Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: PRO TV, lider de audienţa cu: Ce spun Romanii, Ştirile PRO TV, Las Fierbinţi şi Meciul Astrei! Cifre detaliate pentru fiecare producţie!

Published

on

 

Joi seară, Pro TV a pregătit mixul perfect de programe, care a poziționat postul de televiziune în topul preferințelor românilor!

 

Ce spun românii – lider de audiență pe toate categoriile de public!

 

Ce spun românii a ținut telespectatorii în fața televizoarelor, cu două familii simpatice, care au dat răspunsuri amuzante și au reușit să îl surprindă pe Cabral. Ediția de joi seară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

 

Pe targetul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut, pe intervalul emisiunii Ce spun românii, 7.0 puncte de rating și 27.3% share, spre deosebire de postul TV care a ocupat locul al doilea, Antena 1, cu 4.3 puncte de rating și 16.6% share.

CE SPUN ROMANII
PRO TV

 

Știrile Pro TV, întotdeauna prima alegere a românilor!

 

Pe 23 februarie, Știrile Pro TV prezentate de Andreea Esca au reprezentat, din nou, prima alegere a telespectatorilor, care au reconfirmat faptul că Acestea sunt știrile! Principalele subiecte ale zilei, prezentate pe larg, cu informații bine documentate și prezentate obiectiv au ținut românii la curent cu evenimentele din țară și din străinătate și au ocupat primul loc pe toate targeturile.

 

Pe segmentul publicului comercial, Știrile Pro TV au înregistrat 13.3 puncte de rating și 40.2% share, spre deosebire de ocupantul locului al doilea, care a obținut rezultate de aproximativ 3 ori mai mici, Observatorul de la Antena 1 cu 4.6 puncte de rating și 13.7% share.

În cel mai urmărit minut al Știrilor Pro TV, de la ora 19:38, aproximativ 2.6 milioane de români urmăreau Pro TV, la nivel național.

Andreea Esca
Stirile PRO TV

 

Cele mai noi informații din sport, urmărite la Pro TV!

 

Știrile Pro TV din Sport au adus ieri seară informații la cald despre meciul serii, Genk – Astra, dar și cele mai importante noutăți ale zilei, iar pasionații de sporturi au ales Pro TV din nou, poziționându-l lider de audiență pe toate categoriile de public!

 

Pro TV a obținut, pe intervalul Știrilor Pro TV din Sport, 12.9 puncte de rating și 33.5% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul doi, Antena 1 care a înregistrat 4.6 puncte de rating și 12.1% share, rezultate de aproximativ trei ori mai mici decât liderul televiziunilor din România.

 

Las Fierbinți, liderul comediei românești!

 

Încălzirea pentru meciul serii au făcut-o fierbințenii, în stilul clasic! Celentano i-a explicat băiatului lui Firicel despre importanța femeii în lume și că noi, bărbații, suntem musafiri, Vasile și-a continuat lupta de convingere cu soția deputatului care i-a promis un loc în Senat, iar Bobiță și Giani au fost nevoiți să se prefacă…îndrăgostiți!

 

Episodul Las Fierbinți de joi seară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar pe targetul comercial a înregistrat 14.5 puncte de rating și 35.0% share, spre deosebire de televiziunea care a ocupat locul al doilea, ANTENA 1 (Next Star) cu 5.7 puncte de rating și 13.8% share.

 

Românii au urmărit LIVE la Pro TV eliminarea Astrei din Europa League!

 

În minutul de aur, de la 22:13, aproape 2 milioane de români erau cu ochii pe evoluția echipei Astra pe teren, încrezători la șansa ca aceasta să ajungă în optimile Europa League! După mai multe ocazii ratate în cele două reprize, Astra nu a reușit să marcheze niciun gol în poarta celor de la Genk, iar meciul s-a încheiat cu scorul 1-0 pentru Genk, gol marcat de Ponzuelo în minutul 67.

 

Meciul Genk – Astra, transmis LIVE de Pro TV, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar la nivelul publicului comercial, a obținut 9.4 puncte de rating și 28.3% share, comparativ cu postul TV de pe locul al doilea, Antena 1 care a înregistrat 5.0 puncte de rating și 15.0% share.

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară – RADAR DE MEDIA

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017: A început Etapa Preliminară de votare pentru desemnarea celor 10 finalişti care vor merge în următoarea etapă de votare – finală! La cele 15 categorii participante, cititorii au propus nominalizări, iar tot cititorii vor alege şi câştigătorii. Etapa preliminară de votare este deschisă în perioada 8 februarie – 19 mai …

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: