Connect with us

Analize

AUDIENȚE TV: PRO TV, lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public cu show-ul ROMANII AU TALENT! Lorelai Moșneguțu și dansatorii Hera Zăuleț și Marius Moldovan intră în marea finală!

Published

on

 

Vineri seară, scena celui mai tare show de divertisment, Românii au talent, a fost inundată de talent, semifinaliștii au făcut un spectacol fabulos, Smiley și Pavel Bartoș și-au dat licența la umor și se pregătesc intens de doctorat, iar jurații Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu, Andra și Florin Călinescu au urmărit atent fiecare reprezentație și s-au bucurat de evoluția tuturor concurenților.

 

În cea de-a treia semifinală LIVE, concurenții au dat totul pe scenă, s-au bucurat de fiecare clipă și au făcut tot posibilul să impresioneze și să continue lupta pentru marele premiu în valoare de 120.000 de euro și titlul de cel mai talentat român sau pentru premiul de originalitate de 10.000 de euro.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]A treia semifinală Românii au talent a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 11.2 puncte de rating și 35.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 4.5 puncte de rating și 14.1% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 2 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:11, peste 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Vineri, la finalul unui show extraordinar, au fost aleși încă doi finaliști. Preferata telespectatorilor a fost Lorelai Moșneguțu, iar dintre concurenții poziționați pe locurile doi și trei în voturile publicului, juriul a decis să-i trimită în marea finală pe Hera Zăuleț și Marius Moldovan. Tot vineri seară, jurații au ales și cel de-al treilea candidat la premiul de originalitate, Ștefan Orheanu.

În cea de-a treia semifinală LIVE Românii au talent, telespectatorii au avut parte și de două momente speciale. Smiley și trupa sa au cântat LIVE, în premieră, cel mai nou single, Domnu Smiley, și au umplut întreaga sală cu energie și ritm. Finalista sezonului șase, Bella Santiago, a revenit pe scena care a consacrat-o și a cântat prima melodie din cariera ei solo, Unpredictable, reușind să fascineze publicul încă o dată cu vocea ei fenomenală, dar și cu frumusețea ei.

 

Concurenții au făcut scena să vibreze cu momente fabuloase

Ștefan Orheanu a deschis seara cu un număr fascinant de dans irlandez. Concurentul și-a dorit să impresioneze și să arate că poate face spectacol pe scena talentului și a reușit. În același timp, a demonstrat că hora din Moldova merge mână-n mână cu stepul. Însoțit pe scenă de câțiva membri ai baletului Românii au talent și având un un decor care sugera perfect viața la sat, Ștefan le-a transmis tuturor bucuria dansului și a trăit la maximum fiecare mișcare. ”Ți-a ieșit minunat. Ai reușit să moldovenizezi treaba asta irlandeză și ai făcut-o cu foarte multă energie. Ai toate elementele pentru asta, ești un irlandez pur sânge și ești un dansator foarte bun.”, a spus Mihaela Rădulescu.

 

La preselecții au adus pielea de găină la masa juriului, iar ieri seară, Florin Budnaru și Luca Rubino au ”recidivat” și i-au uimit pe toți cei prezenți în sală cu un moment incredibil de musical și cu vocile lor formibabile. Concurenții au cântat melodia Confrontation, au creat o poveste plină de mister, s-au transpus perfect în piesă, au avut o punere în scenă remarcabilă și au transmis multă forță și dramatism. ”A fost un moment foarte, foarte bun și iar mi-ați adus aminte că musicalul ar merita o soartă mai bună în România. Musicalul a avut o casă aici. Mă bucur foarte mult că ați venit cu acest moment, a fost o prestație excepțională. Bravo!”, a spus Andi Moisescu.

 

Alyssa Pistol și Tudor Ionescu au dovedit aseară că, deși au doar 14 ani, sunt doi mari dansatori. Concurenții au adus pe scenă un fragment din Fantoma de la Operă și au prezentat un moment emoționant de dans sportiv, cu care au reușit să impresioneze juriul și publicul. Alyssa și Tudor au fost extrem de expresivi, s-au coordonat foarte bine și s-au bucurat de reprezentația lor. ”Sunt foarte mândră de voi. Nu-mi vine să cred că am în fața mea niște copii care dansează ca niște adulți. Atâta expresivitate, atâta trăire în dansul vostru. S-a văzut atât de frumos de aici.”, le-a spus Andra.

 

La audiții, Andi Moisescu i-a spus ca locul lui este printre marii artiști ai lumii, în Statele Unite ale Americii, însă Ocru își dorește să impresioneze românii cu talentul său și să-i bucure cu modul în care știe să facă spectacol. Aseară a urcat pe scenă alături de un DJ și a cântat piesa B-lazy într-o manieră originală, reușind să primească ropote de aplauze din partea publicului și felicitări din partea juraților. ”Excepțional, într-adevar contrazici toată gașca aia cu lanțuri la gât și cu mașini. Se pare că Laura Cosoi are mână bună.”, a spus Florin Călinescu, reamintind de susținătoarea a concurentului.

 

Dr. Bubble & Milkshake au adus din nou copilăria pe scena talentului și au demonstrat că fericirea e ca un balon de săpun. Cei doi concurenți au realizat un show fabulos cu baloane de săpun, plin de culoare și frumusețe, pe care l-au îmbinat perfect cu teatrul. Întreaga sală s-a umplut rapid de voie bună și energie, iar publicul a aplaudat transformarea concurenților, care au apărut la jumătatea momentului în două ținute strălucitoare și au realizat baloane uriașe cu care au umplut scena. ”În continuare mă minunez de zâmbetul tău, sunt topită dupa tine. Sunteți foarte buni, foarte jucăuși, faceți un spectacol care are efemeritatea lui, dar rămâne o emoție, iar asta contează. Foarte bine, bravo!”, a spus Mihaela Rădulescu.

 

La audiții, Florin Călinescu s-a ridicat și a aplaudat cu lacrimi în ochi vocea fenomenală a Doiniței Ioniță, iar publicul a aplaudat îndelung talentul concurentei. Doinița a revenit în cea de-a treia semifinală a competiției și a interpretat extraordinar melodia Oh Mother. Timbrul ei vocal a sunat perfect, iar momentul  creat pe scenă a adus foarte multă emoție, alături de ea fiind două dansatoare, care au transmis perfect mesajul piesei și au exprimat uluitor fiecare vers prin dans. ”Orice piesă ți se potrivește, pentru că ești foarte talentată. Ai o tehnică foarte bună, o sensibilitate. Mă bucur că ai ales o piesă sensibilă, dar și cu tehnică, cu multe floricele, așa cum îmi place mie.”, a spus Andra.

 

Diana Boiachin a prezentat un moment fascinant de aerial silk. Concurenta i-a ținut pe toți în suspans, a executat perfect elemente extrem de riscante și a demonstrat că este foarte talentată și că are o forță incredibilă. Jurații au fost uluiți de reprezentația Dianei, dar și de grația și eleganța cu care și-a prezentat numărul. ”Minunat, minunat! Dacă data trecută am văzut și soarele și luna în același timp, în același cerc, acum am văzut și vârcolacul. Mă minunez în continuare. Atâta simbolistică, rar am văzut.”, a spus Florin Călinescu.

 

O fetiță timidă, cu o voce uriașă, Crina Cristurean! Vineri seară concurenta a cântat Pie Jesu, fiind acompaniată de un pianist și corul de copii Cor cu dor. Concurenta a sensibilizat cu gingășia ei și cu timbrul vocal formidabil și a reușit să creeze un moment magic, plin de emoție, frumusețe, căldură și puritate. Mihaela a fost profund emoționată de reprezentația Crinei și s-a ridicat pentru a o aplauda și a o felicita. Felicitări a primit și din partea celorlalți trei jurați, dar și din partea publicului. ”Ce mare e contrastul între momentul tău desăvârșit și un moment de scandal, care a fost și pe rețelele sociale săptămâna aceasta. Tu ai fost excepțională în seara aceasta.”, a spus Andi Moisescu.

 

Hera Zăuleț și Marius Moldovan vor să ridice dansul la rangul de artă pură și fac spectacol din fiecare reprezentație a lor. Ieri seară au transmis pasiune și au spus o poveste fabuloasă de iubire prin pași de dans contemporan. Mișcările lor s-au completat, au plutit pe scenă în timpul momentului și s-au regăsit de fiecare dată îmbrățișați. ”Rămânem în povestea asta. Mă bucur enorm că de atâtea sezoane încoace, dansul contemporan începe să devină mai comercial, începem să vedem și noi altfel dansul contemporan. El poate crea un spectacol sublim. Voi aveți locul vostru pe orice scenă, vă doresc din toată inima să mergeți cât mai departe, pentru că spuneți povești frumoase prin dans contemporan.”, a spus Mihaela Rădulescu.

 

Cel mai emoționant moment a fost prezentat, la fel ca în etapa audițiilor, de către Lorelai Moșneguțu. Micuța a cântat melodia Memory la chitară și voce, a fost înconjurată de lasere, vocea ei a răsunat în întreaga sală, iar Mihaela, profund impresionată, a avut lacrimi în ochi și s-a ridicat pentru a-și aplauda și a-și susține preferata din acest sezon. ”Lucrurile sunt posibile în orice direcție ne-am duce și pentru tine cu atât mai mult ele au greutate. Tu și cânți, dar pentru mine, personal, nu ăsta este talentul tău. Talentul tău este ceea ce faci tu în viață. Faptul ca tu și cânți este un detaliu minunat. De la tine oamenii ar trebui să învețe acest lucru. Tu asta faci și dacă este să câștigi această emisiune este pentru că trebuie să fii un exemplu pentru toți românii, mai ales pentru cei care pot și au de toate.”, a spus Florin Călinescu.

 

În cea de-a treia semifinală LIVE Românii au talent, preferata telespectatorilor a fost Lorelai Moșneguțu, care merge în marea finală și continuă lupta pentru premiul în valoare de 120.000 de euro și titlul de cel mai talentat român. Pentru cel de-al doilea finalist al serii, jurații au fost nevoiți să aleagă dintre concurenții clasați pe locurile doi și trei în urma voturilor publicului. Așa că Andi, Mihaela, Andra și Florin au avut în față două momente fabuloase: dansul contemporan prezentat de Hera Zăuleț și Marius Moldovan și vocea incredibilă a micuței Crina Cristurean. Alegerea lui Andi a fost Crina, iar Andra, Mihaela și Florin au decis să-i trimită în finală pe Hera și Marius.

 

Vineri, telespectatorii au avut parte de talent autentic la superlativ și momente care le-au tăiat respirația, i-au ținut în suspans și i-au bucurat cu energia și emoția aduse.

Vinerea viitoare, de la 20:30, românii sunt așteptați să-și susțină eroii, să-și voteze favoriții și să urmărească un spectacol unic, numai la Pro TV!

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada: 5 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, intreaga zi

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Vineri, 5 aprilie, Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu programele difuzate pe parcursul intregii zile, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, serialul “Povestea noastra”, dar si show-ul “Bravo, ai stil!” au fost in preferintele telespectatorilor.

Vineri, 5 aprilie, pe parcursul intregii zile, Kanal D a fost pe locul doi, pe toate categoriile de public. Postul TV a inregistrat 2,3% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul National, 1,3% rating si 10,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,8% rating si 9,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,131,6177
 Kanal D1,310,257
 Antena 11,310,157
WHOLE DAYRomania TV0,53,821
 Antena 30,32,615
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,226,7927
 Kanal D2,311,6403
 Antena 12,010,4359
WHOLE DAYRomania TV1,05,1178
 Antena 31,04,9172
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,725,4449
 Kanal D1,89,7171
 Antena 11,79,2162
WHOLE DAYAntena 31,26,3111
 Romania TV1,26,2110
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Productii de top, urmarite de sute de mii de romani;  “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”,  serialul “Povestea noastra” si “Bravo, ai stil!”

 

Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor, pe targetul Comercial si National, si pe locul doi, pe publicul din intreaga tara. Emisiunea prezentata de Andreea Mantea a inregistrat 1,8% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,3% cota de piata, pe segmentul de public All Urban. O medie de aproape jumatate de milion (436.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Puterea dragostei”.

Topul audientelor a continuat cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, care au tinut, in medie, in fata micilor ecrane peste 351.000 de telespectatori, in fiecare minut al difuzarii, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat in randul publicului de la orase, cat si in randul telespectatorilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu, au inregistrat 2,0% rating, si 13,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,2% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial, cifre care au clasat statia pe locul doi, pe categoriile monitorizate.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,315,4416
 Kanal D2,013,0351
 Antena 11,912,2329
STIRILE KANAL D 12:00Romania TV1,17,2194
12:00-13:00Antena 31,06,8184
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV1,515,765
 Kanal D1,212,652
 Antena 11,212,050
STIRILE KANAL D 12:00Antena 30,88,033
12:00-13:00Romania TV0,43,916
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

Prime Time-ul de vineri, 5 aprilie, cu serialul “Povestea noastra”, difuzat in intervalul 20:00 – 23:05, a pozitionat Kanal D pe locul doi, pe toate categoriile de public din tara. Astfel, serialul turcesc a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, de peste 1.2 milioane (1.263.000) de fanii din intreaga tara. In intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 7,1% rating si 15,8% cota de piata, pe targetul National, 5,6% rating si 13,2% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,1% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial. Minutul de maxima audienta, atins la 20:11, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion si jumatate (1.585.000) de romani din intreaga tara.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV13,541,2577
 Kanal D4,112,6177
 Antena 12,57,8109
BIZIM HIKAYENational TV0,92,737
20:00-23:05DigiSport 10,72,130
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV15,135,41446
 Kanal D5,613,2541
 Antena 32,45,7235
BIZIM HIKAYEAntena 12,15,0204
20:00-23:05Romania TV1,33,0124
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV16,035,62844
 Kanal D7,115,81263
 Antena 12,55,5443
BIZIM HIKAYEAntena 32,04,5358
20:00-23:05National TV1,63,4275
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

“Bravo, ai stil!”, cel mai urmarit show de fashion din Romania, a completat topul audientelor de vineri seara. In intervalul difuzarii show-ului prezentat de Ilinca Vandici, 23:00 – 1:10, Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat pe targetul Comercial, cat si pe cel National. Statia a inregistrat 1,5% rating si 6,9% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,7% rating si 7,4% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,836,6333
 Kanal D1,56,962
 Antena 11,35,954
BRAVO, AI STIL! Romania TV0,83,734
23:00-25:10National TV0,62,927
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,031,11234
 Kanal D1,77,4293
 Antena 11,67,1281
BRAVO, AI STIL! Romania TV1,56,6264
23:00-25:10Antena 31,04,5180
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending