PRO TV a doborât un nou record: în luna august, cifrele înregistrate atât la nivelul programelor din prime time, cât și la nivelul întregii zile au fost cele mai mari din istoria măsurată a televiziunii! Încă o dată, știrile, emisiunile, filmele și producțiile locale PRO TV au reprezentat prima alegere a românilor.
Rezultate record în luna august!
Atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile, PRO TV a obținut în luna august cifre de audiență de două ori mai mari decât televiziunea clasată pe locul al doilea și a reușit, din nou, să își depășească propriile rezultate de audiență!
La nivelul întregii zile, PRO TV a obținut în luna august, pe targetul comercial (cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), o medie de 3.5 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, la distanță față de televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1, care a înregistrat 1.8 puncte de rating și 12.2% cotă de piață.
PRO TV și-a menținut și consolidat poziția de lider și în prime time, unde a obținut 7.4 puncte de rating și 26.5% cotă de piață, spre deosebire de postul TV de pe locul doi, ANTENA 1, care a înregistrat numai 3.2 puncte de rating și 11.6% cotă de piață.
Vorbește lumea, La Măruță și Ce spun românii, lideri de audiență în prima săptămână după lansare!
Pe 28 august, emisiunile Vorbește lumea, La Măruță și Ce spun românii au debutat cu noi sezoane pline de umor, informații utile, dar și distracție în familie! În prima săptămână de la debut, cele trei emisiuni au condus detașat topul audiențelor pe toate categoriile de public: comercial, urban și național.
La nivelul publicului comercial, emisiunea Vorbește lumea a obținut în prima săptămână a noului sezon o medie de 2.0 puncte de rating și 17.6% cotă de piață, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat pe același interval o medie de 1.5 puncte de rating și 13.8% cotă de piață.
Cătălin Măruță a revenit cu sezonul 10 La Măruță în forță! În prima săptămână de la lansare, emisiunea a obținut o medie de 2.3 puncte de rating și 17.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat o medie de 1.6 puncte de rating și 12.4% cotă de piață.
Cabral ne-a explicat Ce spun românii într-un nou sezon plin de umor și răspunsuri surprinzătoare, iar emisiunea a condus topul audiențelor în prima săptămână de la lansarea noului sezon, cu o medie de 5.1 puncte de rating și 27.1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 a înregistrat o medie de 1.7 puncte de rating și 9.1% cotă de piață.

PRO TV
Foto Credit: PRO TV
Sursa Cifre: KANTAR MEDIA
Copyright: ARMADATA SRL
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).