EXCLUSIV AUDIENTE TV ZILNICE 21 mai 2016

1
1515
CHRISTIAN SABBAGH - PREMIILE RADAR DE MEDIA 2014

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, sâmbăta, 21 mai 2016, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de sâmbătă a înregistrat o cifră medie de 22.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 3.2% rating şi 17,4% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2.8% rating şi 15.4% share. Kanal D, locul 3 cu 0.9% rating şi 5.1% share, urmat de posturile de ştiri România TV – 0.5% rating şi 2.5% share, iar Antena 3 a totalizat 0.4% rating şi 2.2% share, la nivelul publicului comercial, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA - 21 MAI 2016


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Cifre detaliate pe mai multe intervale orare, pe urmatoarea pagina! 

Comentarii