[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]P[/rdmof_dropcaps]RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate în prime time, miercuri 1 februarie 2017, în ziua în care România a protestat faţă de ordonanţele de urgenţă adoptate de Guvern.
Cifrele prezentate sunt înregistrate în intervalul ora 20:00-23:00, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.
Sursa cifre: KANTAR MEDIA
PUBLICUL NATIONAL
La nivelul publicului din toată ţara PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 7.3 % rating şi 14.2% cota de piaţă, în total peste 1.3 milioane de telespectatori, în timp ce locul 2 a fost ocupat de KANAL D, care difuză serialul Kosem – 7.2% rating şi 14% share. Locul 3 a fost adjudecat de Antena 1 cu 4.9% rating şi 9.5% share.
Antena 3 a fost pe locul 4 (702.000 telespectatori), România TV, locul 6 (541.000), Realitatea TV, locul 7 (434.000), TVR 1, locul 8 (367.000), iar Digi 24, locul 9 (326.000). B1 TV nu a prins un loc în top 10.
PUBLICUL URBAN
La oraşe Kanal D a fost pe primul loc cu o medie de 7.1% rating şi 13.7% cota de piaţă, urmat de PRO TV, locul 2 cu 6.5% rating şi 12.6% share.
Postul de ştiri Antena 3 a fost pe locul 3 cu o medie de 4.9% rating şi 9.6% share, iar România TV a prins locul 5 cu 3.6% rating şi 7% share.
PUBLICUL COMERCIAL
La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 7.8% rating şi 18.1% share, urmat de locul 2, Antena 1 cu 5.2% rating şi 11.9% share.
Postul de ştiri Digi 24 a fost pe locul 4 cu o medie de 3.1% rating şi 7.2% share, iar Realitatea TV a fost pe locul 6 cu 2.6% rating şi 6% cota de piaţă.
Cifre pentru TOP 10 pentru fiecare categorie de public, pe urmatoarea pagina!