Analize Audiente TV
RAPORT AUDIENŢE TV PRIME TIME: PRO TV a fost lider 6 zile din 7. Cât au obţinut producţiile săptămânii: Uite cine dansează, Chefil la Cuţite, Las Fierbinţi, Iumor sau Bravo ai stil?

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate în prime time, săptămâna trecută (6-12 martie) de principalii jucători de pe piaţa: PRO TV , ANTENA 1 şi KANAL D.
LUNI, 6 MARTIE
PRO TV cu premiera emisiunii UITE CINE DANSEAZĂ (intervalul orar 20:30-23:30) s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu o medie de 10.5% rating şi 28.4% share, în timp ce ANTENA 1 cu CHEFI LA CUŢITE s-a clasat pe locul secund cu 9.4% rating şi 25.9% share.
Pe locul 3 s-a clasat postul de televiziune KANAL D care a difuzat serialul turcesc Kosem, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut 3.8% rating şi 9.9% share.
MARTI, 7 MARTIE
„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață.
MIERCURI, 8 MARTIE
Cu Las Fierbinti, Pro TV a obținut 13.9 puncte de rating și 36.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 14.4% share.
Atletico Textila: lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 8.6 puncte de rating și 22.4% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a obținut 6.0 puncte de rating și 15.8% share.
Jocuri de Celebritate: lider de audiență pe toate segmentele de public, cu 5.7 puncte de rating și 18.8% share pe targetul comercial, iar televiziunea clasată pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 4.3 puncte de rating și 14.3% share.
JOI, 9 MARTIE
Serialul Las Fierbinti: segmentul publicului comercial, cu vâste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 14.2 puncte de rating și 36.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1 cu Next Star, care a înregistrat cifre de aproximativ 3 ori mai mici, cu 5.2 puncte de rating și 13.4% share.
Serialul Ai nostri: PRO TV 8.8 puncte de rating și 22.9% share, în timp ce postul TV de pe locul doi , ANTENA 1 a obținut 7.1 puncte de rating și 18.5% share.
Jocuri de Celebritate: PRO TV 6.5 puncte de rating și 20.4% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 16.8% share.
VINERI, 10 MARTIE
ROMANII AU TALENT: Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 22.1 puncte de rating și 56.8% share, de aproape nouă ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D cu serialul Furtuna pe Bosfor, care a obţinut numai 2.6 puncte de rating și 6.6% share.
SAMBATA, 11 MARTIE
PRO TV a fost lider de audienţă, în Prime Time la nivelul publicului comercial cu o medie de 10.3% rating şi 26,9% share în intervalul ora 20:00 -23:00 (film artistic World War Z), în timp ce Antena 1 cu show-ul Te cunosc de undeva a obţinut 7% rating şi 18.7% share. Gala Bravo ai stil difuzată la Kanal D a totalizat 2.4% rating şi 6.5% share.
DUMINICA, 12 MARTIE
PRO TV Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Vocea României Junior a înregistrat 11.3 puncte de rating și 22% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu Iumor, care a obţinut 10.9 puncte de rating și 21.3% share.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA
- Program TV3 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20 – 26 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 24 – 30 noiembrie 2023
- Seriale3 săptămâni ago
CLANUL a ajuns la sezonul final! Echipa a început filmările pentru cel de-al 4-lea capitol
- Program TV3 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 20 – 26 Noiembrie 2023
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- Special TV2 săptămâni ago
România este oriunde inima se simte acasă! De 1 decembrie, trăiești România la PRO TV!
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Fiul unui cunoscut om de afaceri la un pas de tragedie! Salvat de un medic roman, dupa ce fusese diagnosticat gresit in Turcia!
- Seriale2 săptămâni ago
Comedia romantică Lasă-mă, îmi place! Camera 609 de la Antena 1 a fost reînnoită pentru sezonul doi
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 24 – 30 noiembrie 2023
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express își menține supremația în topul audiențelor
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Selim the Kid lanseaza videoclipul piesei „Vin cu tata”
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express, lider de audiență. Premieră în istoria emisiunii: imunitatea se dă la peste 3.000 de metri altitudine
- Program TVo săptămână ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- Emisiunio săptămână ago
Andrew Tate primul interviu televizat după ce a ieșit din închisoare la “40 de întrebări cu Denise Rifai”