primul program in preferintele romanilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc, in randul publicului din intreaga tara si pe locul doi, in randul publicului de la orase. Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a intregistrat 8,3% rating si 16,8% cota de piata, pe targetul National, si 5,8% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Serialul de comedie “Moldovenii” a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape un milion si jumatate (1.475.000) de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 20:26, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, aproape doua milioane (1.982.000) de telespectatori.

“Stirile Kanal D” difuzate sambata, 28 decembrie, in intervalul orar 18:00 – 19:00, a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara. Kanal D a fost lider de audienta, pe targetul National, cu 5,5% rating si 12,7% cota de piata. Aproape un milion (984.000) de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut, “Stirile Kanal D” difuzate sambata.

 

Sambata, 28 decembrie, audiente “Stirile Kanal D”

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,512,7984
 Pro TV4,911,4878
 Antena 14,510,4800
STIRILE KANAL D  Romania TV3,88,8676
18:00-19:00National TV2,65,9457
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.12.2019    

 

Sambata, 28 decembrie, audiente serial de comedie “Moldovenii”

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,113,7582
 Kanal D5,812,9550
 Antena 15,612,6537
MOLDOVENIIRomania TV5,211,7500
20:00-20:50Antena 33,06,7286
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.12.2019    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,316,81475
 Antena 17,916,01406
 Pro TV6,914,01232
MOLDOVENIIRomania TV4,89,7851
20:00-20:50Prima TV2,75,4472
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.12.2019    

 

Duminica, 29 decembrie, audiente “Roata Norocului”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Antena 16,717,9289
 Kanal D6,316,9272
 Pro TV6,116,3263
ROATA NOROCULUI RRPrima TV1,74,572
20:00-22:00TVR 21,53,963
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,215,7688
 Pro TV5,411,8517
 Antena 15,311,7512
ROATA NOROCULUIRomania TV4,08,7383
20:00-22:00Antena 32,45,2230
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,421,21859
 Pro TV5,310,8943
 Antena 15,310,7936
ROATA NOROCULUIRomania TV3,98,0698
20:00-22:00Prima TV2,75,5478
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    

 

Duminica, 29 decembrie, audiente “Stirile Kanal D”

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,113,81091
 Pro TV5,512,4984
 Antena 14,911,0872
STIRILE KANAL D  Romania TV4,510,0794
18:00-19:00Antena 32,04,5353
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,518,8239
 Kanal D4,013,6173
 Antena 12,58,4106
STIRILE KANAL D  Pro Cinema1,55,267
18:00-19:00Romania TV1,44,659
Source: Kantar Media Romania    
Date: 29.12.2019    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Mukinka este câștigătorul sezonului 7 iUmor Finala iUmor, lider detaşat de audienţã

Avatar

Published

on

Mukinka a câștigat marea finală a sezonului 7 iUmor, finală în care s-au luptat pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro numere de magie, stand-up, trap, rap, glume scurte sau mimă cu sunete. Jurații au fost impresionați de numărul său, ca ulterior, votul publicului să îl desemneze câștigătorul iUmor sezonul 7! Tot publicul a desemnat şi emisiunea ca lider detaşat de audienţã, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregii ţãri.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, finala iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59 – 00:48, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 23.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV, ce asearã difuza Vocea României ocupa poziţia secundã, cu o medie de 6.2 puncte de rating şi 20.1% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul întregii populaţii a țării, finala show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.7 puncte de rating și 17% cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV cu 6.1 puncte de rating şi 15.4% cotã de piaţã. În minutul de aur, 21:18, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Mukinka Chibanga, tânărul de origine africană ce a adus în audiții la iUmor un număr de stand-up despre tradiţiile de nuntă şi botez din ţara noastră i-a cucerit din prima pe Delia, Cheloo și Bendeac, dar şi pe telespectatorii iUmor, care, prin voturile lor din aplicaţia iUmor l-au trimis direct în marea finală a acestui sezon.

În numărul din finală a mixat în stand-up său limba engleză cu limba română, a vorbit despre tradițiile românilor atunci când se sărbătorește ziua de nume “Numele meu este Mukinka. Și eu primesc urări de <<La mulți ani>>, dar de Black Friday”, despre cum este văzut un străin de culoare în România, care sunt reacțiile lor și cum a reușit să se acomodeze cu obiceiurile noastre.

Lucrurile ciudate sau amuzante despre poporul român incluse de Mukinka pe scena iUmor, au fost foarte apreciate de juriu, în special de Cheloo: “Eu sunt șocat de cât umor are acest băiat! Este un om vesel, inteligent, care chiar știe să construiască un număr de stand-up folosind probleme, defecte, lucruri amuzante de la un popor cu care nu are legături de sânge sau culturale. El este nou venit în această țară, a luat tot ce este mai dement și le-a pus în două numere de stand-up”.

Mihai Bendeac l-a aplaudat și el în picioare și i-a prevăzut un viitor fantastic: “Ai o siguranță de sine extraordinară, pare că faci asta de o viață. Îți doresc să ajungi să faci stand-up internațional, să nu te îndoiești vreodată că nu ai putea reuși asta. Ai avut o seară magică!”

Cei 12 finaliști care și-au disputat marele premiu de 20.000 euro în sezonul 7 au fost: Mukinka, Dan Țuțu, Silviu Gherman, Mario Lopez, George Țintă, Alex Șerban, Trupa HA-RAP, Adrian și Andrei, Eduard și Bianca, Cristian DeNis, Bogdan Călin și Patrik Cottet.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 13 decembrie 2019

 

Foto Credit: ANTENA 1

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0