Connect with us

Analize Audiente TV

RAPORT AUDIENŢE TV PRIME TIME: PRO TV a fost lider 6 zile din 7. Cât au obţinut producţiile săptămânii: Uite cine dansează, Chefil la Cuţite, Las Fierbinţi, Iumor sau Bravo ai stil?

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate în prime time, săptămâna trecută  (6-12 martie) de principalii jucători de pe piaţa: PRO TV , ANTENA 1 şi KANAL D. 

 

LUNI, 6 MARTIE 

PRO TV cu premiera emisiunii UITE CINE DANSEAZĂ (intervalul orar 20:30-23:30) s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu o medie de 10.5% rating şi 28.4% share, în timp ce ANTENA 1 cu CHEFI LA CUŢITE s-a clasat pe locul secund cu 9.4% rating şi 25.9% share.

Pe locul 3 s-a clasat postul de televiziune KANAL D care a difuzat serialul turcesc Kosem, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut 3.8% rating şi 9.9% share. 

 

MARTI, 7 MARTIE

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață.

 

MIERCURI, 8 MARTIE

Cu Las Fierbinti, Pro TV a obținut 13.9 puncte de rating și 36.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 14.4% share.

Atletico Textila: lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 8.6 puncte de rating și 22.4% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a obținut 6.0 puncte de rating și 15.8% share.

Jocuri de Celebritate: lider de audiență pe toate segmentele de public, cu 5.7 puncte de rating și 18.8% share pe targetul comercial, iar televiziunea clasată pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 4.3 puncte de rating și 14.3% share.

 

JOI, 9 MARTIE

Serialul Las Fierbinti:  segmentul publicului comercial, cu vâste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 14.2 puncte de rating și 36.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1 cu Next Star, care a înregistrat cifre de aproximativ 3 ori mai mici, cu 5.2 puncte de rating și 13.4% share.

Serialul Ai nostri: PRO TV 8.8 puncte de rating și 22.9% share, în timp ce postul TV de pe locul doi , ANTENA 1 a obținut 7.1 puncte de rating și 18.5% share.

Jocuri de Celebritate: PRO TV 6.5 puncte de rating și 20.4% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 16.8% share.

 

VINERI, 10 MARTIE

ROMANII AU TALENT: Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 22.1 puncte de rating și 56.8% share, de aproape nouă ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D cu serialul Furtuna pe Bosfor, care a obţinut numai 2.6 puncte de rating și 6.6% share. 

 

SAMBATA, 11 MARTIE

PRO TV a fost lider de audienţă, în Prime Time la nivelul publicului comercial cu o medie de 10.3% rating şi 26,9% share în intervalul ora 20:00 -23:00 (film artistic World War Z), în timp ce Antena 1 cu show-ul Te cunosc de undeva a obţinut 7% rating şi 18.7% share. Gala Bravo ai stil difuzată la Kanal D a totalizat 2.4% rating şi 6.5% share. 

 

DUMINICA, 12 MARTIE

PRO TV Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Vocea României Junior a înregistrat 11.3 puncte de rating și 22% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu Iumor, care a obţinut 10.9 puncte de rating și 21.3% share.

Advertisement

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
ADVERTORIALE3 zile ago

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

EVENTS2 zile ago

SUMMER GALA – Premiile de vară Radar de Media, ediția a-VI-a, va avea loc la ARISTOCRAT EVENTS HALL

Program TV4 săptămâni ago

Programul Pro TV pentru saptamana 27 mai – 02 iunie 2024

Reality Show3 săptămâni ago

El este marele câștigător Survivor All Stars 2024 de la Pro TV! Cine ia premiul de 100.000 de euro potrivit cotelor caselor de pariuri din România

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

24 de concurenți s-au calificat în semifinalele Românii au talent. Ultima ediție a preselecțiilor a fost lider absolut de audiență!

TikTok3 săptămâni ago

Răzvan, profesorul fenomen care a adus geografia pe Tik-Tok

Digital4 săptămâni ago

Luna aceasta, vezi pe VOYO finalele UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, serialele Montecristo, The Fall si filmul Babardeala cu bucluc

Reality Show4 săptămâni ago

Concurenții sunt pregătiți să dea totul în lupta pentru colanul de Imunitate, la Survivor All Stars: ”Suntem aici să câștigăm și ne înfrățim să ducem greul”

Podcast4 săptămâni ago

Fosta vedetă Pro TV, Andreea Liptak spune adevărul despre Andreea Esca | Altceva cu Adrian Artene

TV Divertisment Show4 săptămâni ago

Cel mai urmărit show de divertisment din România, Românii au talent, prima semifinală, diseară, la PRO TV

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

Finala Chefi la cuțite, lider de audiență. Mihai Dragomir a câștigat sezonul 13 al show-ului culinar

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending